AAAH FACK! godverdomme! alweer! Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you.
Ik zal dadelijk ook even een paar filmpjes uploaden. Gisteren even leuk bezig geweest in dat grote freestyle stadium.
Coole filmpjes,en een hoop digitale pijn haha.Dat laatste filmpje is echt bruut,respect. Wel een gaaf spel moet ik zeggen,de eerste Skate heb ik ook gespeeld en was ik al blij met een simpel grindtje te kunnen doen.Maar als ik sommige zie wat ze ervan kunnen,complimenten.
vet, die tracksuit heb ik ook =) gister van een maat geleend (Nurt Cobain), koop hm volgende week zelf, dan upload ik ook we ff vette tricks en bails *)
Hierbij mijn line bij de Matrix Plaza. Ik heb hier ruim een uur over gedaan voordat deze line eindelijk lukte.
Ik zit nu vast bij die Spot bij Matrix Plaza die je moet ownen. Je moet 600 punten halen om de spot te ownen. Ik snap echt niet hoe ik dat moet halen, het lukt me afentoe om op dat beeld te komen zoals jij dat ook doet maar je komt nooit ver genoeg om dat andere stuk te halen.
Ik ownde die spot vanaf de andere kant omdat daar een vlak stuk is waar je met een manual makkelijk een combo van 600 kan maken. Nog eentje die gisteravond nog niet geupload was op youtube. Gemaakt bij de Big Spill.