FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin. De mensen die er niet op staan komen weer op de ranking na 1 gespeelde wedstrijd.

Btw, Man U, Chelsea en Barca zijn weer enorm goed met live update.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Engelse commentaar 2 is echt stukken better. Veel meer sfeer.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die was toch niet gratis? 600 of 400 Microsoft Points?

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gemerkt ja, Chelsea had ineens een masterteam, ik had niet naar de stats gekeken. Barca en Man Utd speel ik sowieso nooit tegen, net als landenteams.

Net dramatisch op 2-0 achterstand. 2x schiet hij, wordt 2x geblokt door een verdediger en 2x een eigen doelpunt dus :lol:. Daarna nog 2-1 gemaakt en ging hij rondspelen achterin. Of de hele tijd met de bal heel het veld overrennen, weg van mijn goal af. Echt leuk om zo te winnen denk ik voor hem.

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon commentaar van Euro 2008. En zitten veel bugs in als dat wordt gebruikt bij Fifa 09.

6. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb net mijn alternatieve account evenveel punten weten te bemachtigen als met mijn echte account, waar ik niet meer mee kon spelen door de te jong error. Dus ik denk ik kijk nog 1 keertje of hij het doet, en ja hij doet het weer. Mijn 100 potjes met andere account kan ik denk ik niet overzetten:9.

Maar in ieder geval voor de mensen die die error ook kregen moeten maar even kijken of het nog steeds zo is, want bij mij doet ie het weer.

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net toch een rare snuiter tegen. Hij speelde zo aanvallend als mogelijk is, vanaf minuut 1. Zijn laatste verdedigers stonden zelfs nog 5 meter voor de middenlijn of zoiets. Als ik de bal veroverde en zijn 20 middenvelders kon ontwijken kon mijn spits steeds vanaf de middenlijn richting keeper. Ik dacht dat het een koekenbakker was, maar hij had nog level 20 ook :confused:

Ik ben nu al wekenlang level 20, omdat ik tot 2 keer toe op 1 dag 200 punten heb verloren. Maar goed, die schade is bijna weer hersteld na 7 overwinningen op rij.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja maar er gaan ook meer punten af als je verliest, dan dat je punten erbij krijgt als je wint. Als je 1x verliest moet je anderhalf keer winnen om het weer terug te krijgen. :eek:
    Mijn winstreaks worden elke keer verneukt door een hoge level, waartegen ik alsnog 40 punten verlies :mad:
    Was dichtbij de 1300 punten en toen bam met 1 - 0 verloren, door een superlelijke goal van zijn kant in de 85e minuut ofzo.

Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan me draai maar niet vinden, vandaag heb ik volgens mij 3x achter elkaar verloren, echt heel slecht.
    Zojuist had het er alle schijn van 4 te worden.

Ik speelde tegen een Nederlander, wdogg nl ofzo.
    Hij Portugal, ik Frankrijk.
    Binnen 25 minuten staat hij op 3-0 waarvan 2 enorme mazzel Ronaldo goaltjes waren.
    Ik stuurde hem ook een message; tering wat een mazzel.
    Vanaf dat moment had ik overwicht, ik speelde alleen nog maar via de flanken en dan een voorzet.
    Zo kwam ik tot 3-2, vlak voor rust kopte ik met Benzema op de lat.
    De 2de helft had ik nog steeds het initiatief maar de echte kansen bleven uit.
    In de 60ste minuut bracht ik Gomis voor Benzema, in de 67ste minuut kopte ik met Gomis de 3-3 binnen.
    Even later kop ik weer op de lat.
    Verlenging, in de 100ste minuut geef ik een lage voorzet waaruit Henry de 4-3 binnen slide.
    Ik stuur hem een message: gerechtigheid.

Wel mooi, tegen Ronaldo 3-0 achter en dan 3-4 gewonnen:)

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst een wedstijd met Lyon tegen Liverpool. 3-0 gewonnen. Hij wil rematch, kan natuurlijk geregeld worden!. Wedstrijd erna -> heerlijk. Ik kom gewoon niet boven de 1400 punten, wat een nerd ben ik ook :lol:. Gewoon ook nog men eigen schuld, net een kans op de 3-1 met Lyon tegen Milan, nee hoor. Op de paal.
    Daarna hij 1 counter en hij rent zo naar de 2-2. Daarna in de extra tijd hij via een klutsbal op het middenveld schiet de bal richting mijn 16. De camera beweegt niet mee en mijn verdedigers reageren helemaal niet. Enige wat ik kon doen was uitkomen met de keeper. Maar ipv meteen wegschieten neemt meneer de bal eerst maar even aan =(. Dus rent Kaka natuurlijk tegen de bal en kan hij hem er zo inschieten. Nog 1x tegen de lat gekopt en daarna vanuit het doelgebied OVER geschoten maargoed, het mocht niet meer baten!

Het klote is dan nog wel dat hij echt niks had in te brengen. Lyon is verder wel een erg lekker team. Benzema en Govou zijn echt koning _O_

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    *haalt Loonens in met skillpointen*

Nee, ik ben pas bijna bij de 1300 :9

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je haalt me sowieso nog wel een keer in. Ik kom altijd tot de 1500 ongeveer maar dan krijg ik het niet voor elkaar om verder te komen. Echt geen idee waarom :lol:

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb vandaag al 2 fucking wedstrijden verloren :mad:

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kon ik 2x TSquares tegen. Staat er dat ik geen verbinding kan maken. Jammer :mad:

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik denk dat ik weet hoe dat komt. Speel jij met AC Milan toevallig? Ik speel namelijk niet tegen teams met spitsen die enorm in vorm zijn met de live update. Dan is onderhand elk schot van binnen de 25 meter een goal.

Ik wist niet dat jij het was, maar ik zag al dat de live update aan stond.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa speel met milaan. En met live update aan ja. Waar zie je dat staan dat het aanstaat? Speelt heerlijk en niet zo veel mensen nemen milaan omdat alleen Kaka snel! De rest er omheen heeft een aardig schot dus er gaat wel is een bal vanaf 20M in :)!

Maar jij speelt met Inter? Zonder live update?

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zonder live update ja. Ik wil best een keer tegen je spelen, maar dan zonder Live update. Ik speel zelfs nog liever tegen Man U zonder live update dan AC Milan momenteel met live update :)

Maar goed, in plaats van de partij tegen jou heb ik een andere prachtige pot gespeeld waar ik trots op mag zijn (tegen Man U zonder live update):

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga nog een wedstrijd spelen en als ik die verlies dan stop ik voor vandaag.

/Mod Post aub eens wat rustiger, [faq]het taalgebruik mag wel ietsje minder[/faq] - the Matrix

Ok, zal ik doen :9

Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel al een hele tijd met AC milaan, kan er niks aan doen dat ze nu een stuk beter zijn geworden :). En zo heel goed zijn ze nou ook weer niet. Alleen Kaka is heel goed!

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Shush! :):

Alpine na het eten kunnen we wel even de rematch doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina