hallo, ik heb een hp pavilion m8000 pc, en ik zou graag 2 schermen aansluiten ( dell en hp scherm), maar heb absoluut geen idee hoe ik daaraan begin, ik heb de 2 schermen ingeplugt maar 1 vd poorten werkt precies niet, want maar een van de schermen maakt contact met mijn pc, kan iemand helpen? hier zijn de Specificaties indien je die nodig hebt http://www.beslist.nl/computers/d00...avilion_Media_Center_m8160nl_(_GJ401AA_).html alvast bedankt
Of gewoon op het bureaublad, rechtermuisknop -> eigenschappen/aan persoonlijke voorkeur instellen -> beeldscherminstellingen en dan het 2de scherm selecteren en aanvinken "het bureaublad naar dit scherm uitbreiden" voor moest je niet weten hoe bij je driver instellingen te geraken. Wil je echter dat je 2de scherm een clone wordt van het 1ste, dan zul je naar de driver instellingen moeten gaan. Dit is op Vista zo, met XP kunnen de stappen iets anders zijn.
Ja, maar 1 van de 2 schermen, vind geen signaal, en het heeft niks met het scherm te maken , want als ik ze van poort wissel , werkt het andere.
Dat het geen signaal vind komt omdat je nog niet hebt ingesteld dat je pc een signaal moet sturen naar het scherm dat op de 2de poort hangt. Dus je moet doen wat Gerjan en ik hier hebben gezet . 1. Rechtermuisknop op bureaublad en "Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen" selecteren 2. Beelscherminstellingen selecteren 3. Het 2de scherm selecteren 4. De juiste resolutie voor dat scherm kiezen (kies je een te hoge resolutie dan gaat het niet werken) 5. "Het bureaublad naar dit scherm uitbreiden" aanvinken 6. Op ok drukken (ben ik vergeten aan te duiden) Dit zou het normaal moeten doen. Als er iets fout loop dan is de kans groot dat het bij stap 3 is en dat er geen 2de scherm staat. Dan moet je eens gaan rondneuzen in beeldscherminstellingen bij je driver (Nvidia Control Panel of zo iets in de aard), al is het dan waarschijnlijk eerder een hardware matige fout.
En hoe doe je dat dan, want ik ben nu naar beeldscherminstellingen gegaan, heb op het 2de scherm geklikt en dan op " het bureaublad met dit scherm uitbreiden" geklikt , toepassen, maar eveandert niets en hoe doe je dat?
Resolutie van het 2de scherm niet te hoog ingesteld? Staat het 2de scherm wel op de goede input? En wat het Nvidia control panel betreft, als je rechtermuisklik op het bureaublad staat zou er ook iets moeten tussen staan van Nvidia. Daarop klikken en dan kom je in de instellingen van je driver.
Ik heb geprobeert om de resolutie aan te passen, maar dit ging niet. Ik heb ook gekeken naar het Nvidia control panel, en hhier stond de optie om een 2de beeldscherm toe te voegen, maar het kon het scherm niet vinden. Ik heb nog eens gekeken, en ik heb wel al vanaf dag 1 mijn scherm aangesloten op de DVI-poort, en wanneer ik mijn scherm in de VGA poort steek, en het andere scherm nergens in steek , vind de pc dat scherm ook niet, zou de poort gewoon kapot zijn, of weten jullie misschien nog een andere oplassing Alvast bedankt voor jullie tijd
Staat het 2de scherm wel op de goede input voor moest het meedere inputs hebben en niet automatisch detecteren? Ook als eens gezien naar de vernieuwingsfrequentie? Normaal gezien staat deze standaard op 60Hz, maar je weet nooit (en als het te hoog staat gaat het scherm ook niet werken). Al een andere kabel geprobeerd? Werkt al dat niet, dan zou ik niet weten wat er nog mis kan zijn buiten een kapotte poort.