Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Nee precies, ik vind de alternatieve kostuums ook niet mooi. Vind ze meer lelijk en belachelijk. Maar die van Balrog is weer wel super mooi. Jammer dat Ken niet zn outfit van street fighter 2 manga aan heeft. Misschien dat dit nog komt, aangezien het makkelijk te maken is voor ze en als het geld opbrengt ;)
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    moet je die outfits kopen dan?
    ik dacht dat je die gewoon kon vrijspelen?
     
  3. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Je kan verschillende kleuren voor je kostuum vrijspelen. Anders outfits zul je waarschijnlijk moeten kopen. Of je moet de CE kopen dan mag je er 5 uit kiezen zoals hier eerder al is gezegt.

    Net even naar Bol.com gebeld en als het goed is krijgen we de TE stick 2-4 feb binnen. Ik ze moet het 2 x fout hebben gezegt want dan wordt het de 20ste pas. Maar ik hou het op 2 feb.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Eerst stond er een levertijd van 2 a 3 weken op bol. Nu staan ze op 20 februari, dezelfde datum als de release van het spel. Dat is wel jammer, kan ik van tevoren niet oefenen.
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat ook zo bij doa1 dan, en bij VF1, en bij tekken1? Begrijp die dingen worden gereycled. SF4 is de eerste iteratie van sf gemaakt met 3d models. Daarnaast is het in 2d games gewoon helemaal geen traditie om alternative costumes te hebben, alleen een hoop pallete swaps.

    In de arcade moest je iets van 1000 matches spelen om je alternatieve costume te unlocken. Dus ja.

    Ik vind de alternates gruwelijk.
     
  6. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Is lezen nou zo moeilijk? Kijk een pagina terug |:-
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als jij niet een beetje in fatsoenlijk Nederlands een zin typt, dan is lezen inderdaad niet zo moeilijk ;)
     
  8. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het wel moeilijk hebben als ik me stick/pad heb want heb mezelf net betrapt met het gebruiken van slechts 3 knoppen, overhead, fierce en medium kick :x. De rest voelt gewoon al onnatuurlijk aan.

    Hebben degene die bij bol besteld hebben, allemaal al vooruit betaald?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik wel , toch jammer dat die pads pas komen als het spel uit is. zou hem best eerst een paar weekjes met sfIIHD willen proberen
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    shagoe ik betaal altijd met acceptgiro.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maakt toch niet uit hoe je betaalt, als ze de spullen maar op tijd komen brengen :D (Al zou ik t liefst altijd met paypal betalen, is wel zo makkelijk,... wachtwoord intypen, ok klikken en klaar)
     
  12. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    - acceptgiro gaat niet (belgiƫ)
    - iDeal, nog nooit mee gewerkt en ik ben niet zo'n fan van services zoals paypal ed., ik speel nog af en toe WoW, en dan heb je snel een keylogger aan je been die al je passwords doorkrijgt :mad:
    - creditcard, heb ik niet en die van men ouders wil ik niet gebruiken, i'm a big boy O-)
    ...dus dan maar vooruitbetalen...

    Hopelijk valt de stick mee, als hij al mankementen begint te geven na een maand "intensief" gebruik, dan verkoop ik hem en koop ik een tweede pad. Ik ga niet bruut om met men spullen, dus daar zal het dan niet aan liggen. En met het argument "ja, maar het zijn geen sanwa stukken" moeten ze niet afkomen. Een maandje mogen die dingen wel meegaan, sanwa of niet!
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Paypal is 1 van de safest way om te betalen ;) gebruik het echt al 3 jaar voor bijna alles wat ik online koop.
     
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    bij bol.com kun je ook gewoon betalen met internetbankieren, ik zie niet in waarom je een tussenprogramma als paypal nodig hebt. Maar bij veel sites kun je niet direct met internetbankieren betalen, dus dan is paypal de way to go.
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Paypal is veel makkelijker en sneller met betalen ;)
    Geen codes nodig en het is gekoppelt aan je rekening en/of cc.
     
  16. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het spijtig genoeg niet, tenzij het werkt met een digipass?

    Een keylogger kan je vastkrijgen door gewoon al op een websitelink te klikken.
    Tik 1x je paswoord in en het programma stuurt het door naar degene die de keylogger gemaakt heeft.
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ff mn paypal account bekijken. je maakt me bang lol.

    *edit* niks aan de hand haha. gebruik sowieso altijd mn vaders computer voor betalingen. die is nogal voorzichtig ermee.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er eigenlijk een demo voor de release ?
     
  19. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Sure.....koop echt al jaren online en nog nooit zoiets meegemaakt of gehoord.

    En cc maatschappijen,paypal trekken echt wel aan de bel als ze iets verdachts merken met je account of rekening.

    Maar goed we dwalen af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina