1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is lekker snel. Super!
     
  2. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    2 maanden is toch veel ?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We hadden erger verwacht.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, meestal is het minimaal een half jaar. Zeer goede ontwikkeling! :thumbs:
     
  5. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dan goed
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    :+ :'-(

    Bron: Eurogamer
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven ze doorgaan of? Dat je de Wii niet als concurrent ziet kan ik nog enigszins inkomen, de doelgroep is totaal verschillend. Maar de 360 niet als concurrent zien....

    Dieper kan er niet gezonken worden denk ik!
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad: :emo::'-(=(
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Strak plan van ze;) Als je niet kan winnen van je concurrenten, zeg je gewoon dat het geen concurrenten zijn:+!

    Briljante move, Struisvogelpolitiek ftw!_O_

    :emo:
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zo raar is het niet dat ze de 360 niet als concurrent voor de lange termijn zien. De 360 zal max 5-6 jaar mee gaan en de PS3 schatten ze op 10 jaar. Mocht er dus niet iets heel geks verkopen zal de PS3 uiteindelijk meer verkopen dan de 360. Zo interpreteer ik iig dit bericht.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    In dat opzicht hebben ze wel gelijk ja, maar ze zeggen dus zelf al dat je ze eigenlijk niet kan vergelijken. Maar dat zeggen ze alleen maar omdat ze dus aan het verliezen zijn. Ik vind het gewoon triest. Geef toch gewoon toe dat je de verliezer bent, niets is zo erg als een slechte verliezer.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha maar zo denken bedrijven niet, het is altijd hoe beter, groter, meer geld etc. Dat Sony niet wil kijken naar bijvoorbeeld de aantal verkochte consoles en de verliezen die ze nu maken is gewoon ontkennen van hun problemen, want meer en deel van de games die op hun console uitkomt is ook tevinden op de 360 dus ze concurrenen weldegelijk. Als de Xbox 720 er is dan gaan kunnen ze vast ook weer roepen van 'het is toch geen concurrent van ons wij lopen een generatie achter, en hun hebben de echte next gen' :+ (ow nee dat zullen ze vast niet roepen...)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk nog steeds dat die 10 jaar levensduur van de PS3 vooral bedoeld is op de ondersteuning van het platform zoals het met de PS2 is gebeurd (of zelfs nog bezig is). Ik verwacht dat Sony binnen een aanzienlijke tijd na de release van de nieuwe Xbox met een PS4 komt (tenminste als ze het geld er nog voor over gaan hebben) en dat ze de PS3 nog gewoon gaan ondersteunen.

    En daarin heeft Hirai ook gelijk, MS moet zich op dat gebied nog bewijzen want ze hebben de eerste Xbox wel echt als een baksteen laten vallen.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan lopen ze toch alleen maar achter als er een nieuwe Xbox is die weer mooiere en betere spellen tevoorschijn tovert.
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit hetzelfde interview ..

    Die gasten zijn daar compleet doorgeslagen .. een kat in het nauw maakt rare sprongen ..

    Ik vraag mij af hoe developers hier op reageren. Krijgen ze 'expres' een lastige console om mee te werken, dan hebben ze tenminste de overige jaren wat te doen. Haha .. lastig houdt in dat er meer tijd, geld en energie in gestoken moet worden door developers terwijl het op een console van de concurrent met een groter marktaandeel juist easy sailing is. Als developer wist ik het wel ..
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Greenberg reageert op Hirai:

     
  17. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ze veel keuze hadden eigenlijk.......ik bedoel, hoeveel xbox1 zijn er nou verkocht? nog geen 30 miljoen? De afzetmarkt is te klein om voor te blijven ontwikkelen met een nieuwe 360 in de markt.

    Voor de Ps2 met 140 mln verkochte consoles ligt dat anders....
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist! 24 miljoen in totaal. Alhoewel er geen XBOX consoles meer werden gemaakt vanaf 2006 verschenen de laatste games nog in 2008.

    De XBOX kan je niet vergelijken met de PS1 of PS2 situatie, het marktaandeel van de XBOX was simpelweg te klein. Alsof de XBOX nu de enige console is die men als een baksteen liet vallen, kan er nog wel een paar noemen ..
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    grotendeels mee eens, behalve dat ms een innovatief bedrijf is, want dat zijn ze alles behalve. Tenzij innovatief betekent naar de concurrentie kijken, ideeën overnemen en klein beetje verbeteren.
     
  20. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    En het smijten met geld om developers (om) te kopen zodat zij hun games niet meer exclusief op de Playstation uitbrengen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina