Die functie kom ik maar zelden tegen in een router. Kan wel bepaalde ip-adressen , laten blokkeren gedurende bepaalde dagen en uren maar de snelheid terug schroeven kan ik niet. Kan met mijn Mac behoorlijk stevig downloaden maar kan nog steeds zonder problemen op XBL of PSN. De router verdeeld netjes het data-verkeer tussen de verschillende apparaten. Heb laatst zowel een Netgear als Belkin terug gebracht naar de winkel. Ze werkten lang niet te lekker als mijn oude Linksys WRT54G.
iemand??? edit: al opgelost! probleem was mijn netwerkschijf, ze zaten samen op een stationletter te klooien, gwn je usb stick andere stationsletter toekennen.
Achja als je een normaal merk hebt valt het wel mee idd, maar die discussie hebben we een paar weken geleden nog gevoerd :b:
Hallo allemaal, Ik wil mijn PC aansluiten op mijn HDTV, zodat ik beeld en geluid van mijn PC op mijn HDTV zie. Welke kabel heb ik hiervoor nodig? Oké, een VGA-kabel, maar als ik speur op sites als allekabels.nl zie ik 10000 kabels. Welke is de juiste? Bvd.
Een VGA-Kabel verstuurd geen geluid, dus ik neem aan, als je het in een kabel wilt, dat je een HDMI kabel zalt moeten aanschaffen. En anders maar gewoon een Stereo kabel van PC naar je HDTV.
Dus ik moet alleen een HDMI-kabel halen? En als ik een VGA-Kabel haal, komt het geluid uit mijn PC en beeld uit mijn TV?
Help! Heeft ie niet bij YT filmpjes. Tsja, terwijl ik dit tiep doet ie het weer... Maar vanmorgen deed ie het ook en daarnet dus weer niet. Gisteravond deed ie het ook niet...
vga kabel wss vervangen, sommige zijn best gevoelig. is met de beamer op school ook, die is gwn helemaal paars, terwijl als je een andere erin stopt, hij het gwn goed doet. (maar dat is weer een andere kabel )
Ja, maar het is alleen zo nu en dan bij de filmpjes. De rest van het scherm werkt gewoon prima. Dan kan het toch niet aan de kabel liggen?
Dacht ik ook al, dus had ik mijn K-lite mega codec pack maar weer eens geupdate, maar helaas, ik kreeg het nog steeds. Het maakt verder ook niks uit of ik het met Media Player Classic of de reguliere Windows Media Player afspeel.
Nog niet geprobeerd. *zucht* Ik zal ze wel downloaden. Hopelijk zijn ze net zo simpel en niet geheugenvretend als MPC!
Is volgens mij up to date. Dacht ik. *begin nu te twijfelen* Er zijn toch zo een programmaatjes die scannen voor drivers die je moet updaten. Weet iemand een goede gratis versie daarvan? Bij de meeste moet je betalen zodra je de driver wilt downloaden. /// http://www.radarsync.com/download \\\
VLC is simpeldepimpel en KM Player word je van de opties niet wijs want er zijn echt veel te veel opties
Ok, drivers waren dus idd up to date, en die VLC helpt ook geen drol. Op naar de KM player, al denk ik niet dat die op magische wijze wel opeens helpt.