Ik had een tijdje dat ik het ook probeerde.. maar sinds ik een x de ALLERLAATSTE noot miste had ik geen zin meer.. ik had toen een notestreak van 1000
nah dat was een geluk bij een ongeluk .. nee, gewoon voor de kick van het TTFAF 100% hebben gehaald, ook al is het op easy EDIT: Slayer op Hard is nog steeds het enige nummer dat ik nog moet/niet kan halen...
Ligt eraan hoe slim je bent. Meh, ik heb zin om weer eens Surfin With The Alien te spelen. Dat nummer is baaz. TTFAF moet ik ook nog steeds pwnen in zn aars. Die heb ik echt al te lang niet meer gespeeld.
Echt ik kan dat hele hard gewoon niet...zit al meteen in de knup met Oranje...hoe doe je dat?? Medium is te doen en Easy bijna alles op 100% maar opeens gaat het te langzaam en dan klik je gewoon voor de noot
Als er een stukje komt waar je de oranje knop moet gebruiken, schuif dan je 4 vingers allemaal een plaatsje op en speel dan gewoon verder. Als er dan weer een groene noot aan komt, schuif je ze weer terug etc. Je zult waarschijnlijk maar een keer of 4/5 je vingers en gedachten hoeven te verzetten. Ook kan je proberen als er veel oranje noten zijn en en weinig groene, om rood en groen met je wijsvinger te doen. Deze vinger werkt namelijk bij de meeste mensen het beste. Om met de pink blauw en oranje te beheersen word iets lastiger. Probeer 1 van de bovenstaande 2 en je zou je nummers makkelijk moeten halen. 5* duurt even, maar zo begon het spel ook.
Ja dat met vingers sliden dacht ik zelf ook al aan....maar goed dankjewel zal ze zeker gebruiken! Denk dat het toch gewoon op oefenen aankomt
Tips: Oefenen; Oefenen; Oefenen; Oefenen; Oefenen. Ook helpt het bij mij om een paar dagen niet te spelen, en als je dan weer begint en je doet meteen een moeilijk kut nummer dat het dan opeens wel lukt
1. Ga naar hard mode 2. Speel een nummer en breek het af door op start te drukken. Daar heb je de optie Practice. Daar kun je het nummer, of delen er van, oefenen op tragere snelheden. 3. Slide met je vingers Als je het tweede nummer op Hard doet heb je dat sliden zo onder de knie. Merendeel van dat nummer zijn dubbele noten en moet je wel sliden.
Oja leer ook hammer ons en pull offs, een goed nummer om te oefen is My Name Is Jonas aangezien dat halve nummer h/o's en p/o's zijn
First Big Score Score 250,000 on a song Deze achievement moet toch wel op medium te halen zijn? In World Tour zit je geregeld op medium boven de 250.000, maar in GH3 heb ik die score blijkbaar nog niet weten te halen. Had bijna alles op 5 sterren, op een paar lastige nummers na. Van het weekend denk maar weer eens GH3 oppakken.
Ik heb mijn FC gisteravond nog wat verbeterd: @2K ik heb hem geloof ik ook op medium gehaald, zal vanavond even kijken op welke nummers ik >250k heb op medium
Ja die is zeker te halen in medium. Ik heb hem zelf ook gehaald daar. Edit: Doe the One. Daar had ik zelf 273
Ik had em volgens mij voor het eerst op My Name is Jonas gehaald. Of het op Medium was weet ik niet zeker meer.