Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gamehubs ongeveer hetzelfde als bij Playasia.
     
  2. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    blahdvd.com is nog beter ;) 3 dagen
     
  3. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe snel de levering is bij amazon.co.uk?
    want ik wil cod5 misschien bij amazon kopen omdat ie bij blahdvd out of stock is:mad: en zijn ze sealed?
     
  4. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Amazon is heel snel. 3 dagen ongeveer. Alles is sealed.

    Kort. Maar. Krachtig.

    Dan heb ik zelf ook nog een vraag over Amazon:

    Stel ik pre-order Killzone 2. Dan wordt het geld pas van mijn creditcard afgehaald als het spel verzonden is. Maar hoe zit het dan met de wisselkoers?

    Bijv: nu is de koers GBP-EUR 1.07. Als ik hem nu bestel, is dat ongeveer 35 euro. Maar stel dat de koers over een maand (als het spel uit is) 1.30 is, wordt er dan meer van mijn creditcard afgehaald? Dat zou ik raar vinden aangezien ik hem nu bestel met een koers van 1.07.

    Hopelijk is het duidelijk en weet iemand het antwoord op de vraag.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het fout hebben dus excuses!!!! Maar ik ben bang dat ze de koersen hanteren wanneer het bedrag er word afgehaald of jij moet zo'n mail al hebben gekregen met opdracht ontvangen of pre-order etc met bedrag wat het kost dan kunnen ze je weinig maken
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze hanteren de wisselkoers van de dag van afschrijving. Dan wordt immers het geld afgeschreven. Ze geven het bedrag in GBP's niet in euro's ... dus het bedrag in GBP's is het bedrag dat jij betaald
     
  7. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat het zin heeft als ik ze nu een mail stuur met daarin de vraag of ze het alvast van de creditcard af willen schrijven?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vast niet :+
     
  9. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld wordt afgeschreven op de dag dat het spel uitkomt, de wisselkoers van die dag wordt dan ook gehanteerd. De prijs in GBP blijft immers hetzelfde, die wordt afgeschreven ongeacht de wisselkoers, maar lijkt me logisch :)

    Ik wacht trouwens nu al 2 weken op een game van GAME.co.uk, is dit normaal ? Hij is de 8e de deur uitgegaan daar ...
     
  10. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ik wacht ook al sinds 12 januari. Een vriend heeft op dezelfde dag ook hetzelfde spel al binnen, maar hij heeft hem al een paar dagen.
     
  11. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    HEY ben ik weer

    ik heb cod5 bestelt:thumbs: maar, toen ik bijna wilde afrekenen stond er dat er ook nog een VAT bijkwam :'-( en toen kostte die 45,.. pond
    toch maar bestelt omdat je hem niet zo goedkoop kan krijgen in nederland
    maar mijn vraag is nou wat is VAT? dan weet ik dat ook voor de volgende keer dat ik iets bestel8)
     
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    VAT is belasting je had hem beter bij shopto.net kunnen bestellen
    heb ik hem ook vandaan 40 pond inc. verzenden en in 4 dagen in huis aangetekend.
     
  13. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik nog een vraagje:)

    op de site staat dat ik het spel rond 27-28 januari ontvang.
    maar dat duurt ook wel even. Zou het kunnen dat ik hem vandaag al ontvang omdat ik hem eergister heb bestelt (bij amazon) en gister is verzonden?_O_ omdat ik veel mensen hoor zeggen dat ze hem al na 3 dagen hebben
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Reken daar maar niet op :p
     
  15. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij buitenland: GCSHOP, ikzelf woon in belgië en vroeg me af of gcshop ook een vestiging heeft in België? Als het niet zo is kan ik er van uitgaan dat de verzendkosten redelijk hoog zijn?

    En vervolgens: gametown.be, hebben jullie hier ervaring mee, want ik krijg maar geen mail terug van de eigenaar :mad:.
     
  16. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een mailtje terug van gamehubs, het spel is waarschijnlijk met de post kwijtgeraakt, als het 06/02/2009 nog niet terecht is krijg ik een refund of een nieuwe (indien die nog op vorraad is).

    Wel netjes dat dit gelijk zo wordt afgheandeld zonder dat je er om hoeft te zeuren. Is waarschijnlijk niet de eerste keer dus dat er een spel kwijtraakt bij de post ?
     
  17. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enige (goede) ervaringen met shopto.net?
     
  18. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Hoe lang duurt het meestal voordat je een spel van The Hut.com binnen hebt?
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Bij Thehut ongeveer net zo lang als bij play.com, een ruime week zo ongeveer gemiddeld.

    Shopto heb ik 2x besteld, ging goed. Deed er ook ongeveer een week over. Let wel op dat de verzendkosten daar hoger zijn.
     
  20. zaangamer

    zaangamer Guest

    Endwar kost bij Play.com €23,50. Iemand hier die hem voor mij wil bestellen voor € 32
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina