[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt. :thumbs:
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Sommige gameshops accepteren/kopen games van consumenten die ze dan weer als "gebruikt" (dus eigenlijk tweedehands) doorverkopen.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wou vandaag Guitar Hero 4 ophalen bij de Dimension Plus. Ik kom daar binnen lopen en de verkoper kijkt me alweer lachend aan aangezien ik vaste klant ben daar.

    Zet ik een doos met GH4+Guitar op de toonbank met een prijskaartje van €75,-. Slaat de vrolijke vriend €89,- aan.

    Dus ik denk wtf, en hij legt me heel rustig uit dat de aanbieding van gister was en dat hij nu alleen nog maar voor de nieuwe prijs kan leveren.

    Nou, ik heb bedankt, ben ik daar een dagelijkse klant, betaal ik wat er op het prijs kaartje staat en flikken ze het nog om me €14,- extra aan te slaan.

    Nu ben ik een beetje zip, want ze stellen mij teleur ;(.

    Voor dat geld wacht ik wel even, tot ik hem ergens anders voor een dezelfde prijs kan krijgen. Kredietcrisis drukt mij namelijk ook in een hoekje (Plus dat ik net een te grote uitgave heb gedaan ;P).
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Rits jezelf dan open :):
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je een Rock Band drumstel online kan kopen voor ongeveer 60 Euro? Ik weet dat gameliner hem aanbied voor 74 Euro. Maar is ie ook ergens goedkoper?
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraagje over Gamestop. Ik was vorige week in Engeland en ik heb genoten van de pond, nog nooit zoooo laag. Gamestop had een flinke uitverkoop, Prince of Persia voor 20 pond bijvoorbeeld. Ik heb me redelijk suf geshopt aan nieuwe games.
    Nou heb ik een beetje zitten surfen, maar ik vind alleen de Amerikaanse site. Weet iemand of er ook een Engelse variant bestaat? Want volgens mij heeft de site geen pal games.
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    hoe lang duurt het als je bij digitala een spel wilt kopen hoelang duurt het voordat hij binnen is

    er staat 2 tot 7 dagen geloof ik maar is dat ook echt zo?
     
  8. Rowdy

    Rowdy Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag vandaag op Koopjes Spotten #9 de volgende actie:

    Xbox Live 13 mnd = 29 euro
    http://www.samenkopen.net/action/431115

    Heeft er iemand ervaring met Samenkopen.net? Hoe groot is de kans dat ik een code krijg die niet werkt of voor maar 1 mnd werkt? En kan Microsoft dat online niet zien?

    Alvast bedankt voor de reactie!

    PS. Ik ben echt een n00b in het online aanschaffen van zulke dingen!
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Samenkopen is wel betrouwbaar hoor. Ik zou niet weten waarom ze codes zouden gaan leveren die niet betrouwbaar zijn, volgens mij krijg je zelf het kraskaartje per post daar..
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je hebt het recht toch dat jij het mag meenemen als het voor die prijs op de doos staat, omdat je het ten eerste niet kan weten dat het voor zijn prijs is. En ten tweede de winkel misleid je met een goedkopere prijs. Dan hadden ze het maar weg moeten halen.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt, wettelijk schijnen ze zelfs verplicht te zijn de prijs op de doos te hanteren. Echter het moment dat ik de winkel uitliep, zat de sticker van €89 er al op geloof ik. Dus is het een beetje achteraf praat. Nu kan ik hem alleen nergens meer vinden voor €75,- dus wacht ik nog ff af tot de prijzen gedaald zijn. Momenteel vermaak ik me nog met GH3.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie vaker slechte berichten over CDWOW!, dus dan nu even een positiever bericht:
    Netjes binnen 8 dagen (6 excl. het weekend) de game binnen. Precies zoals staat aangegeven op de site
    Wel heeft ie een kleine omweg gemaakt. :+
    [​IMG]

    Waarom in godsnaam eerst naar Zwitserland. Is direct naar NL niet gemakkelijker.8)
     
  13. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij versturen ze nu alles vanuit Zwitserland.
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede ervaring met 12game.com:thumbs:
    Ik had na 16.00 besteld dus duurde een dag extra (alsnog snel :) ) en verder was alles keurig verpakt en gesealed. Nu lekker spelen.

    edit: grr game doet het niet :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  15. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt inderdaad als een goede ervaring!
     
  16. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Waar kon ik ook alweer goedkoop Live kopen en dan niet bij Gamehubs?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik kon vantevoren ook niet weten dat ie de disc niet leest. Maar een mailtje gestuurd. Erg vreemd want de game was gewoon sealed en andere games doen het wel gewoon.
     
  19. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0

    hier kost 13 maanden 35,50 me broer had hier vorige maand besteld had de code snel binnen en hij werkte

    http://www.thebudgetgamer.com/
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    heey ik had op de 18e singstar gekocht op gameseek alleen heb nu ondertussen een xbox en geen ps3 heb nog niks ontvangen maar kan ook niet cancelle

    kan je terug ruilen als hij binnen is, weet iemand da toevallig :p xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina