Normale PC horizontaal gebruiken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Seff, 24 jan 2009.

1. Seff

Seff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb helaas niet zoveel ruimte bij mijn televisie daarom wil ik een tower-pc liggend gaan gebruiken zodat hij dan wel in mijn kast past. Zal dit voor problemen zorgen of maakt het niet zoveel uit?

Gegroet

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  3. Seff

Seff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik ben niet van plan om er geld in te gaan steken. Die PC staat maar te staan en wordt bijna nooit gebruikt. enkel voor telefoonterreur :p maar nou wil ik hem op mn HD-tv zetten zodat ik een beetje daarop kan gamen enzo.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    je wilt hem op je hdtv zetten?

Wat je ook kan doen, is gewoon een plank pakken, en daar de onderdelen op schroeven, hadden ze bij ons op school gedaan, om te laten zien bij andere scholen

5. Seff

Seff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt wel erg pauper :p

Maar ik heb hem nu onder mn bed liggen en hij doet het nog steeds, dus dan zal t wel gaan he :p

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja het kan prima hoor. Doe wel de goede (lichte) kant naar boven! ;)

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Weetje wat het is, ze maken die kasten niet voor niks, zodat de hdd horizontaal ligt, en cd rom enzo. Als je een platte kast koopt, dan maken ze de 3,5" en 5" bays ook horizontaal. Zodat de hdd en cd rom ook horizontaal liggen, dus eigenlijk maakt het wel iets uit. Maar als hij het gewoon doet, dan kun je hem er wel neerleggen, maar goed lijkt het me op den duur toch niet hoor

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Euh ja je kan geen cd/dvds gebruiken nee, maar verder maakt het niet zoveel uit.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hdd's kunnen dat tegenwoordig makkelijk aan hoor.. Enige probleem is je dvd speler idd.

10. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    maar de xbox of ps3 kan dat ook. Mijn 360 staat al 1,5 jaar verticaal nog nooit last van mn DVD drive

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja omdat daar zo'n gleufje inzit waar je je dvd 'in hangt' voordat je 'm dichtdoet. Dat hebben dvd drives in je PC niet :+

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    De PS3 heeft een gleufje idd, de 360 een magneet. Maar nu ik er zo over nadenk zit dat geloof ik in elke moderne cd/dvdspeler, dus dan zou het helemaal niks uit mogen maken.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Lenny bedoelt een heel andere gleufje hoor ;)
    Hij bedoelt de uitsparing in de cd-lade.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Een HDD die jaren horizontaal gebruikt is "kan" problemen geven als je hem verticaal gebruikt. Jammer dat niemand bewijs heeft daarvoor en alleen de theorie gebruikt....:)

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat bedoel ik ja :+
    Zodat je cd/dvd niet op de grond flikkert op het moment dat je 'm erin wil doen :+

16. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n gleufje (of twee 'haakjes') zit volgens mij standaard in elke dvd/cd-speler. (In die van mij in ieder geval wel, net nog gekeken :+)

Deel Deze Pagina