EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je moet een EA account maken?

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Yeah online freeskate ruled :cool: Ik heb gisteren nog tot 1 uur s'nachts met onder andere Maluku Ak en Farkaed 0172 online freeskate zitten doen. Die freeskate activities zijn echt geweldig :D

EDIT:

Check dit:

Skate 2 Clothing Glitch (Change Colors of your Top)

[yt]7rsiqjA2cp8[/yt]

This works for T-Shirts, Button Shirts, Hoodies, Jackets, and Sweaters. I am not sure if this will work if you already purchased the Custom Tee. All I can say is when your doing this glitch never purchase the Custom Tee!

Please follow the steps they are very simple.

Step 1. Choose your T-Shirt, Button Shirt, Hoodie, Jacket, or Sweater. If you already have it purchased that is fine! It will still work the same way you just won't have to purchase it.

Step 2. Once you have your Top selected go back to Merchandise/Store. Now select T-Shirts, and click on Custom Tee. From there just hit Start, and it will take you into the purchasing menu.

Step 3. WHATEVER YOU DO DON'T PURCHASE THE CUSTOM TEE

Step 4. Hit edit receipt, check off remove item (Top: Custom Tee should be highlighted). Now just hit back to store and it should have your Top selected with the color palette. Choose the color you want and just hit start and your good to go.

Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ^ Nice! Ga ik zo ff proberen

Jongens, ik heb skate 2. En ik hou er van en ik vind het weer helemaal vet en ik kan 3 uur rondrazen zonder eigenlijk iets te doen, de missies zijn tof en divers, de map is vet al moet ik nog veel dingen vinden, maar.. eigenlijk speel ik gewoon skate 1. Volgens mij hebben ze bij black box een halfjaar een feestje lopen vieren, toen een halfjaar wat fixes gedaan en wat missies verzonnen.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die skatepark uit de demo van deel 1 zit er niet in hé. Ik vind het allemaal wel tof maar ik vond de stad van 1 beter, al die overdreven skate parken. Ik vond San Vanelona beter, het was clean maar tegelijkertijd erg vet om te skaten. New San Vanelona probeert een grote stad te zijn maar het lukt niet, het is dood in mijn ogen.

5. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen deze code ertussen plakken.

44761

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En dan wel de goede link:

[GT]44761[/GT]

EDIT: WTF ik zie net dat je je camerastandpunt kan veranderen :+

8. SuperDutch

SuperDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, zat er al mee te pielen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat de career mode nog steeds hetzelfde is als in deel 1.
    Het is super leuk als je gewoon rond skate maar als je de career ging doen werd het snel frustrerend. Wat ik zo uit de review kan op maken is het niet echt een verbetering.
    Dus ik haal hem later wel.

10. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip waar ik die zwembaden kan vinden voor die eerste Trasher missie. Ik zie ze niet op mijn map staan. Ik heb er pas één gevonden.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die challenge van girl is echt te erg. Op een gegeven moment was ik zover dat wij 3'en allemaal S hadden, maar daarna bailde ik weer / kopieerde ik een trick en voor ik het wist had ik al weer SKATE. Hun doen ook gewoon echt álles na.

En die challenge van creature is ook onmogelijk. Die ramen haal ik dus echt nooit.

12. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe link ik mijn EA account dan aan mijn xbox live account?

Heb gehoord dat de game bij de eerste keer inloggen moet vragen om een email adres en password maar dat heeft ie nooit gedaan.

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    540's en tripple kickflips doen ze bijna nooit na. Voor die ramen moet je gewoon non-stop blijven pumpen dan haal je het vanzelf.

Gisteravond was trouwens wel vet online Dusky!8)

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    T was inderdaad vet gisteren. Maarre... denk jij dat ik dat nog niet geprobeerd heb wat jij zei :+ Ik heb met geluk 1x een kickflip 540 geland, maar een triple kickflip nog niet. Die heb ik nog maar 1 keer geprobeerd en toen bailde ik. En dat pumpen lukt me gewoon niet zo goed daar. Het is een kutramp.

Trouwens, ik hoor sommige mensen praten over DLC zodat je beter je video's kan bewerken in Skate. 2. Maar deze zie ik niet op XBLM staan. Waar is die dan te vinden?

Jullie moeten trouwens echt op mijn spot zoeken en hem proberen te ownen. Hij staat in de categorie 'Hard to reach'. Je moet namelijk van een gebouw af springen (dat hotel nabij Slappy's) en dan in de pool springen. Maar ik heb een ramp schuin op de rand van die pool gezet en daar weer een flat down flat rail (als ie op de grond staat dan) op. En dan moet je van dat gebouw, over een (liggende) ton heen springen en dan op die rail landen en dan niet bailen :+

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe maak ik ruimte vrij voor filmpjes op de website van EA?

Lama, al gevonden

16. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Hoe zijn de multiplayer mogelijkheden? ik hoorde dat het online freeskaten tof is... maar zijn er ook offline mogelijkheden?... het klinkt wel als een kickass game.
    Ik hoorde ook iemand zeggen dat hij net zo anders is dan nummertje 1. misschien moet ik die anders eerst mr es proberen(die heeft een hogere score op metacritic).

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat pumpen is alleen de linkerstick naar boven houden. Je kan ook nog proberen te pushen tussendoor.

Ik zal binnenkort wel eens even je spot ownen.:cool:

Tell me, ik heb het zelfde probleem.

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het weet? Ik wil wel verder spelen met de Storyline.

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ze zitten ongeveer allemaal in de buurt van dat zwembad waar je niet in mag. Dus allemaal een beetje in het midden van de map. Als je gewoon wat rondskate daar zie je op je map vanzelf die tekens verschijnen. Als je dan daarheen rijdt en naast die pool gaat staan zegt die dat je hem hebt gevonden.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Start Skate 2, in het menu naar Xbox Live, dan naar Skate Reel en dan kan je daar je footage wissen _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina