Geweldig zielig hoe echt ALTIJD als iemand spanje kiest of Liverpool, dat dan echt bijna iedereen zegt oh jij rende met Torres en jou goals zijn lelijk en geluk blabla.
Meestal is het gewoon waarheid. Zij passen de bal naar voren richting Torres of een andere speler die hem afgeeft op Torres, die draait en loopt zomaar twee spelers langs en schiet hem langs de keeper.
Alsof ik zo vaak ging solo en met Torres dat kan ik niet eens want loop dan meestal tegen een verdedig op maar als er gewoon een diepte pass op me Torres komt en die staat vrij voor de keeper dan sprin je natuurlijk wel op de goal af
Maar alsnog, rennen hoort bij voetbal hè? Rennen is ook een tacktiek net als tikken en schieten. Ik neem aan dat jij bij een 1 tegen 1 kans ook gaat rennen of blijf je staan om dan vervolgens de bal kwijt te raken.
Jup , was wel een leuke wedstrijd. Had een aantal mooie kansen maar kon toch niet op tegen het frankrijk.
Engeland frankrijk 10-0 de 90e minuut was het 9-0 dus heb ik er zelf maar 10-0 van gemakt mooi rond getal
1-0 engeland - uruguay aii kut, zie nu pas dat ik met paraguay moet spelen. IK heb nu al 2 wedstrijden met uruguay gespeeld, zal ik gewoon uruguay aanhouden en verder spelen? Of overnieuw de wedstrijden doen met paraguay?