FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, de aftrap is gevaarlijk, als verdedigende ploeg moet je gewoon achteruit lopen vanaf de aftrap, of probeer een sliding, desnoods van de zijkant.
    Tegen clubs als Liverpool en Inter is een gele kaart vanaf de aftrap geen schande;)

2. Ashavan

Ashavan Guest

Staande tackles vind ik het prettigst om te gebruiken. Offline heb je de timing van de tegenstanders redelijk snel door. Tackles alleen als het echt nodig is om iemand te stoppen :)

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als ik tackle krijg ik meestal gelijk rood, ben dan in de 10~20ste minuut al 1 speler kwijt. Als je dan de herhaling ziet is het gewoon een mooie tackle op de bal.

Ik ga vanavond even proberen die grandiose paas van Torres na te bootsen ;)

4. Ashavan

Ashavan Guest

Snap 1 ding niet. Heb 1x een re-play kunnen uploaden. Daarna staat de Y-knop grijs getint waardoor ik niks meer kan uploaden. Erg jammer, want gisteren had ik een leuk doelpunt gemaakt.

Sulemjani gaat het 16 in en 2 verdedigers op hem. Hij passt de bal breed naar Huntelaar die tussen 2 verdedigers staat. Hij haalt de bal achter het standbeen langs en de bal rolt alles en iedereen voorbij het net in. Zou die wel willen opslaan als het had gekunt.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je krijgt eigenlijk alleen maar rood als je een speler van achteren neerhaalt of als die andere speler de bal helemaal niet heeft.

@Ashavan

Als je op start druk dan kan je daar ook nog Instant Replay kiezen hoor :9

Ben nu trouwens bezig om The Purist te halen op wereldklasse.. is weer iets anders dan online spelen en dan hoop ik een mooie goal tegen te komen die ik kan uploaden! :9 Bij me vriend had ik wel een mooie goal op wereldklasse (hakje achter standbeen) maar hij had geen live voor FIFA laat me het zo zeggen dus kon ik het niet uploaden :mad:

En heb ik gelijk een misser offline terwijl die online altijd zit!

Ben ik niet gewend van Torres! :9

Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip hoe je diving header haalt? Krijg die echt nooit!

En ook hoe ik iemand van 50 mil koop. Iedereen van rond dat bedrag wil niet komen, en de rest kan ik niet zo hoog op bieden!

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kijk is op www.xbox360achievements.org.
    Die van iemand kopen van 50 miljoen is best makkelijk hoor.
    Gaat als volgt:

Je start een nieuwe manager mode en laat alles staan hoe het staat behalve de valuta die verander je in dollar (krijg je meer geld) dan ga je naar transfermarkt en koop je bijv Kaka of een andere goeie speler en daar zet je alles op maximaal vervolgens simulate/speel je een wedstrijd. Deze MOET je winnen anders wilt Kaka niet komen XD en dan heb je hem gehaald! O-)

Die van Diving header is gewoon geluk hebben ik had hem gehaald toen ik gewoon aan het spelen was, was wel me allerlelijkste goal ooit! XD

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, hoef je niet zo moeilijk te doen met die 50 mil. Pak gewoon Real Madrid en biedt al je geld op bijv. C. Ronaldo...Dan komt ie meteen, en kun je hem ook weer voor 50+ verpasten. Hopsa, 2 achievements.

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zet hem op dollar btw :+

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Weet iemand trouwens hoe je de FAKE rabona doet? (Neppe achterstandje)

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die wil ik ook graag weten.

12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Je doet Fake Rabona ongeveer hetzelfde als het schijnschot waarbij je de bal achter je standbeen langs haalt. Dus je loopt in een richting, klikt op B of X, je houdt terwijl het balkje laadt LS in tegenovergestelde richting en klikt voordat je speler gaat schieten of voorgeven weer op A. Enige verschil met Fake Rabona is dat je Fake rabona moet doen terwijl je rent en daarbij LT (standaardcontrols) moet inhouden.

Dus:
    Rennen naar rechts, klikken op LT + X of B, terwijl balkje laadt richt je LS in tegenovergestelde richting (links), voordat je speler wat doet op A klikken.

Beetje onduidelijk denk ik maar hier komt het op neer. Oefen ze!:b:
    Niet iedereen kan deze trick btw.

Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer die achievement van Win 5 Interactive League matches te halen
    Ik moet er nog 3 winnen juist man u verslaan met west brom,iedereen neemt man u-arsenal en liverpool.Niet te doen nogal een geluk dat het niet telt voor de ranking.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het telt wel mee op de ranking.
    Tenminste ik krijg een email binnen met skillpoints die ik gehaald heb.
    En bovendien is die achievement ook nog is glitched, maar misschien doet hij het wel bij jou! :thumbs:

Bleh net wezen trainen (in het echt ja!) en het was fucking koud buiten en het veld was net als steen! :+

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet als de wedstrijd start op start duwen en als er staat afsluiten naar arena dan moet je eruit want dat is gewoon een ranked match,daarna start je opnieuw en dan is het een Interactive League als je het zeker wilt weten duw je op start als de wedstrijd begint en er staat dan RETURN TO LEAGUE COMMUNITY SCREEN."

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oh ok XD bedankt voor je tip zal zo ff de wedstrijden spelen! :9
    Ik heb ze overigens wel allemaal gewonnen dus het maakt mij niks uit 8)

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wel grappig, ik probeer die spending spree achievement te halen dus simuleer ik alles met Manchester United.
    Om het een beetje leuk te houden koop ik ook een paar Nederlanders en kijk ik na elke wedstrijd het scoreverloop.

Ik presteer zoals verwacht matig in de competitie en als aankopen heb ik Dembele, Lazovic en Affelay naar Old Trafford gehaald:+

Ik lag al meteen uit de league cup en FA cup en het kampioenschap is met simulatie bijna onhaalbaar.

Wel kwam ik door de groepsfase van de Uefa Cup heen met 2 winst en 2 gelijke spelen.

Ik moest in de 2de ronde van de Uefa Cup tegen Valencia.
    Thuis won ''ik'' 1-0 door een goal van Rooney.
    Uit verloor ik 2-1, die ene uitgoal was van Affelay in de 75ste minuut en die was genoeg voor de 2de ronde.
    Toen de achtste finale tegen AC Milan, weer een onredelijke UEFA Cup loting8)
    Thuis won ik 1-0 door Ronaldo.
    Uit was dus spannend maar ik won met 2-0 met 2x goals van Lazovic:lol:
    al die Nederlanders zitten op de bank maar worden er dus ingebracht door de simulatie coach.
    In de kwartfinale reken ik éénvoudig van Lazio Roma af met o.a een goal van Dembele.

In de halve finale moet ik tegen Real Madrid, de 3de champions league waardige club:+
    thuis win ik met 2-1 dankzij 1 goal van Afellay.
    In de uitwedstrijd sta ik in de 16de minuut 1-0 voor door Scholes dus ik lijk door te zijn, in de 77ste minuut maakt Van Nistelrooy gelijk.
    In de 89ste minuut scoort Raul de 2-1 waardoor het verlenging wordt en in de 116de minuut schiet Van der Vaart me uit de Uefa Cup!

Best wel grappig, alles wordt gesimuleerd maar het lijkt wel of alleen Nederlanders in de Uefa Cup invallen en scoren, in de PremierLeague zelf spelen me transfers nauwelijks..

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    psst, Lazovic en Dembele zijn geen Nederlanders:9.

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net mijn hoogste online winst behaald met dank aan Landshy het werd maarliefst 17-0 :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina