[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Die soundtrack is absoluut meesterlijk, ben blij dat ik een CE heb :thumbs:

2. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Is die soundtrack ergens los verkrijgbaar?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn die kaarten ook voor ingame items? En hoe zit het met de 'bound to account' items? Is dat wat en het er veel? Linkje misschien?

4. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Wel degelijk grappige items :) niet het beste voor het levelen, maar handig als je een nieuwe char wilt beginnen :) gratis 10% experience voor elke kill. VOor de rest is het meer badges verneuken dan dat je er blij van word tho :>

5. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bound to account items zijn tot nu toe volgens mij alleen nog te halen door heroics te doen. En met de badges of heroism kan je dan armor / weapons halen (uit me hoofd 40 tot 80 badges per item). En die kan je dan naar een alt sturen vanaf lvl 1-80.

link naar armor/weapons.
    http://www.wowhead.com/?forums&topic=40550

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zijn die items niet juist bedoeld voor levelling? Ik bedoel, anders hadden ze het ook niet 1-80 hoeven maken.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit aan ranged / magic te denken. Iemand nog suggesties?

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    MAGE :D wat zou je ook van een mage verwachten?

Je bent geen geld kwijt aan regen food, dat maak je zelf. Ook kun je lekker rond teleporteren wat je veel tijd scheelt en het goede dpsers.
    Nadeel, eigenlijk alleen dat een beetje sterk beest je oneshot =(

De rest heb ik geen verstand van. Je kan ook hunter worden die zijn best overpowered op dit moment.

9. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat het gebeurt :} ?

zou wel lagge zijn met ze alle opnieuw met een guild enzo :D

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zat ook te twijfelen tussen Hunter en Mage. Welke race opties heb ik eigenlijk daarvoor als ik Horde kies?

Wilde gister WoW downloaden van de site deed hij het niet >< Heb TBC nog wel gevonden, maar kon de eerste versie nergens vinden...straks maar weer ff zoeken :mad:

11. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hunter: tauren
    Mage: Bloodelf, undead.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En waarom?

13. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel als jij zo'n bound to acc. item van lvl 25 hebt zeg maar, dan is er in een grotje sowieso een BETER wapen voor hetzelfde level. Het maakt het alleen makkelijker zodat je niet dungeons in hoeft en gewoon door kan levelen zonder 1 enkele dungeon / instance in te hoeven.

14. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Hunter: Troll / Orc imo. Dit omdat Orcs 5% meer pet damage krijgen en de meeste endgame mensen met beastmastery rondlopen. De Troll heeft 1% meer crit met bows. Wat wel degelijk een groot verschil maakt. Taurens zijn eigenlijk de slechtste keuze omdat hun racials gewoon weg _O_ zuigen _O_ voor hunters, maar weer perfect zijn voor warriors e.d. :p

Mage: Blood elf / Undead idd. Het ligt een beetje aan het uiteindelijke doel. Maar Blood elf heeft een racial waarmee hij. volgens mij, 3% mana regenereert en de cooldown is 3 min. Als je gaat PVPen is een undead weer perfecte mundo, WotF *Will of the Forsaken* haalt je blind e.d. weg.

Alle keuzes: Hunter - Blood elf - tauren - troll - orc
    Mage - Troll - Blood elf - Undead

Oh en een tipje: Als je van plan bent een NIEUWE acc. te maken, zoek ff een goede vriend uit OF een dude van XBW zodat je SAMEN kan levelen! Hiermee krijg je 300% experience en ben je in no-time level 60+ (vanaf 60 word het spel was weer aantrekkelijk, omdat NIEMAND bijna meer levelt :p)

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  15. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, sorry, ik was wel een paar races vergeten haha:p

en die Tip is inderdaad handig!

16. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Wel via de recruit-a-friend optie :) dat was ik vergeten te melden

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt voor je info. Ik heb al een lvl70 protadin, maar wil helemaal opnieuw als horde op een andere server beginnen.

18. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    AH ok :) heb zelf een 80 Horde warr / 70 horde pala / 70 horde priest :p

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dude serieus, hoe heb je in vredesnaam tijd kunnen vinden om zoveel keer levels te stijgen en quests af te maken? ;):eek:

Ik ben net aan mijn eerste personage ooit toe in dit spel, level 34 inmiddels met een paladin van de Alliance.

Moet nu een aantal quests doen in onder andere een provincie iets onder Aschenvale. Een of andere broeder zoeken. ;):cool:

20. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    ik was binnen 2 dagen lvl 60 - Dankzij RAF :) ook heb ik Outlands al meerdere malen gedaan, dus level daar in een weekje doorheen. WotlK ben ik ook een goede 1.5 week mee bezig egweest voordat ik 80 was :)

www.curse.com - download Questhelper, helpt HEEL veel als je net begint :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina