FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat het is, maar ik kan tegenwoordig opnieuw geen voorsprong meer vasthouden. Net weer, in de 26e minuut 2-0, maar toch verlenging met 2-2 :lol:. Toen de 3-2 gemaakt en hij leavde. Toch nog 3-0 gewonnen dus, maar ik baalde er echt van. In de 85m de 2-2 :mad:
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag lekker gespeelt. 6x op rij gewonnen vandaag, en allemaal van mijn zelfde niveau of hoger!

    Van plekje 2195 naar 1503 gestegen! :)
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik win al iets van zes keer op rij, gaat lekker.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net echt een spannende pot. 3-0 achter, 3-3. 3-4 achter, 120e minuut 4-4

    Penalties. 2 ballen op de fucking lat? Terwijl het balkje nog niet eens voor 1/4e vol was. Tja, dan verlies je het inderdaad wel :lol:
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb zo'n gevoel dat een van deze dagen je die disk uit je PS3 pakt en hem door de wc spoelt, of heb ik dat fout Loonens ? :+
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat heb je niet fout. Net een hoge bal uit een corner. De bal gaat via een scrumble recht omhoog, men keeper komt uit, naast Benzema (kleine clown). Blijft mijn keeper gewoon aan de grond genageld en springt Benzema, kopbal -> doelpunt.
    =( Tell me how to defend that!

    Ik moet zeggen dat ik er op die manier echt geen plezier meer in heb.

    Gisteren 5 oprij verloren, toen 4 op rij gewonnen, nu alweer 3 op rij verloren :lol:. Zo kom je wel in die rankings terecht ja =(
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat tactieken gedownload van mensen van de top10, ze werken voor geen meter:D
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    En jij denkt SERIEUS dat de Top 10 ( lees >> TOP 10 << ) hun WINNENDE tacktiek op Internet gaat zetten? Grappig...
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan sta je fucking 2-0 voor in de 4e minuut, leaven ze snel =(. Ik denk dat ik deze game maar ga verkopen ofzo en PES ga proberen =(
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou PES hier geen last van hebben? Ik denk eerlijk gezegd wel. Je krijgt je punten toch wel, lekker spelen en een message klaar zetten : "Owned, noob!". Aangeving voor : Unsporting Conduct --> Quitting Early.

    Klaar :) Speel je er niet meer tegen.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als ze binnen 5 minuten leaven krijg je je punten niet ;)
     
  12. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen joh, PES 09 is ook niet zo geweldig heb ik gelezen. Toch zou ik graag eens tegen je spelen, heb ook regelmatig het gevoel dat ik genaaid wordt door tegenstander/A.I. Soms lukt werkelijk alles en volgende game helemaal niets.........

    Ik ga eens speuren naar een goedkope Fifa 09 op PS3 ;)
     
  13. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    how do you get those tactics?
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je snel zijn Buddha ;). De game is weer een stukje dichterbij zijn verkoopstatus gekomen.

    Ik Bayern, hij Inter.

    2x de bal opgevangen op de 16, 2x de paal. 4x op de keeper afgelopen, 2x de paal en 2x een mega keeper.
    1 kopbal onderkant lat eruit en hij in de 87e minuut een vrije trap met Ibra. (letterlijk zijn eerste doelpoging want hij snapte er echt heel weinig van) In de kruising erin. Veeg mij maar op! Schiet mij maar lek of wat dan ook -> wat een game.

    De game ervoor speel ik tegen AC Milan en die rol ik op met 7-1. Dan gaan de ballen er wel ineens in 1 wedstrijd in en daarna doe ik PRECIES hetzelfde en dan ben je ineens het bokje. Ik heb echt alles bij elkaar gescholden totdat de buurvrouw kwam kijken wat er aan de hand was :lol:

    Ben blij dat die PS3 controllers sterk zijn, die zijn ook al 2x door de kamer gevlogen.
     
  15. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    No offence hoor Loonens, maar het is maar een spel. Als je het niet leuk vindt online dan doe je het toch niet?
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan zou ik gewoon rustig beginnen en vanaf de 6e minuut vol op de aanval gaan spelen.

    Ik heb voor de rest geen klachten over de multiplayer, vind het heel sterk. Jij speelt graag multiplayer zo te lezen. Nou, dan kan je PES beter laten liggen. Want de online modus is in FIFA veel sterker uitgewerkt dan in PES.
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik wordt een beetje gek van die Frequent flyer achievement. Ik krijg hem gewoon niet terwijl ik nu zeker weet dat ik in alle stadions heb gewonnen, grrrrrrr:mad::mad::mad::mad:
     
  18. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Loonens, misschien moet je een andere tactiek nemen en anders spelen. Of je bent niet goed in verdedigen/afmaken Of je hebt idd heel veel ongeluk, das wel foktop. Ik heb wisselende wedstrijde, dan win ik er 3, dan verlies ik er 3, etc. Zo kom k ook nooit ver.. :p
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel erg vet, maar als er dan van die potjes tussen zitten die gewoon te triest voor woorden verlopen, dan word ik weer pissig :lol:

    Maargoed, ik blijf het waarschijnlijk gewoon spelen. Nu 320 gewonnen en 290 verloren ofzo, best jammer :emo:
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vertel ook is je goede wedstrijden, bij jou hoor ik altijd jou sarcastische goeie wedstrijden :9 ook wel is leuk om je goeie wedstrijden te horen! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina