EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Alle kleding geunlocked, ook die kroon die jij zo graag wou Dusky. En je kunt in alle parken, moest alleen nog dat grote stadion hebben. Zitten 4 van die grote ramps in, best tof. Ach, ik had nog best wat punten en ik heb de game voor niets gehad dus het was niet zo'n probleem om het te kopen. Tevens weet k gewoon dat ik niet voorbij die opdracht ga komen dus vandaar :)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja jij hebt natuurlijk die game gratis, dan ligt het toch anders denk ik :+ Maar ik heb zoiets van, als je het doet, dan moet je het gewoon meteen op het begin doen. Dan betaal je tenminste 400 punten voor alle kleren en alle parken. En nu betaal je 400 punten voor 3 paar schoenen shirts truien broeken etc en 1 skatepark. Dat zuigt.

3. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Klopt. Maar goed, misschien dat ze met een patch komen dat die opdracht makkelijker wordt (zie Burnout Paradise topic). Dan verwijder ik die DLC en haal ik hem. Wil wel die verdomde achievements halen natuurlijk.

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel parken en plekken zijn er dan, kan je misschien een foto maken van het overzicht, ben wel benieuwd wat ik nou nog mis.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zo ziet het Monster Clubhouse eruit:
    http://nl.youtube.com/watch?v=4XXIT_5YsZw
    Ik vind het echt een saai skatepark, geen hoge ramps of dergelijke. Het is eigenlijk een soort van grote broer van Slappy's alleen dan zonder die ramp.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net staan schelden, die 2e opdracht met die gast in die blauwe hoodie. Het is best simpel maar ik werd er helemaal gek van. Eerst 3x geprobeerd. Een keer val ik en 2 keer te laat, daarna 2x val ik doordat mensen opeens voor je gaan springen. Damn, morgen maar weer proberen. :lol:

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Jij hebt alles al denk ik. Ik moest volgens mij alleen nog dat park wat op de X-Games lijkt. SV Stadium heet het geloof ik.

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.

Iemand nog tips voor de Trasher missie waar je een Handplant op de hoogste Rail moet Tweaken. Ik kan niet op die hoogste rail een handplant doen. Alleen op die ene die daar net onder zit

9. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die mij kan helpen met online gaan? Er staat nog steeds dat ie niet kan connecten met EA nations. Iemand zei eerder in dit topic dat ik een EA account nodig heb en ik heb gehoord dat je als je de eerste keer een EA game online speelt je je account gegevens van EA moet invullen maar dat heb ik nooit kunnen doen en ik kan nergens vinden waar ik dat alsnog kan doen.

De career is vet, maar de dingen die ik nu moet doen zijn echt moeilijk damnnn, kan niet wachten tot het lukt om online te spelen...

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu echt alles gedaan behalve die throwdown challenges tegen die pro's. Die komen morgen wel denk ik. Ik heb net alle hall of meat challenges gedaan en volgens mij moet ik offline dan alleen die throwdown achievement en die snelheid achievement nog.

Ik ben net echt een uur bezig geweest om een zo'n line bij de matrix plaza te doen maar hij lukte steeds niet. Ik heb hem nu wel gehaald en replay van gemaakt dus ik post hem zometeen wel even in dat andere topic.\o/

Heb net even wat foto's gemaakt van alle own the spot locaties en de pool locaties.

Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  11. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor de spots.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben ik nou gek of zijn er ook echt minder own te spots dit keer...

13. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het btw een kleinere wereld of wat?

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind van wel, maar of het echt zo is weet ik niet.

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Eergister gehaald, nu alles offline gehaald. Snap niet wat jullie er moeilijk aan vonden. Heb trouwens een hippie jump onder 3 rails gezet in 1 sprong. Ff replay edit en dan op YouTube . 4 luktbijna :9

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zit heel erg te twijfelen of ik deze game nou moet halen of niet. Heb Skate 1 helemaal kapot gespeelt. Nog steeds eigenlijk :D

Is het dus zinnig om deel 2 te kopen of is het of is het meer van hetzelfde? Want dan haal ik hem wel als de game 30 euro is.

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik wordt helemaal gek van die Girl pro challenge (zoals de meeste denk ik) die gasten landen echt alles, en als jij t wilt doen, dan reageert je poppetje niet goed. die 540's en triple flips lukken ook amper :mad:

18. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik in grote open gebieden rij zakt de framerate echt dramatisch, meer mensen hier last van?

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    540 is easypeasy (in skate1 iig:+)

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Gewoon vaak proberen en veel oefenen. Je kan die 540's en triple flips daar ook oefenen zonder die challenge. Probeer het dan gewoon goed onder de knie te krijgen dan lukt het je uiteindelijk!

Ik merk het soms ook, al stoor ik me er niet aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina