ik ga die dlc zowiezo halen al komt dat grotendeels ook door die De lorean uit back to the future [yt]kW_G_rDzEvg[/yt]
Hoi, Ik speelde vrijdag Paradise en haalde eindelijk mn A-license. Ik sloeg het spel op en ging naar bed. Toen ik het zaterdag opnieuw speelde was mn spelstatus nog intact (30%) maar waren al vinkjes van voltooide events op de map verdwenen. Nu lijkt het er dus op dat ik alle events weer over moet spelen. Is dit normaal of is er ergens iets misgegaan? bvd ciao
Als je nieuwe license hebt, moet je de meeste of alle events weer overnieuw doen. Het aantal events dat je voor je volgende license moet halen neemt steeds toe. Voor je elite license moet je dacht ik 98 events voltooien. Voor eerdere licenses heb je nog een ruime keuze in welke of welk type event je de voorkeur geniet.
voor elite moet je 126 races halen dat is dus alle races van de kaar ik moet alleen nog 5 stunt runs dan ben ik klaar edit ben nolive in burnout paradise speel het nog steeds en heb zin in de update's
Wordt dit game nog veel online gespeelt of duurt het lang voor je tegenstanders vind ? Want ik denk dat ik dat http://www.consoleshop.be/product/63720/burnout-paradise-ultimate-box-xbox-360.html ga kopen.Ik heb paradise niet bij het het begin gekocht omdat ik het burnout wat moe was,maar ik heb er terug zin in.
Restart optie lijkt me ook ideaal! Ik heb deze game nog niet gespeelt maar mede door deze patch wil ik hem binnenkort toch eens gaan kopen. €40 voor die Ultime Box lijkt me een topdeal.
Omg, een restart optie en makkelijkere Stunt Runs Dat waren echt de enige twee nadelen aan de game. En kijken of ik met behulp van die 'betere graphics' ook mijn laatste 5 smashes kan vinden
moet nog een smash zal mooi zijn als ik em ook kon vinden heb me egt het apenzuur gezocht. vind het alleen wel jammer van de road rage, dat vond ik juist leuk om zoveel mogelijk takedowns te halen ookal heb je 't doel al gehaald. maar ach we zien wel.
Ik had altijd iets van 50 takedowns . Ik verwachtte eerlijk gezegd wel achievements van 1000 & 2000 total takedowns, jammer dat die er niet in zaten.
ik had ook wel zoiets verwacht ja als achievements maar ach. heb een record staan van 107 takedowns ofzo in een race, ging altijd met vrienden ff proberen dat record te verbreken, dat zal nu dus niet meer gebeuren jammer
Ik heb deze altijd willen kopen, maar nooit gedaan? Is het alsnog aan te raden nu met de Burnout Paradise Ultimate Box? Ik hield vooral veel van Burnout 3
Is zeker het kopen waard, al moet je het niet vergelijken met Burnout 3. Is even wennen, maar ik heb me er alsnog heel wat uurtjes mee weten te vermaken.
De nieuwe update en partypack zijn uit, vind het alleen wel jammer dat er geen splitscreen bij die partypack is gedaan. dit is ook de reden dat ik hem niet aanschaf.