Geloof het wel maar op frontpage staat het wel op Ik schoot pas toen ik zeker wist dat ze voor me stonden....Maargoed opeens schoot ik ook gewoon maar wat Dacht als ze nu niet dood zijn!!!
De sfeer wordt wel heel erg goed in beeld gebracht, maar het enige is: Ik schrik er niet meer van. Ook al speel ik met het licht uit. Want ik heb het al zo vaak meegemaakt in al die playthrough's van alle F.E.A.R games. Maar alsnog is dit een heel vet spel!
ik vind het een beetje fear gemplay in de condemned engine acchtig voelen,.. niet zo snel en slick meer als het was. Maar het voelt wel lekker
Heb ik helaas ook. Ik weet nu gewoon wanneer er iets komt, omdat kleine dingen in de game het aangeeft. Dat heb je pas na een tijdje spelen door. Maar ach, altijd leuk wat ze verzinnen.
hier een linkje voor een heel leuk filmpje van fear away : http://www.xboxonly.nl/videos/2695/F.E.A.R._2:_Project_Origin_-_Fear_Away_Program/
Demo gespeeld, vind het wel tof, maar wordt er niet bang van ofzo..slowmotion optie is het vetste, het was gewoon allemaal wel tof totdat je die mech in moest. Doei F.E.A.R 2 voor mij.
Demo net gespeeld en het speelt best lekker moet ik zeggen. Het geluid, sfeer, omgeving is echt geweldig. Slow Mo is echt vet en vooral als je een granaat bij een groepje vijanden gooit. Het creepy sfeertje trekt me niet echt, en in het ziekenhuis was het gewoon wachten op "schrik" momenten. Ik snap vrij weinig van het verhaal omdat ik geen ander F.E.A.R deel heb gespeeld, dus ik vind dat klein meisje ook maar wazig. Het Mech stukje was een leuke afwisseling en ook nice om te zien dat de gebouwen kapot kunnen.
Ik haat juist dat Mech gedeelte. Ik heb alle F.E.A.R's gespeeld, en ik vond het zo vet, en nu met zo'n mech erbij, dat haalt het bizarre sfeertje er vanaf.
Ik heb de demo van F.E.A.R 2 gespeeld en het verraste me echt heel erg zit er aan te denken om hem op de release te kopen. Is het nu verstandig om F.E.A.R eerst nog te spelen want die heb ik nooit gespeeld. Ben alleen bang dat dat nu veroudert is en niet meer leuk. Iemand?
Aanrader: Speel F.E.A.R + de bijbehorende expansions Anders snap je geen bal van het verhaal. Ook al is het veroudert, het is nog steeds supervet
Gisteravond demo even gespeeld. Vond hem best vermakelijk. Wel typisch F.E.A.R. en nog steeds niet de beste graphics, maar gameplay en AI zit wel weer goed.
Kan iemand mij uitleggen waar deel 1 over gaat trouwens? En ziet er mooi uit! Vooral dat Horror gedeelte zet vraagtekens bij mij en dat vind ik wel tof
Demo staat online. Net even getest en sfeer is perfect. Moet deel 1 eigenlijk nog eens uitspelen, deel 2 lijkt me ook top aan de hand van de demo.
F.E.A.R2: Project Origin MP Deathmatch Gameplay [gt]45139[/gt] MP Control Points Gameplay [gt]45137[/gt] MP Armored Front Trailer [gt]45135[/gt]