Paraguay 0-4 Spanje 11e Fernando Torres 0-1 30e David Silva 0-2 47e David Villa 0-3 90e Fabregas 0-4 Ik kan wel nu !
Trouwens 1 ding wat ik niet helemaal snap, waarom is para/urugauy het enige team dat mee doet met 4 sterren ipv 5
Omdat het de 3 na sterkste Amerikaanse team is . Spanje 4-2 Argentinie [75 mins] Jammer jammer waarom leavde je ... Tja je kon de wedstrijd gewoon afmaken en ja ikws gewoon beter en kwam van 1-2 naar 4-2 waarna jij disconnecte ...
jammer het ging gelijk op , jammer dat ik op Jouw host disconnected werd , je trekte de host eruit toen ik 2-1 voorstond rond 65 min , jammerdat het zo moet..
Jij bent egt zielig he ik krijg een penalty en maak de 4-2 zet dan de robot erbovenop en je leaft hem
Moet je ff naar je profiel gaan op www.easportsworld.com dan zie je de afgelopen 10 wedstrijden te zien ofzo. Zo had ik Seqi ook gepakt
Het was Unranked en als iemand weg gaat dan staat het niet op de sie viktor Maar hij moet gewoon normaal doen en gewoon toe zeggen dat hij met 4-2 heeft verloren ... Snap die mensen niet @Dartlaw Ik was pissed off omdat hij de ONverdiende 2-1 maakte en de robot deed en 3x de herlaling liet zien EDIT : Wel éen email gekregen van de overwinning http://i39.tinypic.com/2igm9nc.png Gepakt klaar
Als je met Spanje scoort en 3x de herhaling laat zien zou ik ook pissig worden, ik weet niet hoe de goal tot stand kwam maar na die 2 kutgoals die ik tegen kreeg kon ik me ook maar moeilijk beheersen
Als iemand even tegen mij wilt oefenen, graag. Ik moet echt even wat tactieken bedenken met Italië. Wie o wie helpt mij uit de brand.
jammer powerslim , je weet zelf ook wel dat ik eerlijk gewonnen heb, jammer dat jij dan als HOST van dit tourney gaat schrijven dat JIJ gewonnen hebt. als je zo een tourney wil winnen ? Laag
Ik speel niet opnieuw tegen iemand die niet tegen zij verlies kan . Stel je voor dat ik WEER win dan kan hij nog STEEDS blijven ontkennen http://i39.tinypic.com/2igm9nc.png EA zegt dat ik met 2-4 won en dat de wedstrijd niet eens is afgemaakt.
Pro Evo Gamer, Tsquares en cheater.. uh ik bedoel Effex PasSoa, ik kan morgen. Kunnen jullie dan ook?