Jullie zijn echt gek. Dit is DE sleeperhit van 2009. Dat ziet toch iedereen. Daarbij is Midway de laatste tijd extreem goed bezig. Nee, ik weet het wel...... Als ik 1 spel mag kopen dit jaar dan ben ik er al uit.
nee nog niet gespot, ik verwacht deze of volgende week een demo. deze game lijkt mij wel leuk, beetje afwisseling van al dat gesluip door de jungle bij farcry
Midway goed bezig? Kantoren gesloten, mensen ontslagen, miljarden verlies... Nee, echt goed bezig! Vind dit spel op zich er wel aardig uit zien, maar Vin Diesel in een te strak shirtje is gewoon neit cool. Ben benieuwd.
is trouwens een nieuw filmpje zojuist geplaatst bij geen idee hoe jullie hem er altijd opzetten dus doe het maar zo http://www.gametrailers.com/player/46250.html
Als ik zo zie heeft is het een goed idee geweest om hem een tijd geleden uit te stellen. Het ziet er nu beter uit en Ubisoft brengt hem uit, en die hebben altijd een streepje voor bij mij.
Ik was wel een beetje sarcastisch Ik heb totaal geen interesse in deze game. Ook niet in Vin Diesel, dus dat helpt ook al niet echt mee. Ik heb wel interesse in een oldfashion nieuwe 2-D Mortal Kombat, maar dat gaat Midway niet meer maken.
Haha, oké, sorry. Had ik dus gewoon niet door! En nu zit Midway nog moeilijk te doen over MK te verkopen. Jezus, doe IETS om je bedrijf te redden. En verzin nieuwe franchises/IPs.
Idd de cutscenes zien er niet uit. Ik ben er niet helemaal weg van maar ik haal hem den ik wel een keer voor een zacht prijsje.
Die stem in de demo, dat is toch niet Vin Diesel? Ben er nog niet helemaal uit of het hem nou wel of niet is.