Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je GTA toch bijna nooit meer doet zou ik het sowieso doen ;)

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gitaar deed het dus ook niet goed. Ik heb net E-plaza gebeld of ik hem dus kan ruilen, dat kan.
    Helaas is hij uitverkocht, en ze denken dat ze hem ook niet meer binnen krijgen (althans, volgende week denken ze van niet, en dat is mijn laatste 'kans'. En te laat = te laat zeggen ze. Omdat er nou eenmal raar worden gelevert. :'-(:'-(:'-(
    Weet iemand een andere oplossing, misschien via Activision ofzo?
    (Met m'n Gitaar kapot bedoel ik dat hij soms noten aanslaat terwijl ik zelf helemaal niks doe, zeer irritant)

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    als ik jou was zal ik eerst eens kijken op consuwijzer hier kan je zien wat je rechten zijn als het product niet goed is. Volgens mij moeten zij moeite doen om jouw product te fixen(als het binnen 6 maand na de aankoop is) in plaats van dat jij moete moet doen om hun je product te laten fixen...

IK heb zelf ook een vraag: ik heb een paar dagen geleden Guitar hero 3 twinpack gekocht... alleen zitten er de guitarhero 2 gitaren in, klopt dit wel?

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten, 10x beter spel is GHWT.. ( ik ben een beetje een GTA-hater :p)

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Is overigens de losse Rock Band drumset volledig compatible met GHWT, dus dat je de Hi-Hats of de druk gevoeligheid niet mist?

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond nog even lopen 'rocken'. Echt jammer dat GH steeds meer de mainstream kant op gaat. Waarschijnlijk omdat het dan beter verkoopt. Zitten nu zo veel saaie, langdradige nummers in. Die nummers van Tool bijv, kan me er echt niet eindeloos op blijven concentreren. En bij een hoop nummers tot nu toe ben ik snel afgeleid en maak ik weer zo een stom foutje, niet omdat de nummers nou zo moeilijk zijn.

Speel op medium, maar vergeleken met deel 3 (heb 2 niet gespeeld), is het zo veel saaier en makkelijker geworden. Er zitten wel moeilijke nummers in, maar pas aan het einde van je carrière.
    Maar goed, als ik medium heb voltooid ga ik weer op hard oefenen. Dat hoefde ik bij deel 3 iig niet te proberen.
    Ander nadeel is dat mijn strumbar best flink piept. Maar eens dat slotenspray op/in spuiten en hopen dat het dan weg is.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat klopt.

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, opzich wel. In ieder geval wel beter dat er een GH:Metallica komt.
    Dat is niet zo heel erg mainstream. Die ga ik zeker weten halen.

Best genaaid is dat hé? GH3 met GH2 gitaren...|:-

9. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als er 1 band niet mainstream is dan is het Tool. Echt ongelofelijk dat ze bij guitar hero het voor elkaar hebben gekregen om deze band in het spel te krijgen (en met 3 nummers!). Als je na gaat dat ze alles in eigen beheer hebben bij Tool, dus het is bijvoorbeeld verboden dat er bij hun optredens videocamera's bij staan (er zijn dus geen live dvd's)..juist omdat ze niet de commerciele kant op willen. Ze vinden dat mensen die Tool willen zien naar een concert van hun moeten gaan en niet thuis op de bank naar een live dvd kijken. Echt top band is het...heb ze 4x live gezien en zoiets heb je nog nooit gezien zo strak en geweldige show! Als je ook het drummen ziet op expert in guitar hero, dat is echt zo geniaal (en moeilijk)....sorry dit verhaal moest ik even kwijt als Tool fan :thumbs: Voorderest heb je wel redelijk gelijk met mainstream bands in guitar hero, maar dat is dan blijkbaar het publiek. In rock band 1 en 2 zit toch wel het aparte soort bands. Maar ja van rock band 2 schijnen er wereldwijd maar 150.000 van verkocht te zijn, dus tsja wat is nou wijsheid..

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Die heb ik gister gespeeld! Zo, na die gig ben ik direct gestopt, zo saai en irritant. En ook nog eens niet om aan te horen.

Zoals een vriend van me zei, 80% van de game is irritant en kansloos, maar voor die laatste 20% doe ik het en vind ik het geniaal. Daar ben ik het wel enigsinds mee eens.

En ook mijn strumbar piept, nogal annoying als ik van plan ben helemaal los te gaan. Ik zet gewoon het geluid een beetje harder en het is ook al minder geworden sinds ik hem een aantal uren gebruikt heb (15 ofzo).

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tool is inderdaad niet mainstream, maar het is meer het mainstream publiek die ze met GH steeds meer willen bereiken (met de DS versie is dat helemaal erg).
    Tool ben je denk fan van, of je vind het niks. Nou heb ik geen hekel aan Tool, maar kan er ook niet te lang naar luisteren. Voor de fans is het leuk dat het er in zit, maar bij vele nummers, zijn de lagere moeilijkheidsgraden te saai.
    In GH3 was medium af en toe echt pittig, maar dat zit er bij GH:WT veel minder in. Anderzijds maakt het nu de overstap naar hard wel een stuk makkelijker. Vanavond iig weer lekker verder rocken. Blijven toch vermakelijke en verslavende games, zelfs als de tracklist minder is. :)

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ieder zn smaak natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat ikzelf de tracklist van rockband een stuk beter vind. Ik heb de rb2 game nog niet uit mn xbox gehaald.

Spoonman van soundgarden is echt vet, maar ook nummers van duranduran en the police, alanis morriset of hoe je t schrijft.
    Ik heb wel t idee dat rb iets makkelijker is. (medium hè, ik moet nog leren).

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    genaaid

das idd heel genaaid en dat hadden ze er eigenlijk wel ff bij moeten zeggen toen ik em kocht... .... nu kan ik er geen faceplates voor kopen...
    de tracklist van GH3 is wel best wel leuk mr zijn de vorige beter?

PS: misschien moet ik er een GH:WT bijkopen, die is toch draadloos?

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Het staat wel op de verpakken hoor. Dat het GH2 gitaren zijn....

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, het gitaar met mijn gitaar is opgelost en wordt binnekort dus hopelijk (gratis) vervangen voor een nieuwe. _O_ (nog bedankt voor de tips)
    Maarja, evne een vraagje, ben er net achter gekomen dat je kan zingen met de headset! O-) Heeft iemand tips om dit goed te doen? Ben er nou niet echt goed in.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou, niet. De ontvangst met headset is redelijk kak. Je moet gewoon een logitec mic hebben voor Rock Band en Guitar Hero...

17. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    je zou er sowieso geen faceplates voor kunnen kopen.. je kan er alleen skins voor kopen (enorme stickers) voor zover ik weet. En ik vind trouwens de GH2 gitaar beter dan de GH3 gitaar hoor.. dus be happy en smile -> *)

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer het drumstel los verkrijgbaar wordt?
    Microfoon maakt me vrij weinig uit. Gebruik wel mijn headset.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Voorlopig nog niets over bekend.

Wel jammer dat die scoreboards me nu weinig doen. Zorgt toch voor wat langere laadtijden na het voltooien van een nummer. En als je filter op friends, zie je alleen je online vrienden, ongeacht of ze het spel wel of niet hebben. WTF. Doe ff gewoon alle vrienden, of ze nou offline of online zijn, die een score hebben gezet op dat nummer.

Morgen- of vrijdagavond zal ik career denk wel uitgespeeld hebben en dan ga ik met bass eens op hard beginnen. Op medium is er tot nu toe nog nauwelijks uitdaging. En als hard een beetje wil lukken, iig dat het weer wat sneller gaat, ga ik denk weer ff GH3 spelen om daar nog een paar nummers op medium op 5 sterren te halen.

20. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou er maar blij mee zijn dat je gh2 gitaar erbij krijgt, die is echt 100x zo goed, en gaat niet binnen 5 maanden stuk omdat die geen connectie meer maakt :x Faceplates zijn sowieso niet te koop, tenzei je ze via ebay of iets dergelijks wilt kopen. Veel zal het niet toevoegen, als je gitaar toch in de prullenbak verschijnt. Of zoals bassiej hem naar de klote slaat in je eigen achtertuin :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina