FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ondanks dat toch wel een van de 3 beste teams in het spel denk ik.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Voor vandaag stop ik ermee heb vandaag bijna alles verloren.

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry ik kan niet moet trainen zo

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel dus alleen maar thuis omdat ik zelf me matches maak, ik speel alleen maar tegen mensen tussen lvl 23 en 33.

Nogmaals een goede tip.
    Zet voorzetten op Semi ipv assisted.
    Zo kan je meer de kracht van de voorzet bepalen en leg je hem makkelijk op iemands hoofd.
    Voor mij werkt het super goed!

Tsquares wil je ranked tegen mij?

5. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het doen TSquares, kan me nog wel een potje herinneren waarin ik Viktortje ook van de mat veegde:D:+

6. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje,
    is het mogelijk om bij fifa 09 clubs met 2 personen op één xbox samen/tegelijkertijd mee te spelen in een club?
    Dus met 2 personen in de fifa 09 clubs modus tegelijkertijd spelen?

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb jij -41 staan? Ik heb altijd ook als ik verlies gewoon bijv 41 staan zonder de - ?
    En trouwens welke opstelling speel je? en hoe? :9

@hobytje

Ik weet bijna 100% zeker van niet.

Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk de diving header gehaald. 4 wedstrijden zonder succes gespeeld. En de laatste uiteindelijk gehaald! Liet met een tweede controler de keeper uitkomen, en zo ging het dan uiteindelijk wel!

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand snel potjee?!

10. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    iemand potje voetballen?

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net offline met Wereldklasse tegen Wonder United (Manchester United) gespeeld, dus ik kom op een voorsprong door een mooie goal van Torres. De PC maakt pas veel later met een achterstandje van Ronaldo en een kopbal van Berbatov de 1 - 1, dan in de 90e minuut komt wonder-berbatov aan lopen vanaf de zijkant en schiet hem er onmogelijk in. Nee serieus hoedehel kan je hem van de rechterzijkant van de 16 meter gebied erin krijgen (was van ong 12 meter aan de zijkant)?

12. Hareksjon

Hareksjon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff een vraag

Is het mogelijk om snel en kort te draaien, speelde laatst tegen een gozer die een stuk hoger lvl was en hij was spanje ( mss daarom) en elke bal die hij kreeg aangespeeld voorin draaide hij super snel weg leek wel, komt dit omdat het gewoon torres was of is er een knop voor?

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Allebei, De leftstick namelijk als hij word aangepaast dan heeft hij waarschijnlijk al de leftstick naar beneden gericht :9

14. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van twee tot acht met mijn neven gespeeld, wat een goals en grappige momenten hebben we meegemaakt:D Zo schopte Chivu iemand volop de borstkas, waardoor de slachtoffer geblesseerd raakte:D

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen jullie tegen afstandschoten? Blokken no matter what? of laten komen tot op zekere hoogte?

Ik krijg net weer 2 poeiers van afstand (Villa) tegen, zeker 10 meter buiten de 16. Dat is gewoon niet eens te dekken, want als je erheen loopt passen ze naar de spitsen =(

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien een idee om je middenvelders en/of aanvallers meer naar binnen te zetten want zo druk je de aanvallers naar buiten zodat ze meer moeten gaan voorzetten inplaats van schieten.

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb serieus geen idee meer hoe ik nou moet spelen, ik krijg nu allemaal ranked gasten tegen maar combinaties gaan gewoon niet meer. Ballen komen NIET meer aan en steekballen gaan al helemaal kut.

Zelfs het zelfstandig speler wisselen werkt niet lekker lijkt het wel, ik krijg echt te vaak een speler achter de bal.

En trouwens, hebben jullie last van het feit dat je ACHTER de man passed (lage pass)_? Of is dit echt alleen bij mij? Ik lees hier helemaal niks over bij jullie.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    die EA server is zo kut!!
    zojuist in de 7de minuut eruit gegooid, ik ben er nu zovaak uitgegooid, dat heeft me minstens 200 vaardigheidspunten gekost gvd

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook 2x gehad, 2x 3-0 verloren met een 1-0 voorsprong :mad:

Waarom heeft EA nou niet gewoon het spel eerlijk gehouden ipv sommige goede spelers BUSKRUIT in hun reet gegeven! Zelfs tegen normale teams (Inter) is het bagger. Een MAICON rent het hele veld over en scoort. Wtf is die gast snel. Zijn het de spitsen niet, dan zijn het de verdedigers nota bene :lol:

Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  20. tafkal

tafkal Louis F69

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je toevallig aan de controller-instelling geweest?
    Probeer gewoon eens te experimenteren met de instellingen.
    Achter de man passen komt waarschijnlijk doordat je passing op cpu-hulp staat.

Speler wisselen staat op handmatig bij mij.
    Meestal gebruik ik de RS om te wisselen, ff oefen maar dan heb je ook wat!

Passen: A drukken dan pas sturen of eerst sturen dan pas A?
    Wat is het verschil?
    Ik gebruik bij het passen de LB (LB en LT heb ik omgewisseld) voor een betere passing.
    Vergeet niet om hem los te laten na je pas, want dan krijg je een schijn beweging die je niet altijd wil hebben.
    Probeer ook eens een eentweetje achter elkaar. Dus niet afmaken!
    Zo krijg je veel bweging op het veld.

Dit werkt dus voor mij, dat wil niet zeggen dat het voor jou werkt.
    Succes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina