Tom Clancy's End War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 24 apr 2007.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een CMD vehicle nemen dan heb je altijd een map.

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vanuit de demo een code gekregen om een spetznaz battalion te unlocken. Ik kan alleen in de (volledige) game nergens iets vinden om die code in te voeren.

Via "Community & Extras" en dan "VIP" kan het volgens mij niet, maar daar zou het volgens een andere bron wel ergens moeten zitten.

Via de VIP kan ik alleen m'n gamertag linken met m'n ubisoft login en vervolgens een stealth iets aanklikken uit een lijst. Maar nergens is er de mogelijkheid voor het invoeren van een code.

Weet iemand wat je precies moet doen?

/Edit, ik heb het inmiddels gevonden. Je moet niet bij de VIP zijn, maar de optie erboven selecteren en dan op "Y" drukken.
    Ik heb het battalion nog niet kunnen testen, want dan moet ik wisselen en dan ben ik al m'n ranks kwijt..

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  3. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Is er *iemand* die dit spel online speelt? Zowel bij skirmish als theatre of war vindt hij geen andere spelers?

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb m nu ook en ik vind dat er een beetje weinig voice mogelijkheden zijn. Alleen maar attack, retreat, camera en nog iets. Maar het werkt wel perfect. Weet iemand trouwens wat dat deploy is? Daar snap ik geen ruk van.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn er wel meer hoor.
    Deploy, airstrike, group etc.
    Deploy is om nieuwe units op te roepen.

Deploy X.

Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  6. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat jij bij de settings moet instellen dat je voice commands niet basic moeten zijn maar normaal (ik weet niet meer precies hoe het benoemd wordt, maar de optie is er wel).
    Het kan ook zijn dat in het begin van de singleplayer missies nog niet alle opties beschikbaar zijn.

Wat dacht je van "Unit 1 Plus Unit 2 Secure Alpha". Als dan Unit 1 infanterie is en Unit 2 zijn transports, dan nemen de transports automatisch je infanterie mee naar Alpha.

Inmiddels zijn er wel meer mensen online te vinden. De Quickmatch vindt meestal wel wat.

7. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dit game nog veel online gespeeld ?
    Kan je een party starten en dan samen een ranked game spelen als team zoals bij cod 5 ?

8. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan eerst je vrienden uitnodigen en een groep starten. Dan kan je via matchmaking in 1 keer een game zoeken of starten voor de hele club tegelijk. Dit kan in Yheatre of War, de ranked afdeling van het online gebeuren dus.

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ik wil deze ook wel kope mr op de site staat dat je em alleen mr over live kan multiplayen. toch zie ik hier een video waarin ze in 1 kamer aan het multiplayen zijn, is dit een foutje op de site of een wel beloven niet doen filmpje?
    http://www.gametrailers.com/player/42075.html

ag ik denk dat ik em toch wel koop....

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    DimlightHero: In dat filmpje spelen ze toch met twee tv's en twee xboxen of kijk ik nou zo scheel?

Ik ben ook maar weer begonnen met het spel. Ik blijf het vet gedaan vinden, maar sommige dingen zijn gewoon moeilijk. Wilde in de singleplayer campaign met Europa snel Rusland verslaan, maar de laatste zet in Moscow lukt gewoon maar niet... Er zijn best wat units van de tegenstander die in het kremlin staan en je hebt een beperkte tijd voordat er reinforcements voor de tegenstander komen. Mijn units kunnen eigenlijk maar door 1 poort naar binnen anders gaan ze lopen bitchen, maar dan kom ik steeds wat tijd tekort :'-(
    Heb uiteindelijk maar een andere strategie genomen, maar ideaal is het niet. Wel gaaf :)

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    over die 2 xboxen heb je gelijk, ik heb em nu ook en je kan et inderdaad niet. het was in dezelfde kamer dus d8 ik dan is het vast mr 1 box....
    Dat het je niet altijd lukt met dezelfde strategie vind ik wel leuk , zo moet je em steeds weer aanpassen. wat ik wel jammer vind is dat je niet zelf kan beslissen waar je vecht en waar je aanvalt... soms heb je 2 keuzes maar het is niet zo dat je bv. kan kiezen of je via scandinavië of vie joegoslavië Rusland binnen valt...

12. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wordt dit nog vaak online gespeeld? Is toch nog maar enkele maanden uit. Heb hem zelf ook net aangeschaft voor 25€ en vind het wel een vette game.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    blablablabla er komt een vervolg blablabla

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een vervolg? Volgens mij hebben 5 mensen in Nederland dit spel aangeschaft...

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ze maken dat vervolg alleen voor mensen in Nederland.
    |:-|:-|:-

Deel Deze Pagina