Hallo, Ik heb helaas niet zoveel ruimte bij mijn televisie daarom wil ik een tower-pc liggend gaan gebruiken zodat hij dan wel in mijn kast past. Zal dit voor problemen zorgen of maakt het niet zoveel uit? Gegroet
eigenlijk is het niet de bedoeling, want je hardeschijf is dan niet meer horizontaal, dus kan je problemen krijgen met de leesdinges. Wat je eventueel kan doen, is een desktop case kopen. En dan daar al je hardware in doen http://www.alternate.nl/html/produc...?tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Desktop / HTPC
nou, ik ben niet van plan om er geld in te gaan steken. Die PC staat maar te staan en wordt bijna nooit gebruikt. enkel voor telefoonterreur maar nou wil ik hem op mn HD-tv zetten zodat ik een beetje daarop kan gamen enzo.
je wilt hem op je hdtv zetten? Wat je ook kan doen, is gewoon een plank pakken, en daar de onderdelen op schroeven, hadden ze bij ons op school gedaan, om te laten zien bij andere scholen
Dat klinkt wel erg pauper Maar ik heb hem nu onder mn bed liggen en hij doet het nog steeds, dus dan zal t wel gaan he
Weetje wat het is, ze maken die kasten niet voor niks, zodat de hdd horizontaal ligt, en cd rom enzo. Als je een platte kast koopt, dan maken ze de 3,5" en 5" bays ook horizontaal. Zodat de hdd en cd rom ook horizontaal liggen, dus eigenlijk maakt het wel iets uit. Maar als hij het gewoon doet, dan kun je hem er wel neerleggen, maar goed lijkt het me op den duur toch niet hoor
maar de xbox of ps3 kan dat ook. Mijn 360 staat al 1,5 jaar verticaal nog nooit last van mn DVD drive
Ja omdat daar zo'n gleufje inzit waar je je dvd 'in hangt' voordat je 'm dichtdoet. Dat hebben dvd drives in je PC niet
De PS3 heeft een gleufje idd, de 360 een magneet. Maar nu ik er zo over nadenk zit dat geloof ik in elke moderne cd/dvdspeler, dus dan zou het helemaal niks uit mogen maken.
Een HDD die jaren horizontaal gebruikt is "kan" problemen geven als je hem verticaal gebruikt. Jammer dat niemand bewijs heeft daarvoor en alleen de theorie gebruikt....
Zo'n gleufje (of twee 'haakjes') zit volgens mij standaard in elke dvd/cd-speler. (In die van mij in ieder geval wel, net nog gekeken )