Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    thnx. :)
    GoW1 MP bijna nooit gespeeld, dus had geen idee welke het nou eigenlijk waren. :+

2. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, Gears of War 2 is gewoon fucking waardeloos.

En hoe kun je in godsnaam nou 'verwent' schrijven?

Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  3. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst nog Gears of War 1 online gespeeld en toch vind ik deel 2 online leuker, niet zo'n beetje ook trouwens..
    Zelf heb ik ook geen problemen met het matchmaking systeem, vind het wel wat hebben.

4. Blacklist

Blacklist SWG Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden, jij vind Halo 3 ook helemaal geweldig? De echt Harde kern van GoW 1 is niet tevreden met deel 2. De mensen die deel 1 niet zo vonden ( vaak zijn dat de Halo spelers ) die vinden deel 2 ineens heel goed. Dat zegt ook genoeg denk ik. Deel 2 moet gewoon onderdoen voor deel 1 ( dat hoort niet naar mijn mening ). Ze hebben meer naar de casualgamers geluisterd. En niet naar de Hard-Core Gamers. Ik heb GoW 2 met de nieuwe patch nog niet gespeeld, ga het mischien in het weekend ff doen, dan kan ik er pas over oordelen, maar tot dusver doet GoW 2 heel veel onder voor GoW 1 ;)
    GoW 1 > GoW 2

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo 3 nooit gespeeld;) Alleen singleplayer Halo 1, en die vond ik weinig bijzonder.

Als het zo is zoals jij het zegt ben ik blij dat ze geluisterd hebben naar de casualgamers;) Misschien ben ik er zelf ook wel een, is maar net hoe je het definieerd. Aan de hoeveelheid games die iemand speelt, de tijd die iemand er in stopt of het soort games dat iemand speelt.
    Ik heb heel veel games gespeeld op tig verschillende platformen maar ik heb er gewoon een hekel aan om in multiplayer gemolt te worden zonder dat je uberhaupt ziet waar het vandaan komt, is me alleen bij America's Army vaker gebeurd dan bij Gears 1.
    Geen multiplayer voor mij dus..

Maar iedereen zijn ding toch, het is niet alsof je geen Gears 1 meer spelen kan. Daarnaast is een mening altijd subjectief en wat de een helemaal niks vind, vind de ander geweldig.
    De teleurstelling over Gears 2 snap ik wel maar niet iedereen kan zijn zin krijgen;)

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dat spel was ook slecht. Deze game is niet slecht. Online potjes duren misschien lang om te zoeken maar als je eenmaal bezig ben heb ik er geen problemen meer mee. Ik kan me voorstellen dat jij het irritant vind om gezaagd te worden maar je bent wel heel erg negatief. Ik vind het zeker de leukste multiplayer van het moment. Jou maatstaaf is gewoon een beetje vercrackt want deze multiplayer is vergeleken met de meeste gewoon geweldig.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hij heeft het OVER reddevil :): niet gelijk je zo aangesproken voelen..

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag dat achievement gehaald dat je de eerste 10 waves van Horde op de maps van Gears 1 moet doen :) Erg leuk met 4 vrienden blijft Horde geweldig!

Gelijk ook dat achievement gehaald dat een meatshield je 10x red. En nog een hoop kills erbij :)

9. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    wat geweldig!

10. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    gast als hij dat wil zeggen moet jij daar toch niet op reageren, hij vindt het blijkbaar belangrijk genoeg om te zeggen moet jij hem dan toch niet vernederen.

11. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps wat stom van mij, sorry!

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja die achievements hebk ook allemaal weer binnen, cool: Toch 1000 punten bij Gears 2.
    Maargoed wie die DonGevity NLX is weetikooknie.

In principe, over het ALGEMEEN hebben ze uiteraard de game verbeterd.
    Dat is dus uit algemeen standpunt gekeken, uit het standpunt van de casual gamer.
    Dat neemt niet weg dat het voor de hardcore gamer een versléchtering is. En ik heb gewoon het recht om deze game af te kraken. Aangezien het míjn mening is, en ik dan blijkbaar tot het groepje hardcore behoor ofzo. In ieder geval: De game is makkelijker gemaakt en daardoor voor een grote groep vast leuker. Voor mij niet. En dat mag gezegt worden.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ;)

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    een mening moet je wel kunnen ondersteunen hé ;)

hardcore gamer of niet, verslechtering is het zeker niet want het feit dat je niet kan schieten als je uit roadie run of na een koprol niet kan schieten is gwn om de zelfde reden als stopping power, want je hebt mensen die gwn op je afrennen en je dan overhoop schieten, nu kan dat niet meer ;)

@TTT: dat is idd stom van je :cool:

15. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet kunnen schieten na roadie run niet juist om te voorkomen dat een host op iedereen kan inlopen en een shotgun kogel voor je kop kan knallen?

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Respect voor het goed verwoorden van je mening!

En Drolletje: Jij faalt. Ga rukken op je spellingtoets man.

17. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    @chaizen: dat bedoel ik ook, maar niet alleen de host, geldt voor iedereen.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat is jou probleem? :x tegen iedereen lopen zeiken |:-

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gasten, post eens normaal. Als jullie geen respect kunnen tonen voor elkaar, moet je niet eens beginnen met discussiëren. Dus blijf ontopic en ga lekker ergerns anders op elkaar zeuren.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam bij kameraad erachter dat we alleen nog maar normaal hadden gehaald wij helemaal happy toen we dachten YEAH Insane ook!! keken bij achievement (lange tijd geleden GoW2) en zagen dat we het nog moesten....was flink balen...zijn nu halverwege Act2 in 1 middag dus nog wel redelijk snel. Wij gaan echt zo vaak dood elke keer wanneer de paden gesplitst worden :{

Maar goed spel blijft echt vet! Wel saai als je tig keer dood gaat op zelfde punt :+ We wisten opeens gewoon waar de vijanden stonden en hoeveel maar goed A.I. van teammates waren gewoon echt bagge...Tai die sprinte er gewoon recht in en Carmine die bleef vaak achter je :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina