EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben nu samen met Eddyfever alle online freeskate activities aan het doen. Ik heb ze nu van de Mega Compound, de upper en de lower mountain :) En nog the boneyard dacht ik.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik deed net een hippiejump 540!!!!!!!!!

    Ik heb een replay gesaved en ge-edit, alleen als ik op finished (B) druk dan geeft ie niet de optie om hem te uploaden, maar alleen om te saven. Hoe upload je hem dan?
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe kan je skitchen? En heeft iemand een tip waar ik het best de "Cannonbal into a car" Hall-of-meat kan halen? :)
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Invite mij de volgende keer ook eventjes dan.;)
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nou dezelfde stad als in skate 1 of een andere ?

    en is de stad echt vet om skaten ? laten we het zo vragen issie beter als SKate (1)?
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    je ging wel helemaal los in de party chat toen je m lande, wel vet :9. ik daarintegen werd echt gek weer van die challenge, mike lag eruit, eric koston had skat, en ik ska.... val ik, en toen maakte die me af :mad:

    Edit:
    @ proceela: je merkt wel dat de stad hetzelfde is, maar toch anders. De spots zal je wel herkennen, maar ze zijn nu anders opgesteld. Ik vind hem ten opzichte van skate 1 wel beter. dat komt gewoon omdat ik het smoother vind lopen, en je nu meer variatie in tricks heb.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  7. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand 400 MS points betaald om alles te unlocken?
     
  8. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Skate 2 nu al een paar uurtjes gespeeld, en ik vind de stad enorm veranderd. OK, je hebt wel wat bekende spots maar die zijn best veranderd.
    Ook vind ik de weg niet meer goed, terwijl het hetzelfde stadje is als Skate.
    In Skate kon ik gewoon rondrijden van het ene deeltje van de stad naar het andere zonder verloren te geraken, hier lukt dat echt niet.

    EDIT: iemand nog problemen met de in game muziekspeler? Bij mij viel hij net uit na een cutscene

    EDIT 2: en nu weer. Is telkens na die cutscene van Sammy (pooldrainer)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    WinterBase :thumbs:

    Heb ik ook al een paar keer last van gehad... :{
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar he
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jep, zoals Fiasco zei had ik gekocht. Je heb alle kleding, boards, trucks, wheels kortom alles. Ook zijn alle locaties beschikbaar (parken en spots). Verder bied het niet heel veel. Ach, bij nader inzien is Skate 1 misschien toch de beste Skate en gaat Skate 2 daar niet overheen zoals ik wel had verwacht.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom betaal je daar geld voor?
    Speel gewoon de career zodat je het kan kopen :+
     
  13. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    = achter een auto hangen :) RB als je dicht achter een auto skate...

    En ik heb die cannonball into a car al gehaald... alleen canonball-de ik niet in de car, maar ik werd aangereden door een auto en vloog toen donders hoog de lucht in, toen deed ik een cannonball en werd ie ook unlocked :confused: weet niet of dit een glitch was...
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gewoon is het niet, ik zit vast bij de tergende klote opdracht van Eric Kosten. Wat mij betreft het geen wat deze game verpest, en dan met name de carrière modus. En zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb de game voor niets gehad om hem te reviewen dus die 400 punten maken me vrij weinig uit.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Skate 1 vind ik ook beter. Maar dat komt gewoon vooral omdat toen alles nog nieuw was, nu heb ik alles wel snel gezien. Ook vind ik de opdrachten minder dan die van 1, het gaat een beetje de onrealistische kant op vind ik.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben wel blij dat je niet 324820430894 miljoen tricks in 30 seconden moet doen zoals in Skate 1 soms wel het geval was. Ach, de nieuwigheid is er een beetje af. Dat zal het zijn. Niet dat ik het een kut spel vind, absoluut niet. Ik speel niets anders maar de ergernissen komen nu naar boven :+
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah damn ik heb net iets van een uur 'Can you spell girl?' zitten doen en het is echt een paar keer bíjna gelukt. De 540 lukt me nu wel, triple kickflip heel af en toe, maar af en toe zijn mijn variaties op 540's gewoon op en dan moet ik andere (goede) tricks gaan doen om die 540's uit het rijtje te krijgen zodat ik ze nog eens mag doen. Maar toen had ik repeated trick! Terwijl ik SK had en zij allebei SKAT!!!! Damn wat was ik toen pissig :+ Maar ik ben er nu wel van overtuigd dat ik het ga halen. Toen ik die triple kickflip deed had ik het niet eens door. Ik deed een Triple Kickflip 360 en zij landde hem allebei niet en toen had ik ineens zo van 'eeh wtf ik deed een triple!' :p Maar voor zo'n 540 moet je niet allebei je thumbsticks 1 kant op doen, maar je moet de linker 1 kant op doen en op het laatst de rechter er nog bij. Dan gaat het heel/redelijk makkelijk.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB HEM GEHAALD!!!!!!!!!!!! w00000000000000t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb gewoon alleen ollie en kickflip 540's gedaan en daar tussendoor gewoon allemaal makkelijke tricks zodat die 2 540's uit het rijtje verdwenen. Voor een 540 moet je gewoon 3 pushes doen en op het allerlaatse moment een dik hoge ollie/kickflip eruit gooien. Ik had gewoon niet eens 1 letter! En hun allebei SKATE!!!
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk was veel erger met zijn punten, skate heeft een veel beter systeem
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of jullie verwachten er gewoon teveel van? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina