The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je een vampier geworden. Moet je ff naar een kerk gaan en kijken of je nog gecured kan worden, zo niet dan moet je met zo'n priester praten om een quest te krijgen(best een rotquest) om ervan af te komen.

Of je kan natuurlijk ook vampier blijven. }:]

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je bent een vampier. Of je laad even een oude save of je moet die quest doen en daar wens ik je veel succes mee! Het is de rottigste quest in heel het spel plus uitbreidingen!!! ;):thumbs:

3. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja best zuur, ben nu bezig met het halen van alle recommendations om zo in de universiteit te komen om met traven te praten over vampirism en uiteindelijk te kunnen praten met de vampire count...pfff duurt langgg!

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je voorkomen dat je ooit een vampier wordt?

5. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging gewoon slapen, werd wakker en er stond een dude van de dark brotherhood bij me in de kamer, hij zal me wel gebeten hebben. Als er iets wel irri is dan is het wel vampire zijn.

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan alleen vampier worden als je met vampiers vecht.

Ergo niet met vampiers vechten dus. Wat je naar mijn mening het best kunt doen is vampier worden en dan de vampier quest doen zodat je er vanaf komt, kan je ook nooit meer vampier worden. Als je lui bent en geld hebt kan je de evil DLC kopen, die in het zuiden. Daar heb je spul en een steen en ben je zo van je vampierisme af.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kan wel met vampiers vechten, gewoon binnen drie Oblivion dagen healen bij een kerk anders ben je de lul. ;):)

8. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon niet gaan slapen als je porphyric hemophilia (de vampire disease) hebt. Het maakt niet uit hoeveel dagen je wacht. Gewoon een cure disease potion drinken of cure disease on self spell doen. Of naar de kerk gaan.

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het talent dat ik altijd besmet raak. Dus ik koop veel van die planten die cure disease doen ben te lui om naar de kerk te gaan }:]

10. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Damn mensen hoe doe dispel ik iemand? Ben met een quest van de mages guild bezig en moet jkar dispellen...anyone?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik maak een vergissing en een niet Oblivion goeroe vertelt het ware verhaal achter deze ziekte. ;):'-(

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    er is een speciale dispel spell(kijk in het gidsje hij staat dacht ik bij alteration) hij is verder wel niets zo bruikbaar mr ook niet zo duur.

PS: Elder scrollls V komt waarschijnlijk in 2010!

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Allies for bruma bij inbegrepen?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Man, die heb ik al een keertje overgeslagen en toch heb ik de game uitgespeeld. Kwestie van de juiste keuzes maken en je hoeft niet eens die lui te halen. 90% gaat toch dood en zelfs twee van de hoofdpersonen in het verhaal en dat vind ik gewoon jammer. Ik doe die quest in principe niet, tenzij ik me niet meer zou herinneren hoe ik het anders moet doen zoals nu. Ik weet echter wel dat er een andere manier is, heb hem ook gespeeld, maar kan me die niet meer herinneren. ;):'-(

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan alle 'Allies for...' overslaan, als je oorlogje gaat voeren komt er een groepje Militia. Net zo waardeloos. :+

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar die questen voor de Allies of Bruma zijn opzich wel te doen. Btw: Als je Knights of the Nine hebt gedaan kun je ook nog een Tempelier meenemen. Die uitbreiding is zo'n uitermate makkelijk te herkennen verwijzing naar de Tempeliers. ;):)

17. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    bron?

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Als dat waar is ga ik nu een dansje op de tafel maken :D

19. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o.a. gamer.nl

Dat is dus al wel een tijdje bekend:)

20. xX Jp NL Xx

xX Jp NL Xx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou best wel is kunnen.ik heb zeker van deeltje 4 genoten,al is dat wel een lange tijd geleden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina