Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Haha: Got something that MIGHT intrest ya? What are ya sellin'? What are ya buyin'? AHHH I'll buy it at a high price!
    Geweldig die merchant!

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1 :thumbs:
    Zal vast wel weer iets dergelijks zijn, niet?:eek:

3. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, kan me niet echt voorstellen hoe je anders wapens moet kopen. :eek:

4. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    De controls vond ik wel een beetje vaag maar het spel is wel fokking mooi en wel leuk.

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Na een tijdje vind ik de controls wel oke

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vandaag even gespeeld bij een maat, wat een WREED spel!

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ben hem nu ook aan het downloaden, 400MB, valt wel mee;)
    Ben benieuwd:D

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja hij is erg klein, maar het ziet er super uit, en op sich is de demo zelf ook niet erg kort ofzo.
    Zelfs de co-op zit er in, zowel offline als online. Alleen het beeld bij splitscreen is heel vreemd.

9. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het beeld bij splitscreen is juist goed :) als ze het hele beeld opgevuld hadden, dan zou je maar de helft zien van wat je normaal zou zien, nu zie je alles wat je normaal ook ziet, alleen een klein beetje kleiner. Hebben ze juist goed over nagedacht, want als je een deel niet ziet in deze game is dat erg vervelend.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    vage besturing, en dat slaan met een mes heeft echt geen nut:lol:

11. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja met mes is dan ook echt last resort.:+

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    "Come any closer and I'll cut you. Well, actually, I'll, erm, have to put the knife away, then walk towards you, then get it out again, but I'LL DO IT! Actually... just come here."

:+

13. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ja.. Dat is ook mijn grootste minpunt zo'n beetje.. Dat mes is echt HUGEEE, alleen heeft totaal geen bereik. Zo'n zombie moet echt tegen je staan aan te rijden wil je m kunnen raken..|:-

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mes is toch belangrijk voor dingen kapot te slaan,want je hebt nu al weinig kogels.

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    http://www.youtube.com/watch?v=7oXx0qwe0wc

Check deze link (voor iedereen die 4 heeft gespeeld)

Merchant zit er zeker weer in dit keer alleen zal tussen de levels gewoon menu zijn. Weet niet of je daar ook kan upgraden maar neem aan van wel.

Mes zuigt inderdaad. Meeste zombies staan precies buiten je bereik. En springen dan op je. Zuigt echt maar voor kisten open slaan alelen al is het handig.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind hem echt super! Vind de besturing helemaal niet kut en dat je niet kunt lopen en schieten gelijk helpt alleen bij de sfeer van het spel.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Mes is eigenlijk alleen voor dingen kapot te slaan zodat je kogels kan bewaren.

hoewel het mes ontzettend goed werkte in Re 4 tegen krauser:)

haha ja inderdaad

vermoorde jij hem ook altijd:lol:

Resident Evil 4- Killing the Merchant:b:

Resident Evil 4 Merchant Rap (original song);)

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap de game eigenlijk niet helemaal. Het is niet een echte horror game, in iedere geval geen superspannende stukjes ofzo(in de demo). Maar het is ook geen echte pure actiegame. Wat willen ze eigenlijk want nu vind ik het een saaie game. Het ziet er wel heel mooi uit maar die zombies gingen al heel snel vervelen.

19. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo net even gespeeld en ik moet zeggen dat wat ik gespeeld heb veel wegheeft van het begin van Resident Evil 4, waarin je een aantal op hol geslagen dorpsbewoners van je af moet houden totdat de kerkklokken luiden en daarbij loopt zelfs een gek met een kettingzaag. Veel andere elementen zijn ook hetzelfde gebleven.
    Maar goed, waarom zou je een winnende formule ook aanpassen?

Wel irritant dat je steeds die partner bij je hebt die af en toe domme dingen doet (zoals heel suf afgemaakt worden door die kettingzaag-freak bv). Je hebt daar geen controle op. Als je met zijn tweeen speelt is dat wel leuk, maar single player en steeds iemand erbij werkt niet echt goed in combinatie met eventuele spanning.

Gameplay is verder wel in orde. Loopt vloeiend, soms wat weinig zicht (goed voor de spanning). 8.5

Graphics, prachtig! 9.5

Originaliteit. Tja het verhaal zal helemaal anders zijn dan deel 4, maar verder qua gameplay en items veel overeenkomsten. Een 7.5

Muziek is ok. 8.0

Totaal 8.5

Denk wel dat ik em ga kopen, maar een echte Resident Evil veteraan als ik zal wel moeten. Ik was er al bij vanaf deel I.:thumbs:

Nu veel geduld hebben tot aan de release dag.:emo:

20. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk word de ai van je medespeler als je offline speelt hopelijk in de complete versie beter

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina