[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje iemand die Tiny Carrots en of een purple dye heeft klote verkopers willen ze maar niet aan mij verkopen :mad:
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik had er geen weet van dat je dan niet meer in de temple of shadows kon, ik had namelijk per ongelijk de temple of light quest niet gedaan. Uiteindelijk had ik toch ook liever de temple of shadows dus m'n geluk kan niet op :)
     
  3. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het ook niet, ik had alleen wel Temple of Light gekozen, nja, als je opnieuw begint heb je sowieso binnen een uur die quest al dus ik had de achievement nog gehaald :+
     
  4. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ja je ken er dan wel naar binnen, alleen valt er dan niks te doen.
    ik heb zelf de temple of light, en als ik daar naar binnen ga komen er steeds monsters en een banshee :eek:
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie hier vaak dezelfde mensen posten, wat ik me dan afvraag is hoe jullie deze game zo lang leuk blijven vinden? Na alle quests had ik het ook echt gehad met dit spel. Misschien lijkt het maar maar ik heb het idee dat sommige dit spel nog dagelijks spelen.

    Items verzamelen vind ik ook niet zo'n uitdaging in dit spel.
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik hier nog post zegt niet dat ik het nog speel. Eens in de 2 weken neem ik even een kijkje of help ik iemand, maar meer niet. Is idd niet zoveel meer te doen na uitspelen/alle silverkeys en gargoyles hebben/alle demon doors te hebben geopend/bijna alle legendary weapens hebben/alle achievements hebben/alle huizen en veel geld.

    edit na bericht DraiMeister te hebben gelezen: en alle skills te maxen
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vind ik het leuk om gewoon nog al mijn skills en zo te maxen en een beetje het verhaal weer opnieuw te doen met een ander soort ventje. Elke keer weer een ander avontuur.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is beter dan steel? ik heb nu steel wapens maar ik kan nergens iets beters vinden :eek: is dit het hoogst haalbare of niet ? en hoe zit het met die augments, snap daar weinig van ik heb er nu een maar ik kan die nergens bij doen. Iets met vuur aanval ofzo..
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zou iemand me kunnen helpen aan "The Completionist" en "The Dollcatcher" achievements. :)
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    steel is zeker niet het beste, je kan iig betere wapens kopen bij de Crucible (arena). Augments kan je alleen op wapens plakken waar een of meer groene rondjes achter staan (als je bij je wapens kijkt in het menu). Dit zijn meestal vrij goede wapens.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja ik ben nu bij die crucible geweest en daar hebben ze master :) + wapens voor augments..

    Danku
     
  12. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ik heb zon missie dat ik mn dochtertje uit een grot moet redden, alleen die trail leid me half naar de cave van the temple of Light.

    maar daar zit ze niet?

    is dit niet bij die patch laatst verholpen??
     
  13. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten dat je niet verkeerd zit? Bij mij zat ze in die hobbe cave in dat gebied waar ook die grote herberg staat (naam kwijt)
     
  14. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    die mine??

    ik vond daar alleen lijken en boeken, zal nog es een keertje kijken dan :)
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan natuurlijk ook lekker gaan batsen met je vrouw en dan heb zo weer een dochtertje erbij 8)
     
  16. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel de goede quest geactiveerd. Anders ben je net als ik gefopt door die bug. Weg dochtertje...
    Ach boeie, ze was toch altijd een bitch (Where is my present daddy?, Why does mommy get presents? etc.)

    Ze leek een beetje op die lollipophoeren uit 'My Super Sweet Sixteen'
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    wat??????

    lollipophoeren uit 'My super Sweet Sixteen' is natuurlijk te grappig voor woorden :)
    maar denk eens aan de woorden: 'I missed you dad' daar smelt je hart toch van.
     
  18. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm...nog nooit gehoord...=(
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    jou missen ze niet :+
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ja als je niet met een paard en wagen aankomt als ze 16 wordt ben je een slechte vader. ik geef trouwens wel is kleren aan mijn vrouw maar die doet ze ook nooit aan, ondankbare hoer!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina