De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 21]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 4 jan 2009.

?

Op welke tv kijk je tv/film/games op ?

  1. HDready

    53,8%
  2. HDready 1080p (FullHD)

    29,7%
  3. Monitor

    10,3%
  4. CRT (Beeldbuis)

    12,8%
  5. Beamer

    4,4%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag.

    Ik heb een Samsung HDTV, en wil graag beeld van mijn PC ook op mijn HDTV kunnen ontvangen. Wat voor soort kabel heb ik hierovor nodig en voor hoeveel kan ik dit kopen?
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat kan op verschillende manieren. Ligt er een beetje aan wat er achterin je PC zit voor aansluiting(en). Kan met VGA, DVI en HDMI. Misschien nog op meer manieren, maar daarvoor moet je bij iemand anders zijn.

    Denk dat VGA of DVI het makkelijkst is. Wat zo'n kabel kost hangt af van de lengte denk ik, maar heb geen idee. Moet je effe zoeken naar prijzen.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Simpelste oplossing is een VGA-kabel.

    Vergelijk de resoluties+freq van de Samsung lcd even de met mogelijke resoluties+freq van de pc.
    In de gebruikaanwijzing van de Samsung staat een lijstje met resoluties+freq die door de lcd worden ondersteund.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Zeker doen de Z-5500, top geluid. Ik snap niet waar mensen het over hebben als ze deze set niet goed vinden voor muziek. Het is geweldig hoe het klinkt en de bass kun je zelf regelen. Hij gaat ECHT hard 8)
     
  5. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd en net zoals ik al zei je krijgt als fabrikant alleen een THX logo als je aan de allerhoogste eisen voldoet. De Z-5500 maakt gehakt van alle geluidsets onder de €600,-

    Ik vind het trouwens wel raar dat ik nog niemand over de Media Markt geen BTW actie gehoord heb. Voor de Pioneer liefhebbers is de LX5090 namelijk nu te halen voor €2520,- in plaats van de standaard €2999,- of de Philips 42PFL9803 (LED LCD) voor dezelfde prijs.
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik wil Digitenne gaan bestellen voor een tweede televisie, me zus heeft al een abbonoment en ik wil dus als tweede gaan. Ik lees op de KPN site dat je voor 3,50 per maand op huurbasis een tweede ontvanger kan krijgen, alleen kan ik dat nergens bestellen. Alleen maar dat ik er een wil kopen, wat ik dus niet wil. Weet iemand hoe ik wel voor 3,50 kan bestellen?
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien even bellen met de kpn klantenservice, zo zou ik hem tenminste bestellen.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga morgen langs de Primafoon daar kon ik het zo ophalen :)
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kan je inderdaad zo ophalen. Heb zelf ook een extra geval.
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    In de kleine lettertjes op de site zie je dat er bepaalde modellen niet meetellen.
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    En aanstaande vrijdag komt mijn nieuwe 46" 100Hz HDTV \o/ \o/
    Nog even geen surround erbij maar dat komt nog wel. Kan niet wachten...
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was Zaterdag avond eventjes bij de MM en toen werd een gigantische stapel Samsung 5-serie LCD binnen gereden.
    Vroeger kon je ook altijd een model reserveren , maar dat doen ze ook niet meer (op=op).

    Morgen staan de eerste mensen weer bij de info-balie omdat het gekochte lcd/plasma toch hun smaak niet is.
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met de 5 serie?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die gaat er uit .. en het nadeel van de samsung 5 serie is dat deze niet geschikt is voor gaming ... hij heeft een verkeerde refresh rate
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  15. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE40A552 full hd, en ben uiterst tevreden. Gebruik hem alleen voor gaming.
     
  16. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar denk je het over te hebben?
    Alle LCD's en Plasma's zijn 50/60Hz.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Even beter lezen ;)
    Ik zie , was Zaterdag avond eventjes bij de MM en toen werd een gigantische stapel Samsung 5-serie LCD binnen gereden.

    Stond een tijdje geleden ook bij de Info-balie en daar stonden 2 oudere mensen (+70) die een Plasma terug brachten.
    De 42" Plasma vonden ze veelste groot.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb alweer gelezen dat, vlak voordat deze aktie zou beginnen, de prijzen van hdtv's bij de MM "ineens" een stuk hoger werden.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een ander voorbeeld is dat sommige artikelen tijdens de actie uit de winkel wordt gehaald.
    Het gebeurt ook dat je voor een oud model meer betaald dan voor het nieuwe model.
    In de verschillende hifi forums staan genoeg voorbeelden.
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb m'n nieuwe TV binnen. Nu zit ik dus met iets, op een zwart beeld zie ik 1 of 2 groene puntjes. Ik zat te denken, dooie pixels, maar zijn het dat wel? Een zwart op rood, of geel op wit. En een vastzittende pixel zou rood op zwart moeten zijn. Deze is dus groen..
    Had ergens iets gelezen over magneten of zoiets dergelijks, maar kan iemand me er misschien wat meer over vertellen?
    Het is een samsung LCD uit de 4 serie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina