Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ik ben zeker niet slecht in pgr, maar die cones vind ik zo iritant. als die er niet waren had ik ook alles platinum.
     
  2. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Mijn lastigte moment was zeker met GTA IV. Ik kan niet goed tegen me verlies en in een missie van Packie ging die lul tot drie keer achter elkaar dood. Boos me xbox uitgegooid en het spel deze week er weer voor het eerst in een half jaar tijd er weer ingedaan en speelde zijn missie nu in 1x uit:p
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    alle levels in Ikaruga, ik ben helemaal geen ster in shooters en het was echt vechten voor elke millimeter voor me :+
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Fking GOBSTONES TRADITIONAL minigame uit Harry Potter TOOP :mad:!!



    :9
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    De AI van PES 2009 frustreerd me. Niet omdat het zo moeilijk is, maar omdat het vaak zo slecht is.
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV vond ik juist iets te makkelijk, maar had alle voorgaande delen ook al uitgespeeld, op een gegeven moment weet je het dan wel. :) Call of Duty 2 op veteran vond ik zeer lastig.
     
  7. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Ja ik heb al wat meer GTA gespeeld maar daarom kon ik het juist niet uitstaan. Ik deed het goed en Packie die ging gewoon in 1x stormen en was daarom snel dood waardoor die hele missie weer opnieuw moest:p
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    COD 2: Breek me de bek niet open!!! ;):9

    @ Iedereen: Dit is gewoon een deeltjes topic. De gelukkige mag deel 2 starten als je de namen van voorgaande noemt en het laatste deel even als link plaatst. Bij voorbaat dank!!!
     
  9. dark lars

    dark lars Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    NG2 missie 1 op master ninja -.-/ik kom er niet eens voorbij
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Project gotham racing 2,was echt op hardcore bikkelse klasse.Wat heb ik me daarmee vermaakt en met de nodige vervloekingen lol.PGR3 en 4 zijn dan welleswaar iets milder en toegankelijker,en ik mis dan ook de moeilijke parcouren vanuit deel 2 een beetje.

    Ook zo'n moeilijke game,Final Fantasy 8 waar je die demon uit de lamp kon krijgen tot je summon.Maar je moest h'm eerst verslaan voordat je die kon inzetten,en dat heeft me ook wel behoorlijk lang zoet gehouden.
     
  11. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    cod 3 als je over een straat moet lopen waar aan de overkant 3 heavyguns zitten en jij moet smoke gooien en er proberen rond te lopen maar geraak er nooit door!! :d
     
  12. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Regan is de afschuwelijkste plek in WoW....
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb Pure een week geleden gekregen en als je races overslaat worden ze blijkbaar veel moeilijker. Ik zat in sage 2 van 10 heel lang vast bij een sprint event waar ik de eerste keer 2e was geworden. Vanmiddag nog 10x geprobeerd en nu eindelijk gehaald! Was echt zo blij dat ik spontaan me klusjes ging doen in huis.:+
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    ik zie het, not, ow wacht vast op een ander account O-)

    ik ruik pure bluf ;)
     
  15. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs: The Force Unleashed op de hoogste moeilijkheid, pre-patch. Wat heb ik zitten vloeken en tieren. Vooral met die verrotte Purge Troopers, oh en Kazden Peratus... gvd. Wel gelukt :D

    Ook Ninja Gaiden 2, en dat nog op de makkelijkste setting. Rotcamera, cheap enemies, gewoon een all-round grafspel. Zonde. Toch uitgespeeld. Ik denk dat ik wat masochistische trekjes heb.
     
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    de eindbaas van Beyond good & Evil heeft me wel ff beziggehouden, hij hypnotiseert je waardoor je controls omdraaie, tja zie dan nog maar iets te raken...
     
  17. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Cod 4, Miles High Club, natuurlijk wel op Veteran ;). Je moet op veelste veel dingen letten om het te halen. Onmogelijk!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Mijn broertje had hem eigenlijks binnen 1 of twee uur als ik me niet vergis. Ik zal het nog wel eens navragen. ;):9O-)
     
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit op de xbox van een vriend geprobeerd om Trough Fire and Flames op expert te halen met Guitar hero III. Als die game van mijzelf was geweest had ik daar waarschijnlijk heel wat ergernis in gestopt. nou ja No Fighting in the war room van cod 4 op veteran stipt op nummer 1. Ik had Miles high club op veteran eigenlijk na 2 of 3 keer wel maar no fighting in the war room heeft erg dicht tegen het frustaratie level van een kapot geslagen TV gezeten.
     
  20. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    In Saints Row 2 heb je de Tow Truck diversion. Ik heb deze al 50x geprobeerd te halen. Tot nu toe nog niet gelukt. In multiplayer is ie makkelijker, maar ik wil hem in m'n eentje halen.
     

Deel Deze Pagina