EA's Skate 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat ziet er wel nice uit zeg! Ik heb nu al meer van dat soort filmpjes gezien en je kan echt toffe dingen maken zo. Ik ga er zelf alleen geen 500 punten aan uitgeven want dit had er vanaf het begin in moeten zitten. Nog geen week nadat het spel uit is komen zie hier al mee, dus hadden ze het allang klaarliggen. Typisch weer EA.

    Die throwdown challenges gaan lekker zeg. Ik heb er nu al 15 van de 25 gedaan dus ben daar ook bijna klaar mee. Dan heb ik echt ALLES van de singleplayer gehaald.:cool:
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lijkt me tof dat filmer pakket. Koop hem zo dadelijk ook eventjes :)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat zijn throwdown challenges? :+
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Hetzelfde als de S.K.A.T.E. potjes uit skate 1 tegen die pro's. Hier heten ze alleen anders. Ook kan je hier uit 4/5 locaties kiezen waar je dan tegen ze wilt spelen. Ik kies altijd boneyard omdat je hier super makkelijk tripple en zelfs quad flips kan landen. Zo win je dus altijd in één keer.:+ En je krijgt er een achievement voor. Mijn laatste offline achievement.\o/
    Ik sta nu op de 441e plek van de wereld met skate 2 achievements en op de 11e plek van nederland.:cool:
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nu alle challenges gehaald (throwdown niet meegerekend), behalve die kut Vert with the vampire. Die kan ik nog steeds niet halen.
     
  6. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    die vert vond ik juist wel easy. gewoon hele tijd pompen.

    ik heb nu de skateboard mag cover al gehaald maar ik vraag me af hoe ik de trasher opdrachten kan halen. want soms kom ik bij een pool maar staat er niet van new pool found ofzo. en krijg je ook schoen, truck sponser etc. in dit spel? want heb het gevoel dat ik best ver ben maar ben ze nog niet tegengekomen.
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ligt het aan mij of is skate2 een stuk sneller uit te spelen dan deeltje1. heb inmiddels al 710gs punten en vind ook makkelijker dan deel1
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik kan hem toch echt niet halen hoor. Schoenen sponsor krijg je als je de races hebt uitgespeeld dacht ik. Truck en wheel als je de street en tranny contests hebt uitgespeeld.

    Ik heb nu 575 en ik heb de singleplayer zowat uitgespeeld. Ok ik krijg zowat 200 punten bij als ik nog ff de singleplayer helemaal uitspeel. Dus ik vind het nogal meevallen hoor. En vind je de challenges makkelijker dan in Skate OG? Dan ben je volgens mij de enige :+
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah! net alle online freeskate activities gehaald :D. dat ook weer gehad.
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ik vind het eigenlijk van het zelfde nivo denk ik gemiddeld. Heel wat ch waren makkelijker en een paar andere weer iets moeilijker.

    En almost done met mijn trick filpje. Er is alleen nog 1 gap die ik wil landen die word echt te vet
     
  11. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar de "mini mega" is?
    Heb hem nodig voor een HoM challenge

    EDIT: Heb hem al
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee hoor dat vind ik ook. Ze zijn in ieder geval niet moeilijker, eerder even makkelijk. Ik zal wel kijken of ik een filmpje kan maken voor je van die vampire challenge.:+
     
  13. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    oow okee thnx heb ze nu idd. maar met trahser vind ik het nog steeds vaag. soms kom ik bij pools maar dan gebeurt er niks? pfff vind het allemaal maar vaag


    ik vind skate 2 ook wel makkelijker. maar dat komt waarschijnlijk omdat je de controls al onder de knie hebt. ik herinner me nog in skate 1 dat je ergens een nollie 360 flip naar een grind moest doen. weet nog dat ik daar dagenlang over deed. daarom was skate 1 ook zo vet omdat het nieuw was. vind in skate 2 de stad minder overzichtelijk weinig vernieuwing, gebruik de nieuwe tricks nauwelijks en het verplaatsen van dingen gebruik ik ook nooit.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Eddy, zaten er nou nieuwe kledingstukken in dat filmerpack?
     
  15. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen van wel, heb alleen niks kunnen ontdekken aangezien alle kleding al onduidelijk is.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Yeah ik heb gisteren ff alle spots geowned. Sommige waren nog best pittig, maar niet echt moeilijk. Dus nu ga ik maar films maken voor mijn board sponsor. Daarna die throwdown challenges en daarna wordt het net zo lang dat kut vert with the vampire proberen totdat het me lukt :+

    Ik vind het trouwens wel heel jammer dat de X-Games er niet meer in zitten. Die waren 100x zo leuk als die San-Van-a-Slamma. Dat SV stadium nu is ook echt fakking onrealistisch. Had liever het eerste X-Games stadium gehad, met een betere vert ramp erin. En een ander street parkour. En misschien een megaramp met een grote en een kleine kicker. Net als in het echt.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zat gisteren de hele tijd vast bij de laatste Pro challenge die ik nog moet, namelijk "The streets are calling" van Rob Dyrdek. Bij het laatste puntje moet je een 360 Flip uitvoeren over de Hubba. Ik deed elke keer een Kickflip 360 maar je moet dus ook echt een 360 Flip uitvoeren, wat een aparte truck is. Die moet ik dadelijk dus maar eens gaan oefenen, want hij ziet er best ingewikkeld uit.
    Hier staat hij uitgelegt. http://www.ea.com/images/games/skate/v2/features/wallapaper/flickit_goofy_wallpaper.jpg
     
  18. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, die moet ik ook nog enkel doen.
    Ik kan die 360 flip 10 keer na elkaar buiten de opdracht, maar dan als ik hem in die opdracht moet doen lukt hij nooit |:-
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Met die challenge eng ik ook een beetje problemen gehad. Uit eindelijk wel gehaald maar lastig was het wel. Ben nu bezig met het maken van toffe spots en spots van andere spelen.
     
  20. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist ook gekocht. Ik ben benieuwd:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina