Dit wordt een release game voor mij F.E.A.R op de pc helemaal kapot gespeeld en F.E.A.R Files op de Xbox 360 ook helemaal kapot gespeeld
Uhm, even denken. Ik was op Firstlook vorig jaar bij een presentatie van FEAR2. Volgens mij speel je in dit spel een personage dat niet voorkomt in de vorige spellen! Even opzoeken.
IK werd echt gek in die school !!! jesus dat al die lichten uitgaan enzo ik dacht WTF GEBEURD HIER ! zo snel mogelijk er proberen uit te komen.. Nu snap ik weer waarom ik fear 1 al na een paar levels weer had verkocht
Net de demo uitgespeeld, sfeer zit er weer goed in. En in tegenstelling tot de meesten vond ik de mech afwisseling ook erg goed. Het past wel in het gestoorde sfeertje van dit spel.
Wahahah ik vond het wel gaaf Best wel voorspelbaar Wel gaaf en die mech is bruut! Heb Fear 1 zelf niet uitgespeeld maar wel gezien en mwja dat kindje vind ik gewoon echt creepy...maar van de rest sommige dingen komen echt onverwachts maar sommige dingen zijn wel voorspelbaar....
Net de demo gespeeld. Mijn hart gaat nog steeds te keer. Wat een adrenaline! Echt creepy om weer in het fear wereldje te zijn..... vet!
Ligt aan wat jij leuk vind. het is gewoon een shooter met een creepy sfeertje en er zit een Mech in!!!!
Ja het is vooral dat kindje waar ik van schrik alma noemt ze geloof ik.Maar wat ik in de demo zag vind ik al erger dan in het eerste deel.Dat geluid in die school,die kasten die lawaai maken en dan ineens staat alma daar.Echt creepy
ik kreeg al wel het gevoel dat er iets niet klopte want klein kindje/school Mistte alleen nog The Jackson Five
Vette demo, schrok me een hoedje paar keer vooral bij de Spoiler kluisjes en waneer alma je vast pakt Het voel echt lekker als je iemand vol pompt met kogels in slowmo en ook mooi is dat je de kogel gaten kan zien in de lichamen, kan je mooi zien of je een headshot hebt geschoten
mee eens. Maar ik wil nog weten hoe het begin Ik vind die Ghouls echt zo irritant....Je hebt niet echt een indicatie waarop je kan schieten....
Ja ik zat ook alle kanten op te knallen Wanneer komt die weer uit 11 februari ? of was het later ben niet zeker