je moet een paar perfecte rondes halen en je mag niet verliezen totaan M Bison..als je het goed komt dan Akuma in plaats van Bison. zou het wel iop easy proberen en met 1 ronde.. Akuma is trouwens niet makkelijk om te verslaan..:b: suc6 Sheng Long is in Another Castle Beat Akuma in Arcade Mode. 25GS To get this achievement you need to get to M. Bison without losing a match. That means you cannot use any continues. I also hear you need to have a couple of perfect rounds but i'm not sure of the exact pre-requisites to unlock Akuma. If you were successful Akuma will jump in at M. Bison's stage. At this point you can now use continues until you finally beat Akuma.
Zie je wel geen perfects nodig alleen als je op easy speelt haal je die wel de eerste 3 rondes sowieso.
Hmm, vanavond ff de trial downloaden en als ie goed is morgen ff Microsoft Points kopen, klinkt leuk als ik het allemaal zo zie hier ^^
Ja mag niet verliezen en je hoeft geen perfects. Ik heb het vanmiddag gedaan (kon alleen Akuma niet slopen )
Net de trial gespeeld, ziet er wel vet uit en ik heb nu zin om met andere personages te spelen. Dat word morgen dus ff points kopen ! ( Als ze ze hier eens hebben -_- ) Maarehh, de personages zijn nu 2D en in SF IV zijn ze toch 3D hé ?
Ik ga ze vanmiddag kopen, ik heb er zin in ! Voeg me maar toe als je eens tegen me wilt spelen ( ik ben wel slecht xD ) EDIT: Ze hadden ze weer niet, kutdorp ! Hopelijk morgen anders word het zaterdag
SF2 ruled, ik heb hem ook gedowned, aangezien er in mijn 2100 MSPoints doosje die ik kocht voor de Fable DLC maar liefst TWEE kaartjes zaten met elk 2100 punten halleluja heb ik mazzel. En wat is het gaaf om weer lekker te beuken met die ouwe shit, geweldig. Kan nou alleen niet wachten op SFIV. HYPER - HYPER UPPERCUT