Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke :) wanneer ik hem heb zal ik het zeggen

2. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen kunnen mij eventueel ook nog toevoegen die dit spel spelen ik moet ook nog wat achievements halen o.a. champain op expert

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee, 5 is het makkelijkst en dat is dan alleen voor de All 4 dead achievement . Daarbij is het, het handigst als je 4 spelers op survivors hebt die jou helpen met je achievement en jij alleen op zombies. Maar de anderen kun je bij wijze van spreken ook met zen 2en halen als het moet.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gisteren heb ik er toch een paar vrijgespeeld, maar dat was volgens mij gewoon geluk! 8)

Trouwens als je het met 2 man speelt en jij schiet je eigen teammaten neer (niet dood) als Survivors, en ik kots daar als Boomer of ik mep iedereen dood als Tank dan zou dat toch ook moeten werken?

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand miss een tip hoe je de witch in 1 shot kan killen>? het wil meniet erg lukken steeds :mad:

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die had ik vrij snel. Ik liep erop af (zonder zaklamp) en pompte m'n Shotgun op haar leeg. Je moet er gewoon in een keer op af lopen en zorgen dat jij of je andere teammaten haar met rust laten. Het kan ook nog wel als ze opstaat, maar dan moet je heel snel zijn en goed richten.

Wat je ook nog kunt doen is eerst een Molotuv op haar gooien en dan knallen. Dan krijg je ook gelijk 3 Achievements als het goed is. :)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik gestopt ben met het achievement hunten, in het begin deed ik er ook veel aan mee maar later zag ik hoe oppervlakkig het was. Kortom ik speel spellen voor het leuke en niet de achievements.

Dit gezegd te hebben, ik heb l4d al meerdere malen uitgespeeld normal/ hard en kijk nu toch echt uit naar de nieuwe campaign. Is hier al meer informatie over?

8. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de tank telt dan niet meer. Als tank moet je ze echt killen of incapacitaten. Kortom als je ervoor zorgt dat ze elkaar niet meer kunnen helpen dan telt dat als dood. Het zou niet werken want zelfs als ze op de grond liggen met een pistol zijn die AI nog veel te sterk voor een tank. All 4 dead is de enige die je eventueel kan overwegen te cheaten met anderen. De rest van de multiplayer achievements haal je gewoon als je het speelt.

9. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag het spel voor het eerst gespeeld..echt te gruwelijk, om 11uur s'avonds begonnen (moest werken) en nu pas gestopt...heerlijk!!

Graag mijn gamertag toevoegen: bleisboi

kan ik ook met serieuze mensen spelen i.p.v gamers die als een gek vooruit lopen en niet aan het teambelang denken

10. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik dus ook, leuk als ik een berichtje krijg dat ik een achievement heb gehaald, maar als je bij Left4Dead kijkt wat voor toeren mensen er voor uithalen om die achievements niet op de normale manier te halen...

Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet doen wat ie zelf wil,mij boeit het niet zo. Ik speel liever wat coop en versus matches :b:

11. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    ooooo ik moet deze game halen maar,ik heb nu nog geen geld...
    In Februari pas weer en dan gewoon gelijk kopen!
    Ik had die Left4dead DEMO ook al tientallen uren gespeeld en ook op Expert gehaald met een paar onbekende Amerikanen.

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die mij hebben toegevoegd om hun te helpen met hun Achievements heb ik een trieste mededeling die mij persoonlijk ook diep heeft geraakt.

Gisteren ochtend op donderdag 22 januari heb ik in een onbewaakt moment van zwakte een 3,5 gehaald op wiskunde. Gezien het feit dat ik in 6VWO zit en mijn ouders kennelijk het welslagen van mijn studie toch nog belangrijk vinden hebben ze in hun inmense goedheid besloten mij een Xbox verbod op te leggen tot minimaal de komende voorjaarsvakantie. Dit treft mij diep en ik stel mensen dan ook niet teleur. Ik beloof jullie mijn kinderen dat ik ons zal bevrijden van dit onderdrukkende juk der gezag en ons reeds in staat zal stellen om te zegenvieren in onze geliefde hobby enkel en alleen om beloond te worden door de zoete smaak van Achievements. I HAVE A DREAM....

Nee maar ff zonder dollen....xbox verbod dus :mad:

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    :lol: ouders...

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, dat is best zuur! 8) Trouwens Lenny, ga jij 'm nou nog kopen?

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ma...ma...ma...maar....je bent 19 8)

Ik ga hem vanaf volgende week ook weer spelen, heb al een paar weken mijn xbox niet meer aangeraakt (op 2 uurtjes TF2 na) dus het wordt weer eens hoog tijd :)

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had gisteren trouwens bijna die All 4 Dead Achievement, maar die laatste was A.I. en die fokking schijt Louis knalde me net voordat ik 'm kon slaan neer! |:-

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja volgende maand, dan ben ik klaar met stage en heb ik weer alle tijd *)

Als je 19 bent hoor de je 6VWO ook al gepasseerd te zijn :cool:

Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand wat tips voor de kill the whitch in 1 shot?? ik heb serieus al 3 uurtjes het lopen proeren maar het wil me maar niet lukken

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ga naar No Mercy, the Sewer. Game op makkelijk zetten en shotgun meenemen.
    Achter haar gaan staan, zodra ze zich omdraait en op wil staan schiet je recht in haar gezicht. Dan zou het moeten lukken. :)

20. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Pak the auto shotgun doe je ligt uit loop naar haar toe als ze naar je kijkt kop vol pompen tadaa achievement unlocked...

Deel Deze Pagina