[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    true that :9
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gister was Virtual History op Discovery Channel en daar was een docu op van Operatie Valkyrie, super mooie docu. Alleen nu weet ik wel helemaal hoe de film loopt. :)
     
  3. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    deze film was echt goed en er zijn zeker meer dan 3 grappige momenten

    natuurlijk zaten er ook wel "slechte" dingen in maar die zijn niks vergeleken met hoe grappig hij is (8/10)

    maar ik respecteer je mening :thumbs:
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gomorra

    [​IMG]

    Deze alomgeprezen film kon me in alle eerlijkheid maar weinig boeien. Vooral rauw en grof geweld. Heeft niet bijster veel om het lijf. Snap de ophef niet echt, behalve dat het een vrij controversieel onderwerp is.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    You don't mess with the Zohan

    Sommige stukken heel erg flauw, andere stukken gewoon geniaal :D
    Heb me zeker vermaakt bij deze film: 7.
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    The Curious Case of Benjamin Button (8,0)

    Mooie film, maar niet zo mooi en goed als ik van tevoren had verwacht. Ook de special effects en make-up vond ik soms matig. Aan de andere kant, hoe zou Brad Pitt als 67-jarige in een lichaam van 13 jaar eruit moeten zien ?!? :p

    Er worden vergelijkingen gemaakt met Forrest Gump, maar daar kan ie niet aan tippen...
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Net The Dark Knight gezien.

    Gave film, natuurlijk is The Joker de koning. Ik vond het een tof verhaal, een echt heldenverhaal. Toch vond ik het einde een beetje jammerlijk.

    Van mij krijgt ie een 8:)
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren Valkyrie gezien. Het was een leuke film, niets speciaals. Een vrij lineair verhaal met weinig poespas en dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat de film, zoals ook aan het begin van de film met wat bombarie wordt aangekondigd, is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Hitler werd leuk geportretteerd (hoewel niet bijster veel in beeld) en Carice van Houten lag meer aan Tom Cruise z'n bek dan dat ze tekst had. Al met al een leuke film maar niet een film die ik heel snel nog een keer zal bekijken. 7/10.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weer zon romantische kut film van gemaakt zoals Pearl Harbor?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij Pearl Harbor moest dat volgens mij want in het echt duurde de aanval maar 10 min en dan heb je een korte film. ;)
    Dat is altijd het nadeel van dit soort films het is allemaal rechtlijnig.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren Death Race gekeken, en wat een moddervette film! De hele tijd actie, en het geluid wat uit je speakers knalt is perfect. Sfeer zat er goed in. Die kerel (geen idee hoe die heet, zit ook in crank) speelde geniaal _O_. Al zijn films zijn echt briljant imo.

    Vond deze film wel een 9/10. Geen saaie stukken gehad, alleen maar actie :D
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha, nee dat nu ook weer niet gelukkig. :+ Als een nieuwe versie van Pearl Harbor zou zijn, dan had de film van mij geen voldoende gekregen. Maar aangezien er 2 Nederlandse dames in meespelen wilde ik degene met de prominentste rol er toch nog ff uitlichten. Het totale sentimentele gedoe in de film (inclusief Cruise die denkt aan zn vrouwtje) is misschien een minuut of 15, dus dat valt reuze mee.:thumbs:
     
  13. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Dat is het juist niet.
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij niet met uitleg komt dan heeft hij weinig aan zo'n opmerking, nietwaar?
     
  15. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Was jij niet die kerel die Yes Man een slap aftreksel van Liar Liar vond, voordat je daadwerkelijk de film gezien had?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2009
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh gezellige gozer ben jij :emo: Ben je tijdens je geboorte in een ton met zuur gevallen o.id.? En ja ik had me inderdaad wat voorbarig geuit, echter nu ik de film daadwerkelijk heb gezien, vind ik niet dat de film gemaakt had moeten worden, aangezien het niks bijzonders was.
     
  17. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Deze scène zegt al genoeg, vind ik. Zeker geen standaard heldenverhaaltje.

    [yt]QunhCpciFjE[/yt]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2009
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jason Statham is dat;) Geweldige acteur waar volgens mij iedereen alleen maar een fan van kan zijn!
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben zeker de enige die Death Race maar een aardig film vind, maar niet meer dan dat. Crank is prachtig maar Death Race vind ik het niveau van de doorsnee actiefilm niet ontstijgen.
     
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zolang je er niet te veel van verwacht dan is het prima film, sowieso is Jason Statham altijd een dikke plus. Heb wel zin in Crank 2 :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina