Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paint skills woohoo.

Hier staat dus dat er een demo van FFXIII op de Blu-Ray van FF Advent Children komt te staan met een geplande release in de lente. Ik las net ergens dat dit al vrij lang bekend is (en ik maar denken dat ik wat nieuws ontdekt had 8)), maar weet iemand of dit voorlopig de enige manier zal zijn om in bezit te komen van die demo?

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voorlopig wel (maar mogelijk komt er ook een demo op marketplace)

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wanneer komt deze game nu ongeveer uit op de 360??

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Op zijn vroegst... kan dus nog later ook. :mad:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vechtsysteem van 12 vond ik juist top, maar misschien omdat ik veel FFXI online gespeeld had en het daar best veel op leek. Je hebt iig wel gelijk over de personages en het verhaal. Die waren gewoon zwak uitgewerkt. Laten we hopen dat het in 13 beter is.

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    http://finalfantasy13game.com/

ik kirjg net een mail van square enix dat de ''big countdown'' is begonnen met die link erbij

damn klinkt spannend ben erg benieuwd!!!!!!!!

edit: 6 dagen countdown!!

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn!

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad.. ziet er erg mooi uit.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Baby chocobo is te imba ^^

Vrouwtje lijkt btw erg veel op Ashe.

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De screens zijn echt magisch mooi,net alsof het gewoon om een nieuwe Final Fantasy film gaat.En dat is wat ik ook gewoon goed vind van de makers,de game gaat pas de deur uit als het allemaal echt af is en bijna geen bugs kent.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen hopen dat het verhaal en de karakters wat beter uitgewerkt worden als in deel 12.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat moet haast wel,op zich begon het verhaal goed.Maar door de rare verhouding aan karakters bleef het allemaal wat achter,Die Piraat met zijn vrouwelijke metgezelf vond ik leuker dan de hoofdrol speler zelf.Maar als ik deze heldin zie lijkt het wel goed te komen,aangezien het volwassen uiterlijk waar je in het voorgaande deel een kind speelde eigenlijk.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Ik hoop dat ze het vecht systeem van 12 verbeteren, want dat was rampzalig. Verloor al het overzicht als er meerdere tegenstanders waren. Heel je scherm vol met nutteloze info waardoor je het gevecht zelf nauwelijks zag. Daarna kunnen ze aan het zwakke verhaal werken om te verbeteren ;)

Met voorgaande FF's zat je van: Nog even klein stukje dan. En voor je het wist was je weer 3 uur verder. Met deel 12 zat ik echt van: "ok wanneer gaat er weer wat gebeuren. Oh een woestijn grot ding...*gaap* :p En toen je bij de skeletten kwam was je al zover overpowered dat er ook geen uitdaging meer was.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het vechtsysteem van 12 verniewend en ook nog een stuk leuker als bij de voorgaande delen. Eindelijk een keer geen random battles zoals bijna iedere RPG heeft.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tja het is hoe je het bekijkt,als gamer vind ik turn based gewoon een stijl alhoewel het echt langdradig kan worden.Het systeem van deel 12 was niet verkeerd bedacht,maar fout in de praktijk gebracht.Maar ik denk dat dat wel nu beter gaat worden,aangezien de hardware nu veel meer kan toelaten.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat was er fout aan dan? Het systeem was eigenlijk niet nieuw, maar een aangepaste versie van het vechtsysteem uit FFXI Online. Daar werkt het prima. Het is idd ineens na 11 FF games anders, maar ik zie niet wat er fout aan was/is.

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn vond ik het wat te verwarrend,net als Ashaven al zegt met als er teveel vijanden bijkomen word het echt lastig.Kan zijn natuurlijk dat jij dat niet of totaal anders ervaren hebt,maar oke ik vond dat het iets beter kon.Wat ik wel tof vond is dat je je tegenstanders kon zien,in plaats van op een vlakte te lopen en je opeens in een gevecht komt.

En inderdaad waren de momenten vanuit de oude delen echt fantastisch,met zoals bij deel 8 die soort spin die op je afkwam en je toen die filmscene kreeg waar je hoofdrolspeler met zijn scar in beeld in slowmo actie.En daarna je vrouwelijke mentor je kwam aflossen,geweldige tijden en dat miste ik in de laatste delen.;)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat vond ik ook een van de beste punten. Ik weet nog wel dat als ik een random battle zocht het altijd lang duurde en als ik hem juist niet zocht leek het of ik maar een stap hoefde te zetten.

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vond deel 12 meer een spel waarbij je alles instelt van te voren door die gambits. Daarna ga je vechten en kijk je alleen maar.

Maar dat was niet het grootste minpunt. Vond de hoofdpersonages nou niet echt boeien.

Bash, Vaan, Penelo hadden amper verhaal als je je hele party bij elkaar had

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina