EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem vanmiddag gehaalt bij FRS :) super vette game, voelt een stuk lekkerder aan dan skate 1, terwijl dat ook al goed aanvoelde. :) Lopen als een tank went wel, het voelt alleen wel beetje raar in het begin.

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat helaas niet meer lukken vandaag :mad:. kan morgen ook wel kijken nog bij de media markt, ze hadden gezegd dat die wel al binnen moet zijn. same goes voor gameshop.

Alleen maar even kijken of ik zin kan maken morgen om weer helemaal naar de stad te fietsen :+

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    GRRRR :mad: Waarom woon ik nou in zo'n kutdorp waar ze geen fatsoenlijke winkels hebben :+ Ik wil hem nu ook spelen :'-(

EDIT: Ik heb het nog eens nagevraagd bij de Intertoys en die krijgen hem niet eens. :confused: En de Top1Toys (waar ik hem gereserveerd had) die zijn dicht 'wegens omstandigheden) sinds gisteren, dus dan ga ik hem morgen maar bij de musicstore halen. En als ze hem daar dan niet hebben dan ga ik meteen naar Den Bosch. Daar heb ik meer kans van slagen (Dixons, Dynabite, Replay, etc).

Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dit is trouwens die shoot:
    [yt]MNYd_tvo8Tk[/yt]

Hij is freakin hard! Nog steeds niet gehaald :p

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet niet of dat kan, maar ga gewoon nog een kicker halen en zet die net achter dat randje neer. Dan moet je alleen zorgen dat je genoeg air hebt om over dat randje heen te komen en dan heb je een niet platte landing waardoor je niet valt. En dan op die andere kicker gaan.

Trouwens @ Eddy of WinterBase:

Zouden jullie een filmpje willen maken in deze baan en dan helemaal uitrijden en niet halverwege vallen net als deze dude. En dan een beetje wat van de omgeving laten zien ook:

[yt]3DWiRLBJZa4[/yt]

Dank.

6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zet die ramp die bij dat laatste plateau aan de linkerkant staat zo neer dat je daar op land. Dan val je niet. Ik zat daar ook even vast tot ik die ramp neerzette. Toen lukte het in een keer.\o/ Die spot die daar rechts van zit is ook zeer moeilijk om killed it bij te krijgen.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe zit het eigenlijk met die custom graphics? Is dat een beetje vet? Gaat dat makkelijk?

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Eddy en Maluku, de eerste is gelukt \o/

Probeer nu die footplant gebeuren ding te halen maar die is echt fokking onmogelijk. Dus eerst in de lucht, dan nog een footplant? Nooit dat dat kan :D

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Die ramp footplant ramp geval? Je moet even de juiste snelheid vinden om op ongeveer het einde van dat platte stuk je footplant te maken. Dan kom je automatisch ook weer op die laatste ramp terecht.:thumbs:

Ik had net ook wel even moeite met die slam dunk iets. Je moest in ieder geval een handplant maken op dat backboard. Echt lastig om die ramp daar goed onder te krijgen.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb hem net bij de Free Record Shop opgehaald. De laatste :cool: Vanavond eerst pokeren met collega's en daarna even de boel testen :) (en foto'tje maken voor de non-believers ;))

11. ricked

ricked Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.bol.com :p klaar, ik heb net besteld:)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nog ff logo's gemaakt:

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]qPQxd36Ozo8[/yt]

Deze bedoel ik hé! :+

14. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou consoleshop.be stelt me nu erg teleur.
    Nu kreeg ik net een mailtje dat ik de game pas vrijdag krijg ipv morgen.
    Is maar 1 dag verschil maar is toch irritant

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel komt de game gewoon de 23ste dus lijkt me normaal. Dat iedereen em al eerder heeft.. tsja :+

16. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou op consoleshop gaf hij eerst de 22ste aan hoor.
    Die ene dag later is nou niet zo erg, enkel verveel ik mij thuis dood nu met men gips |:-

17. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je eerst (kopen)vrijspelen, dat heb ik nog niet gedaan. wel genoeg geld alleen eerst kijken wat er nog meer te koop is in het spel.

18. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je sprint te ver bij de eerste kicker, zie een stukje terug hoe maluku het uitlegt. En je weet hoe je een footplant doe toch??

19. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doet dat het nog niet want ik ben het nergens tegen gekomen.

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Trigger + A/X right? Maar goed, ik zie de logica niet. Nog even wat proberen dan maar :+

EDIT: Dat FUCKING ding lukt gewoon niet, damn een beetje uitleg hadden ze wel in de game mogen stoppen.

EDIT: YEAH! Gewoon een footplant! Ik dacht je na die footplant nog zo'n no comply geval moest doen en die moest landen op die laatste kicker. Ach, heb hem nu :) Snel verder!

EDIT: Geweldig, hoe verzinnen ze het, een handplant op een basket...

EDIT: YES! Ik airde over die basket heen en raakte schijnbaar het geen aan wat telt want er stond completed :)

Laatst bewerkt: 21 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina