Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Enschede is voor mij (Boxmeer Noord-Brabant) ook ver weg ma boeie. Ziet er allemaal mooi uit daar. En je ziet elkaar in levende lijve. Dus gezellig zal het zeker wel worden. Misschien savonds met zn allen in hengelo gaan stappen? Is dat niet iets haha. Alleen geen meiden mee terug nemen want dan kost zo n huisje weer meer en moet je dr geld laten betalen :9


    Maar regel maar iets. En anders wil ik wel kijken of het over een tijdje ook hier thuis kan. Maakt me niet zo veel uit.
     
  2. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik juist terugvind in de kelder:
    [​IMG]
    [​IMG]

    de zoektocht gaat verder naar een PS2-USB convertor :D
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Beetje weinig knoppen, of heb je ook schouderknoppen?
     
  4. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    dpad, 3 knoppen en dan nog een "speed switch" rechtsonder. Maar dat was meer dan genoeg voor een console van 1992 (bestond al van 1986 :p)
    Toen kwam playstation enja, de rest is geschiedenis :D

    edit/
    [​IMG]
    Deze heb ik ook maar kan ik niet meer terugvinden :mad:. Je kan er in het midden een pookje op aanschroeven. Mooie tijd :D
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Laat het je weten.

    :thumbs:
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen kijken naar de plaats, maar ook naar de locatie waar zoiets gedaan kan worden. Wzzrd in Enschede is gewoon erg geschikt hiervoor. En als dat doorgaat (het is nu simpelweg een idee) wordt het ver van te voren aangekondigd. (engelsen/fransen/sweden/duitsers hebben ook interesse getoond om te komen, dus er komen mensen van verder nog)
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Leuk idee zeg.

    Thuis heb ik ook 2 XBox'en staan en met Guitar Hero/8 player Halo3 etc is dit echt lachen gieren brullen. We beginnen dan vaak Zaterdag middag, door tot in de vroege uurtjes. 3 uurtjes slapen en weer verder. Ik geloof alleen dat dit nooit goed is voor je gezondheid.

    Dit word overigens mijn eerste echte fighting game sinds de eerste tekkens op de PS one :eek:.
     
  9. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die hem nog niet hebben besteld, je kan nu de street fighter fight pads bestellen bij xboxhome. Ik wacht nog even tot ze hem ook per karakter los op de site hebben, nu is hij alleen in de mix te krijgen.

    [​IMG]
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zou gewoon bestellen. Ze zien er naar mijn mening allemaal mooi uit en beter 1 willekeurig dan uitverkocht en niks hebben
     
  11. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar, maar denk je dat deze dingen zo enorm gelimiteerd zullen zijn ? is dat niet alleen bij die sticks het geval ?
     
  12. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Misschien dat ik die met Akuma erop ook nog bestel, zodat ik een pad en een stick heb.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb er 2 besteld bij bol, vind ze eigenlijk allemaal wel tof dus welke ik krijg maakt me niet zo heel veel uit. Al heb ik wel een lichte voorkeur voor Blanka
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Humz, als een geleerd vechter me nu vertellen moet wat de leukste fun factor opleverd, zei het in goed zijn, zij het in speelbaarheid. Waarvoor gaan we dan?

    De SF4 pad of de SF4 stick. Money ain't an object, alhoewel ik niet de TE neem :p.
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja zoals zo veel gezegd de meeste hier gebruiken stick en dat schijnt/is het beste te zijn voor fighters.

    Persoonlijk vind ik pad lekkerder spelen.
     
  16. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Kwestie van wennen, denk ik. Een pad is iedereen gewend, een stick niet. :cool:
     
  17. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb een stick gehad(toevallig gister verkocht) maar kon er niet aan wennen ;)
     
  18. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Hoe lang heb je ermee gespeeld?
     
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dik een maand.
     
  20. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    En dan ook écht geoefend, of niet? Kan me niet voorstellen dat je na een maand nog steeds niet met een stick overweg kunt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina