Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zodra ik mijn stick binnen heb. Ik wil niet eerst wennen aan het spelen met de controller om vervolgens op de stick over te stappen. Misschien een vreemde hersenkronkel van me, maar ik wil pas beginnen te spelen als mijn stick binnen is.
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik twijfel of ik deze game ga kopen.
    Ben wel een grote fan van vechtspellen zoals Tekken en DOA en heb SF2 ook helemaal dood gespeeld op SNES maar als ik de game koop wil er eigenlijk ook wel een goede stick bij. Met een gewone Xbox-controller is deze game eigenlijk niets huh?
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het kan natuurlijk wel, maar het is wel aan te raden een stick te kopen. Bepaalde combo's zullen makkelijker te bewerkstelligen zijn dan met een normale 360 controller. Maar je kan ook speciale Street Fighter gamepads kopen voor ongeveer 40 euro, die schijnen ook wel goed te zijn. De D-pad daarvan is veel beter dan de normale 360 controller.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik koop ook gewoon een pad.want ik kan het totaal niet met een stick...
     
  5. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben aan het twijfelen of ik de Te stick of die budget stick van madcatz wil.Je kan bij die Te stick makkelijk de buttons vervangen,zal dat ook bij die budget versie gaan?En de Te kan je netjes vastmaken maar ik weet niet of de budget versie dat ook!greetz
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    De knoppen van de Budget Stick zijn ook hot swapable. Of je hem vast kan schroeven weet ik niet maar hij heeft wel rubber op de onderkant zoadat hij stevig staat als je hem op een tafeltje wil neerzetten.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik speel gewoon met stick op schoot. Tafeltje is voor mij te laag, anders moet ik op min hurken of knieƫn gaan zitten. Of te hoog dat hij het zicht op mijn beeld wegneemt
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel op mijn kamer en daar heb ik geen tafel.
    Dus ik houd de stick ook gewoon op mijn schoot.
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook op m'n schoot. Op tafeltje is ook wel lekker op een hoogte dat je bovenarm en onderarm in een hoek van ongeveer 90graden zitten.
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit:
    Oeps verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  11. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws voor de mensen die willen kiezen tussen de verschillende versies van de fightpad, had even xboxhome.nl gemailed en kreeg het volgende antwoordt terug.

    "Geachte heer,

    we gaan de fightpads aanbieden in de verschillende versies, ze zullen echter wel beperkt leverbaar zijn en naar verwachting worden ze pas tegen de tijd dat street fighter 4 uitkomt op onze site gezet omdat wij op dit moment nog geen zekerheid kunnen geven omtrent de beschikbare aantallen die wij krijgen. Wij raden u aan onze site in de gaten te houden, de fightpads zullen in de categorie van de controllers worden geplaatst

    met vriendelijke groet

    Xboxhome"

    Wel beter dus :) wil namelijk die met blanka hebben als ik de keus heb.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    okee beter nieuws..
    heb veel sites gevonden die ze verkopen maar bij geen 1 kan ze kiezen..
    ik wacht het even af dan:b:
     
  13. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gelezen op een site dat alleen Ryu, Chun-Li en Ken naar de UK kwamen dus waarschijnlijk ook naar EU :'-(
     
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de gok maar een pad bij bol.com besteld. Levertijd 2-3 weken, word wel een verassing. Ik kan ook zeggen dat de char op mijn pad mijn main word, ik ga echt huilen als het chun li is:'-(
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb dus zo'n Budget stick besteld. Hoe zit het dan eigenlijk met de headset? Ik heb gewoon zo'n headset die je bij de 360 geleverd kreeg. Kan je die gewoon op zo'n stick aansluiten?
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja als het goed is zit er aan de onderkant vd stick een aansluiting voor je headset.
    Is bij mijn hori ex2 namelijk wel het geval.
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit een normale headset jack in. En je krijgt een adaptertje erbij zodat je ook de oude 360 headsets kan gebruiken (die met dat rare vormpje).
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hier een walkthrough van Seth, de baas van Street Fighter 4. Ik las net ook dat dit character vernoemd is naar Seth Killian. Op Drakenslag las ik al dat BigSyke de vermoedens uitsprak dat Seth wat overpowered zou zijn. Op basis van het filmpje ben ik het daar wel mee eens. Kijk de eindbaas van DOA 4 was ook flink sterk, maar daar kon je niet zelf mee spelen. Nu ben ik een beetje bang dat iedereen online straks Seth kiest.

    [GT]44692[/GT]
     
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    als ik dit zo zie denkik ook dat die overpowerd is..
    want hij heeft aardig wat moves.
    een beetje hetzelfde als Akuma denkik.
    ik hoop dat het allemaal een beetje gebalanceerd is..
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina