EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een aardig tijdje zitten spelen en:

+ De stad en locaties, briljante locaties van echt heel realistisch tot over de top.
    + Graphics zijn beter als deel 1, alleen als het soms wat druk wordt heeft het spel soms kuren, maar dat valt wel mee.
    + Lopen en spullen verplaatsen.

- toch de laadtijden ook al staat die op mn HDD, het is wel minder geworden.
    - Career mode wel grappig maar beetje vaag. Heb nu al beide covers en nu...
    - Slappy's blog, Als ik wil lezen koop ik wel een boek.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Meh ik heb hem nog steeds niet... morgen komt ie iig binnen bij de Music Store dus dan heb ik hem iig.

3. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop hem ook morgen binnen te krijgen. Ik heb hem besteld bij GCshop.
    Afwachten maar....

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel irritant dat je hem nog niet hebt.
    Zo ie zo raar want volgens mij is die in Amerikaka ook nog niet uit, aangezien op mygamercard.net er ook maar 210 mensen zijn die het spel hebben gespeeld.

5. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lucky you:D

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er helaas (nog) niet in geslaagd. Bij de media markt vertelde ze me dat die eigenlijk al 8 januari uit zou komen en hij uitgesteld was tot wanneer wisten ze niet xD.

Bij de Gameshop verwachten ze m heel misschien vanmiddag, dus die hou ik nog wel in de gaten. hou zou alleen wel voor 60 of 65 euro verkocht worden...

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net ook hier bij mijn winkelcentrum geweest. Dixons en Inter Toys hadden hem niet ( Had ik ook niet verwacht maar goed ), Eplaza heeft hem pas Vrijdag binnen en Free Record Shop was aan het verbouwen ofzo. 8)

Ik kijk morgen nog wel een keer bij FRS, en anders gewoon Vrijdag.

8. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, hij ligt hier in Texas ook nog niet in de winkels. Maar ook al zouden ze hem wel hebben, hier wordt NOOIT voor de release verkocht. Wat dat betreft zijn ze hier erg voorzichtig ivm rechtzaken en dergelijke. Ik heb hem besteld bij Amazon.Com, zal hem vrijdag of maandag hebben.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Haal 'm wel eens uit het buitenland als ik €30 kan vinden :)

10. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, in de locale pub vind je toch wel eens rap 20€ :b:
    Ik bv een paar weken geleden nog :)

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eddy, aangezien jij iets verder bent dan mij denk ik. Hoe heb je die ene shoot gehaald die Who Lives There! heet? Je moet een gap doen maar ik val steeds :+ Hoe ik ook land, en welke trick ik ook doe:'-(

12. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die met die pool? Anders moet je iets specifieker zijn.

Die met die pool heb ik als volgt gedaan: Bij binnenkomst naar links daar is een trap naar boven, zoek een mooie plek uit voor een session marker en spring in de pool.
    Push nu in de quarter (met links naar voren) voor voor meer snelheid. Doe dit tot aan de andere kant en als het goed is heb je nu genoeg hoogte voor een air + tweak (trigger + rechter thumbstick).

edit: hihi dat is hem dus niet :D

Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nee dat is hem niet. Even kijken, je moet van een soort dak naar een ander dak 'gappen' , maar elke keer als ik land dan valt ie :+ En, ik moet voor Trasher op een stuk art een footplant doen maar hij schijnt hem steeds niet goed te vinden. Tergend :+

14. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet het alweer ja

Je maakt 2 sprongen eerst een kleine en daarna de grote en als je landt val je.

Zorg dat je de minimale snelheid hebt bij de tweede sprong (kwa hoogte en afstand), doe dit door de eerste sprong normaal te doen en dan een beetje af te remmen en bij het springen niet te hard te flicken, landt dan zover mogelijk rechts op het plateau. Je hoeft het truc te doen maar een grab is wel zo veilig voor het landen.
    Maar de truc is juist om hem dus zo langzaam en laag mogelijk te springen.

optie 2: Er staat trouwens ook nog een ramp daar, misschien kun je die nog als landingsplaats neerzetten.

Die footplant zegt me even niks, weet wel die bij de lighthouse (trouwens leuke opdracht).

Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja dat is hem! Ga het proberen :) Tnx. En dat is inderaad bij de lighthouse, krijg hem niet voor elkaar.

Merk echt dat Skate 2 veel moeilijker is dan Skate 1 damn. Tnx Eddy, ga het nu even proberen :D

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeilijker? Ik had al moeite met sommige opdrachten in deel 1.

17. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat terwijl skate 1 ook al niet een van de makkelijkste games was.
    Dat wordt dan veel uurtjes oefenen.

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, hij is moeilijker. Deze shoot heb ik nu al zo'n 50x opnieuw gedaan en nog steeds blijft ie vallen. Lange tijd geleden dat ik zo heb lopen tieren en vloeken tijdens het gamen :lol:

19. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sommige dingen zijn wel moeilijker, komt ook dat sommige opdrachten veel sneller gaan.

Voor winterbase:
    Je hebt een kicker, plat stuk, Kicker.

Zorg dat je op bij de eerste sprong van kicker naar plat stuk, achter op het platte stuk land, druk in de lucht trigger + A of X en doe een footplant naar de volgende kicker.

20. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik over sessie Slam Dunk zeker wel 100x moeten doen, tot dat het iets F@$@@#$ makkelijk was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina