[XOne] Kingdom Under Fire II

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 28 jan 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht altijd nog op een game, waar ik een onderdeel ben van een groot gevecht (Braveheart) en waar niet iedereen op jou is gefixeerd, en hopelijk is dat in deze game.

2. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die koningrkijk van azzilla ook gaat meespelen. Want in the crusaders en heroes, is het zo dat die ecclisians de hecks niet mogen (hironeiden) en vica versa. dat vind ik zo bruut. In het verhaal vechten de mensen aan 1 zijde maar ondertussen zijn die eclisians best wel smerig. hetzelfde geld voor dat die orc's de e;ven niet mogen etc.

Ik hoop ook dat de mensen wat meer mogelijkheden krijgen wat betreft dwergen legers of elven legers =) maar als deze game alleen crusaders evenaart dan is het al een fucking goede game!

een dingetje, de muziek in de game is voornamelijk metal (geep problemen mee) maar het is zoo fucking eentonig in deel 1 en 2... dat merk je in die gameplay trailer ookal, net als daftpunk around the world around the world around the world etc etc

(btw klote toetsenbord, waardoort ik nogal eens fouten typ)

Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    KUFI was geweldig, dus hoop dat deze weer net zo goed gaat worden. :)

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wel een rondborstige speelster zeg :9 Niet verkeerd

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die stad op die screens... ben even de naam kwijt, maar volgens mij is dat die stad waar Waldemar met zijn elvenlegers zit. Althans, dat denk ik. En dan zie ik opeens Regnier daar voor de poort staan, en nog een elvendame en daarnaast op één shot ook nog een speciale menssoldaat. Spannend! :D

Vanavond even shots op de site zetten.

6. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens my is die mens soldaat gewoon een Captain.. weet je miss of ze ooit nog heroes backwards compatible gaan maken? Want daarmee heb ik de laatste 2 campains nog niet uitgespeeld (die van morene en urukubaer) geloof ik.

Btw op welk plaatje zie je reignier staan?

7. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

is dit soort van Battlefront stijl?
    datje een paar missies in wat maps afspeelt enzo?

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, het gaat veel dieper met strategie en RPG invloeden, tenminste als deze game net zoals zijn voorganger wordt. Het is wel hack'n slash gericht, maar tussen de gevechten door kun je met exp. units upgraden. Tijdens de gevechten moet je meerdere companieën besturen en ze orders geven. Met je hero company kun je zelf a la dynasty warriors zelf klappen uitdelen.

9. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

dynasty warriors stijltje dus?
    deel 3 heb ik veel gespeeld, grote kans datik deze dan ook haal

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, maar het gaat echt veel dieper. Je hebt meerdere companieën en die wachten allemaal op je orders. Je kunt ze laten engagen met vijandelijke companieën en de AI daarvan doet dan de rest. Met je eigen hero company kun je wel rammen, dus daarmee ren je dan op en neer om de belangrijkste gevechten aan te gaan. Tussen de levels door kun je dan ook nog stats upgraden en spullen kopen. KUFI was echt super verfrissend qua game, dat er zoveel elemental in één game zaten! Ik hoop dat deeltje twee ook weer zo wordt.

11. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik nog een Xbox 1 had, toen had ik een disc gekregen met een demo. Er zat Kingdom Under Fire: The Crusaders op. Ik heb het gespeeld en ik vond het zo geweldig, dat ik het gelijk had gekocht. Ik vond het sfeertje echt te gek en vette muziek, ik had eerder medieval muziek verwacht. Nadat ik het spel heb uitgespeeld, wat veel moeite koste (maar dankzij walktroughs hielp het wel een beetje).

toen kocht ik Kingdom Under Fire: Heroes, het was veel beter, omdat er een costom game erop zat. Maar ik vond het muziek veel minder, het was gewoon heavy metal, maar geef mij maar de muziek van KUF: The Crusaders, dat vooral (Hard) Rock was.

Momenteel heb ik een Xbox360, maar ik heb nog wel KUF: The Crusaders, want die kun je op je xbox360 spelen. Ik speel het wel een paar keer per week, nog steeds toppie, alleen jammer dat je niet online kan, op de 360 met KUF.

Circle of Doom leek me niks en het is ook niks (voor mij dan). Ik miste de oude strategische KUF's van de orginele xbox. Nu er een in game trailer is, ben ik zeer benieuwd, want ik ben een groots KUF van, dus ik wacht maar lekker af.

Nog 1 vraagje: Wanneer moet het spel uitkomen? ik hoop wel binnenkort, ik wil het ZOOOOOO graag hebben en komt er ook nog een demo uit?

12. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    nog iets, ik hoop dat de battles nog groter worden en dat je meer units kan maken, ik vind het vet als de legers bij elkaar komen. Costum games zou ook wel vet zijn en split screen, of online coop en dus online 5 teams tegen 5 battles

13. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

wat is het verschil met dat circle of doom spel dan?
    want dat was geloof ik ook van kingdom under fire.
    ik vond dat namelijk echt een kutspel :9

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, wat je zegt. Ik denk ook dat het zo'n Captain is, nu ik het zie. En Heroes wordt nooit meer BC denk ik, dan was het al lang gebeurd. Voor mij ook een raadsel... Ik had die Urukubarr en Rupert nooit uigespeeld, de rest wel. Die van Morene was echt super vet! Maar beide beginmissies van Uru en Rupert vond ik dodelijk moeilijk.

En check dit plaatje.

Dit is zoals de twee voorgaande delen op de Xbox. Een mix tussen real-time strategy (units orders geven), hack 'n slash (met je hero vechten) en een vleugje RPG (units upgraden / trainen).

15. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het online gedeelte echt mmo word. Dat je zelf niet een mega leger van npc's bestuurt maar alleen je eigen kleine groep van max 20-30 man. Als je dan grote battles gaat spelen waarbij je met 20 vs 20 groepen speelt moet iemand ook echt de command op zich nemen en menselijke spelers bevelen geven. Zo kan een leger dat goed samenwerkt en bevelen opvolgt echt hard ownen. Ik vond de vorige delen wel ok, maar als de mp goed word gemaakt ben ik er deze keer zeker weten bij.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zou wel leuk zijn, maar denk niet dat het werkt. Iedereen wilt natuurlijk flink hakken in plaats van flauw door de bossen sluipen om iemand op te wachten. Of een uur als back-up te niksen. :+

17. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indd het zou waarschijnlijk niet haalbaar zijn, soms wou ik dat ik gamedeveloper was zodat ik mijn eigen game kon produceren. Maar voorlopig moet ik maar hopen dat de nieuwe kof fantastisch word.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De twee spellen zijn zo verschillend, dat je ze bijna niet terug herkent. Ik vond Circle of Doom ook een ontzettend klote spel, zeker vergeleken met de originele KuF games... en deze gaat gelukkig weer helemaal op die serie lijken.

EDIT:

Alvast een voorproefje, super vetttt! Hij is echt weer helemaal zoals de eerste games... geweldig. Compleet met kick ass muziek en neerswoopende wyverns. :thumbs:

Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand de oude nog wil spelen: /Mod *knip*

/Mod Het is niet de bedoeling om in dergelijke threads jouw thread te promoten. Gelieve dit ook niet meer te doen - Cookie

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo maar dat is gaaf!! Wel jammer op einde dat grote monster dat ze aan de kanten echt weg vliegen en niet nog gewoon kunnen blijven staan :+

Deel Deze Pagina