FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    - Vrije trappen is oefenen veronderstel ik

    Valt mee. Je richt met je knop iets links van de linkerpaal(linkspoot) en dan schiet je tussen 1/4e en 2/4e van het balkje. Gelijk nadat je dat gedaan hebt moet je beide 'sticks' naar rechts houden. Zo draait de bal er bij mij dan 9 van de 10 keer in.

    Bij rechtbenige is het het tegenovergestelde.

    - Welke opstelling? Andere voorstellen dan Arsenal?

    Ik hou het altijd hetzelfde. Alleen doe ik wel met mijn eigen 'geadvanceerde techniek', die weet ik nu niet precies uit me hoofd. Opstelling blijft hetzelfde. Alleen in de 2e helft als ik voor of gelijk sta, gooi ik meestal Walcott erin op de rechterflank, hij is nog fit en snel en komt zo vaak spelers voorbij.
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb nu ook zo'n tegenstander die aan het rondtikken is bij een 5-1 achterstand.

    Hij scoorde de 1-1 en deed toen allemaal mooie ssssst gebaren. Ik heb dat zo'n 4 keer terug gedaan, inclusief wat robots. En nu is hij boos.
     
  3. matti122

    matti122 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog wedstrijd gespeeld met VillaReal. Ploeg ligt mij eigenlijk nog beter dan Arsenal, na 1 wedstrijd toch.
    De bal bijhouden blijft een probleem, het hele veld is eerder een gevecht om de bal, vooral langs mijn kant, met A, zo is het altijd wel afwachten wie de bal krijgt en waar hij uitkomt. Ik krijg de bal niet snel genoeg van speler naar speler... Is het beter om de bal aan te nemen en dan niet op sprinten te duwen, hierdoor springt de bal precies van mijn voet.
    De vrijetrappen zal ik eens testen en het wisselen van speler in de 2de helft is ook een goed idee :)

    Bedankt!
     
  4. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    matti122 dan doe je qua teams hetzelfde als mij, speelde ook steeds met Arsenal en Villareal. Maar je moet gewoon ff oefenen joh dan kom je er zelf achter. Sprint moet je niet indrukken bij het aannemen, je kan wel je rechterstick gebruiken met je linker om snel om te draaien of de bal een kant op te spelen en er achteraan te rennen.

    Villareal heeft een leuk team, maar verdediging komt toch tekort vind ik. Dus speel nu met Arsenal en Lyon, al is Lyon wel een beetje traag met pasen enzo, maar wel sterk team.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een fucking wedstrijd verloren omdat hij met Menez of weetikhetwiehetwas de bal onverstoord aan kan nemen in men 16 en zo rustig om men verdediger heen loopt. No problem at all! Ik kan hem alleen stoppen met een sliding maar dat is ook wel teveel van het goede. Happen helpt niet, blokken niet, helemaal niks.

    En dat met verdedigers van 87-85 :lol:. Kan er gewoon niks van!
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook al gehad,meestal zet ik mijn controller neer en kijk tv of kom op de computer.Je komt online vanalles tegen
     
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan/wil je dit nog duidelijker uitleggen, lukt mij ook niet echt om bal aan te nemen op rand 16-meter, draaien en te schieten.......

    Thanks :)

    Gisteravond 2 x gewonnen met Valencia (goede 4.5 sterren team) van AC Milan en Chelsea. Tegen Chelsea voorzet vanaf rechts en Silva maakt een hakbal achter standbeen langs zo het goal in hahaha. Natuurlijk me tegenstander getrakteerd op een Spaanse dans ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet ook niet gelijk als je de bal hebt, naar rechts wegdraaien want dan pakt de verdediger hem makkelijk af. Je moet eerst met de linker stick naar de bal toe en dan wegdraaien en eventueel schieten.

    En die actie had ik ook een keer gehad offline dan Liverpool - Liverpool op wereldklasse :thumbs:

    OXXS7 [niveau 2] tegen ferronn [niveau 5]

    3 - 0 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 38

    Godverdomme! stond 2 - 0 voor en dan d/c terwijl ik nog gewoon fucking internet heb jezus.

    Nu het leukste

    Geweldig! Stond eerst 2 - 0 voor daarna 2 - 2 in de verlening 3 - 2 toen hij gelijk daarna 3 - 3 daarna scoorde ik via de lat de 4 - 3 :9
    Hij staat 74e op de ranglijst trouwens
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitleg, zal het vanavond ff proberen te draaien en schieten.

    Waar kan ik die Vaardigheidsniveau-punten en niveau van tegenstander zien? Iets van een mailtje aanzetten? Waar kan ik dat vinden?

    Alvast bedanktO-)
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verdedigen jullie tegen aanvallers die de bal aannemen in de 16 en dan met de L2 knop (de knop waar je de bal afschermt zeg maar) om je verdedigers heen draaien?

    Ik krijg de laatste tijd echt heel veel van zulke goals tegen. Vaak nog de beslissende ook :mad:
     
  11. Timnation

    Timnation Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je zien welk niveau je hebt en welk niveau je tegenstander heeft? Als ik op start druk zie ik alleen maar hoeveel punten die heeft en volgens mij zijn dat ook punten van offline matches etc.
     
  12. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    de nieuwe update is er weer....bercelona heeft een aanval van 93 haha en manchester is niet meer zo goed:D en je moet voor de grap ff spanje kijken;)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ok, ik ben een beetje puzzled :mad:

    Een vriend van me kan keiharde vrije trappen nemen. De vrije trappen die ik neem gaan meestal met een boog of met effect ( en vaak naast ). Hij schiet echter in een KEIHARDE streep richting het goal, dus geen effect ... gewoon SNOEIHARD.

    Hoe doe je dit op de 360? *schaamt zich dood* :emo:
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    L1 / LB indrukken (de knop van player change) en dan de hoek kiezen die je wilt. Ik hou alitjd pijltje naar boven ingedrukt, maar ik weet niet of het nut heeft :+.

    Als de bal recht voor de goal ligt, altijd de hoek kiezen waar de keeper staat. De keeper staat namelijk iets teveel naar het midden opgesteld en hierdoor schiet je echt heel vaak raak in de hoek van de keep. Probeer maar es in de arena :thumbs:
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wil geen dalende bal, geen krul want die beheers ik allemaal wel. Echt gewoon een loeiharde streep :)
     
  16. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Die doe je met LB ingedrukt zoals hierboven al is verteld
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeg ik nou dan? Gewoon LB indrukken! (player change button) Probeer het nou maar gewoon. Je doet geen lobje, ik beloof het ;)
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben nog steeds in de war, dacht dat ik nog in het VIDEO FIFA09 gedeelte zat. Mij bad :mad:
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    X (B voor jou) inhouden, bij mij gebeurd dat niet zo vaak.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Frankrijk is ook weer beter zo te zien,ik krijg juist een omhaal tegen van buiten de 16m.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina