Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mirror's Edge Time Trial DLC delayed to February; PS3 exclusive map on 1/29

Ever wonder what Faith from Mirror's Edge dreams about? Tom Farrer, producer of Mirror's Edge, answered this question on the PlayStation.Blog: "She apparently dreams about enormous abstract sculptures floating above an endless sea!"

The upcoming time trial DLC pack for Mirror's Edge was originally scheduled for release tomorrow. However, Big Download reports that these additional races will come in February. The delay should give fans a bit more time to practice their skills -- the DLC adds new Trophies that only the most hardcore players will be able to achieve. (At the time of writing, we haven't seen if the 360 version will get new Achievements as well.)

While the premium maps won't be available until next month, PS3 owners will still be able to download a system-exclusive map on the PlayStation Store tomorrow. "Synethesia" will be free to all owners of the PS3 version of Mirror's Edge. A trailer can be seen after the break. >>>
    >>>
    [viddler]http://www.viddler.com/player/680bb34e/[/viddler]

2. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik deze game moet kopen. Ik heb me heel erg vermaakt met de demo. Maar aangezien de single player niet bepaald lang. Hoe is de replay waarde van deze game?

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ligt eraan hoeveel je je kan vermaken met de Time Trials.
    Vind je die leuk, dan kan je de game nog héél lang spelen.

4. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje dulle. Ik zal vandaag wel eens richting media markt gaan en daar een keuze maken tussen skate 2 of deze:).

5. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, die exlusieve map voor op de ps3 is gewoon in dezelfde stijl als de Pure Pack content, dan maakt het me niet zoveel uit eerlijk gezegd. Was het echter een nieuw stukje stad dat exlusief voor de ps3 uitkomt dan vond ik het wel jammer.

De game moet je zeker kopen, de single player is idd een beetje kort, maar wel een hele fantastische ervaring. Daarnaast ben je ook nog een hele tijd zoet met de time trials, als dat je ding is.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die downloadable content ziet er wel echt nice uit zeg :D Die ga ik zeker binnenhalen...

Wanneer komt die nou precies? Morgen of toch niet?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk even naar Dulle's post. ;)

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Fuck man... keek er wel maar uit.
    Nu alsnog een maand wachten.

The delay should give fans a bit more time to practice their skills

En wat is dit voor bullshit?
    bepaalt EA of we nog moeten oefenen of wijzelf?

Geef dan een goede reden om die DLC uit te stellen.

Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  9. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, kan wel even wachten, maakt me niet zoveel uit. Vind het alleen wel raar dat je het via een playstation site krijgt te horen, zet het dan gewoon ff op de site van EA of de officiele site van Mirror's Edge.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb zojuist Mirror's Edge uitgespeeld! Was echt een super ervaring zeg! Wat een topgame! Ben meteen weer opnieuw begonnen op Hard :)!
    Ook al ff de Speedruns geprobeerd, ook erg leuk en moet nog veel shortcuts gaan ontdekken ben ik al achter :9!
    En dan heb ook nog lang niet alle time trials unlocked en/of gehaald, dus ik ben nog wel ff zoet met deze game :thumbs:!!

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Neem die zin niet zo serieus. Het is gewoon maar iets wat ze erbij zeggen met een knipoog.

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wat gaat die downloadable content voor de xbox inhouden? Of is dat nog niet bekend?
    Vond dat filmpje van de PS3 er kut uitzien...daar lijkt me echt geen zak aan! Geef mij maar de stad, veel vetter!

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]43378[/GT]

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat precies hetzelfde worden, ik laat hem ook liggen ik had liever wat nieuwe missies gezien. Ik vind dit een beetje te makkelijk gemaakt en ze vragen er nog geld voor ook.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    +1

Vind t niet echt super, dus ga m niet aanschaffen! Als ie nou gratis was geweest, had ik m nog wel ff gechecked denk ik.

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Damn...die Speedruns zijn toch best lastig zeg!! Je mag gewoon echt niet doodgaan anders haal je t al zo goed als niet meer! Heb ook gebruik moeten maken van youtube filmpjes, want anders had ik sommige shortcuts nooit gevonden!
    Maar blijft leuk om te proberen!!

EDIT: Sorry voor de dubbelpost :eek:

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hmm... ik vind de richting die de DLC heeft genomen juist geweldig, want waar ME schijnt is niet in het verhaal, of de missies(die bestaan gewoon uit ga van punt A naar B) en de DLC vervult dat helemaal. Dat alles komt met een art direction waar ME helemaal om draait, namelijk kleurgebruik. Ik zie niet hoe deze abstracte mappen onderdoen voor als de DLC in de stad zou hebben afgespeelt.

Geen wonder dat de mappack "pure" heet, want dit is precies het concept waar het hele ME wereldje om draait.

18. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, Het spreekt mij ook wel aan, met het Pure Pack kunnen ze weer dingen doen die in een omgeving als de stad niet mogelijk waren. Maar een nieuwe stukje stad moeten ze ook weer doen hoor, het liefst dan een nieuw stukje verhaallijn en daar dan weer time trials en speedruns.

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Damn time trials zijn echt verslavend. De eerste 2 heb ik nu op 3star rating, en die 3e had ik gister telkens bíjna (mist maar 0,7seconde). Gaat me nog wel lukken maar is zeker frustrerend :9 Vette shit.

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik vind die trippy-psychedelic-space-mushroom-kleuren-trance-zweverige maps dus wel kicken..

Heb er zin an...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina