Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan de red rings ook forceren door m te laten overhitten.


    Ik wilde net ff kijken bij xbox.com, omdat ie er nu 2 dagen is. Ik typ m'n servicenummer + postcode, kan die 'm nie vinden. Ook is m'n serienummer weg van de site, daar kon ik eerst ook op klikken om m'n status van de reparatie te zien. Iemand dit ook meegemaakt?

    Nvm, nu doet ie t wel. En er staat dat ie is truggezonden\o/
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Na tijden ergens weggemoffelt onder de kast te hebben gelegen ben ik 2 weken geleden toch maar begonnen met Mass Effect. Hele goede game, maar na 2 weekjes spelen krijg ik de mededeling dat de disc unreadable is. De disc is zwaar bekrast (hele mooie diepe rondjes :D) en ik heb geen garantie meer.

    Ik heb een xbox 360 vanaf de lauch en er nog nooit problemen mee gehad (kans van 1 op 10000 volgens mij) Maar weet iemand wat hier aan te doen valt, en of de xbox ook andere spellen kan gaan bekrassen??

    In ieder geval een big bummer want ik zat er bijna doorheen met Mass Effect en nu moet ik wachten op reperatie :mad:
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan proberen de game op de HDD te zetten?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Of gewoon bellen en het proberen, misschien krijg je een vriendelijke medewerker en kan je je xbox en de disc laten vervangen.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik ga sowieso morgen even bellen. Ik heb veel goede dingen gehoord over Microsoft dus wie weet?
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Was eerst over mijn standaardgarantie heen, en kreeg alsnog een headset, en nu ben ik over mijn garantie en heb ik mijn 360 met RROD mogen opsturen \o/
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Er zitten welleens argwanende types aan de lijn hoor ;)
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ach dan bel ik gewoon net zo lang tot ik een relaxt persoon aan de lijn heb :D

    Trouwens wel vreemd dat ik alleen met Mass Effect last heb van krassen. Heb zeker 50 games gespeelt en Mass Effect is de enige. Oh nee ook een keer gehad met Oblivion, maar na hem nog een keer gekocht te hebben deed alles het perfect...
     
  9. M@rtinus

    M@rtinus Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Eind oktober 2008, een Xbox 360 Elite gekocht. Eind nov / begin december begon de DVD drive tegen te sputteren. Het opstarten van de games en dvd's lukte met veel pijn en moeite. De dvd's werden niet of nauwelijks gelezen.
    Contact opgenomen met customer service. 10 jan de labels ontvangen, de 14e verstuurd en de 23e alles weer terug.
    Ipv reparatie een geheel nieuwe Xbox teruggekregen + 1 maand live.

    Behandeling / afhandeling van de klacht vind ik helemaal prima.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is het geen refurb?
    Want volgens mij is het toch niet echt een gebruikelijke praktijk van Microsoft om een gloednieuwe op te sturen.
     
  11. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe, mijn launch console is nu echt verleden tijd.. ik ga denk ik maar een elite halen..

    Trouwens, wat raden jullie mij aan?
    Ik speel op vga en is een elite dan niet een overbodige luxe? Niet beter om een arcade of een pro te halen?

    thx
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was juist fifa aan het spelen en ineens wazig beeld en nu herstart ik de 360 en staat er system error en 1 lapje kinppert rood.Moet ik mijn 360 opsturen nu ?
     
  13. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    nog even wachten, het komt wel eens voor dat hij het later weer gewoon doet..
     
  14. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze je xbox terugbrengen, bellen ze je dan nog op hoelaat dat moet of komen ze gewoon en ze zien het wel ?
     
  15. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel via track & trace je xbox volgen en ongeveer bepalen welke dag je hem thuis krijgt, exacte tijd of datum word niet gemeld.. m.a.w. ze zien wel hoe laat ze voor je deur staan..
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb code E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

    Ik heb een andere av kabel geprobeert maar hij gaat nog niet,en mijn andere 360 gaat wel op die kabel.Straks nog is zien anders maar opsturen zeker


    Na 2 dagen doet de 360 dat nog maar opsturen dan.
    Dat nummer om te bellen is opzoeken
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik wilde net precies hetzelfde typen. Heb sinds gisteren dat hij mijn AV cable niet vind, ik helemaal schrikken. Vandaag nieuwe gekocht, doet hij het nog steeds niet. Mijn xbox is wel van 2 december 2005, dus garantie I dont know...
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is juist hetzelfde als mij en mijn andere 360 doet het wel bij die av cable.Ik heb normaal nog garantie die was nog maar 1 jaar en half oud.Van 2005 ik denk niet dat je dan nog garantie hebt.
     
  19. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook aan de beurt... ROD... 0102... heb een release exemplaar en tot gisteren geen probleem. Geen garantie meer, dus denk dat ik maar een Arcade koop en m'n net gekochte 120Gb overzet.
    Iemand idee wat reparatie door Microsoft kost buiten de garantie?
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Gewoon even bellen, misschien heb je mazzel en repareren ze hem nog gratis ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina