Rv members gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rv leijnse, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

Royal Veterans
    game type:
    search and destroy

team:
    Rv Leijnse
    Rv Gilby
    Rv silo
    Rv suger free

we zoeken nog DRIE top members
    waarvan wij verwachten:

ervaring
    5.1 headset !!
    5 keer per week online
    4 uur min per dag online
    gedreven om ervoor te gaan
    leer ijverig voor tactics
    zijn eigen twist en weet over de game willen delen met het team
    erg belangrijk Team Spirit

ons idee en wat we willen bereiken:
    team play
    tornooien
    mlg pro circuit
    lan party`s
    gewoon de besten worden in alles wat we KUNNEN
    en boven all gezeligheid en lol met elkaar

waar we ons ook erg mee bezig houden is call of duty modern warfare 2
    hoop wat relaxen mensen te kunnen vinden en hoop nog veel van ons te kunnen laten horen

Royal Veterans

2. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    ff een verberterpuntje er staat ergens tornooien

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Is het niet een beetje teveel gevraagd om top members te zoeken terwijl ik en meer mensen nog nooit van jullie gehoord hebben? Top skilled clans zijn SK, Dignitas, TI.

Voor de rest succes met je clan en met het vinden van members.

4. Towel

Towel Guest

SK is nog bezig met opzetten van console devisie, dus waarom je die nu al in het rijtje zet is me onduidelijk...

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dit gaat over CoD4 en SK heeft een CoD4 squad, is het je nu duidelijk?

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    4 uur minimaal per dag online lolol

7. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik ben wel geinteresseerd, voeg me maar toe: A e Karila

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wat ik denk .. met minimaal 4 uur per dag spelen kom je er wel

..wel een beetje levenloos though :D

9. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

ben blij dat er mensen zijn die SK gaming kennen en ben dus op de goeien weg hier op dit forum luister waarom wij deze squad begonnen zijn we hebben alemaal stuk voor stuk gespeelt tegen top spelers verloren en verslagen maar voordat SK gaming er was ik denk trouwens dat we alemaal kunnen zeggen SK gaming is een heel ander iets als zomaar gamen sk gaming worden al jaren gesponzert door de besten hun spelers worden betaalt hebben contracten en zullen 5 tot 8 uur per dag MOETEN spelen de tactics worden gedaan door mensen die er betaalt voor krijgen om de naam SK gaming hoog te houden maar ik wil zeggen!!! toen cod5 uit kwam was SK gaming er nog niet en waren de spelers die nu onder SK gaming spelen op cod4 naar cod5 gestapt iedereen snapt het brugetje wij speelden door met de ged8ten iedereen komt wel terug nu hebben we een voorsprong maar door dat er members zijn afgehaakt hebben tijd laten liggen we hebben wel veel gewonnen op GB zijn ook westrijden gaan spelen maar werden afgelast wegens te wijnig squads in de EU ik zij altijd cod4 word groter iedereen zij nee cod5 is er dus cod4 gaat dood paar maanden later SK gaming coming cod4 GB als iemand denkt dat we amateurs zijn? denk dat ik nu bewezen heb en jullie heb laten zien dat de kansen er zijn om er voor te kunnen gaan enigste wat we nodig hebben is member ervaring het inspelen op mekaar tenminste de nieuwen members 4uur perdag lijkt veel is het niet en als je alemaal de zelfden fanatieken mensen bij elkaar zet kom je in iedergeval al ZEER ver ik zou zeggen wil je de kans nemen met ons en trainen voor cod4 en dadelijk 6 waar wij vanaf het begin af aan tactics zullen beginnen te oefenen matches gaan spelen en een groten voor sprong willen creeren ik heb lots of research gedaan voor dat ik eraan begon wat me kansen waren en hoe de cod4 pro`s spelen

10. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

oja en pine ik denk dat veel mensen niet eens weten hoe of wat top squads zijn en zo wel zoek maar is een nederlandse of een eu clan.....cod4 komt nu pas op met westrijden en toernooien enigste wat er was was een opervlakige game battles met 4 pro teams noem jij is een spel op waar SK gaming aan me doet met aleen maar 4 top teams het spel is groeienden en de ""top member"" staat voor geen noobs en ik wil mensen hebben die denken dat ze de besten zijn en als ze zien van niet willen ze het wel worden dat zoek ik omdat er veel voor nodig is om een TOP player te worden zonder team zal je nooit geen top speler worden ik zeg alleen hier is Royal Veterans en wij zijn een team dat er voor wil gaan stuk voor stuk zoek die maar is uit op cod4 die ook maar de kans krijgen om met zon team te spelen met aleen al motivatie....zijn er geen kan ik je vertellen anders had ik ze alang gevonden ik krijg nu de kans om Rv met engelse te mixen top spelers maar nederlanders onder mekaar lijkt me heel wat mooier toch :)

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009
  11. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet bij vereisten:

Onder de 10 en gebrekkig Nederlands

Verder succes ermee iig!

12. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit wel een grap, ga maar is even naar Decerto Esports en je word uitgelachen.

( dit moet je niet lullig opvatten )

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Leijnse je beweert dus dat jij als nobody met je 'research' (dit heb ik maar ironisch opgevat want ik stond er al van te kijken dat je het woord überhaubt goed schreef, LEER INTERPUNCTIE SVP) er meer verstand van hebt dan mensen die in deze wereld al veel ervaring hebben, hebben meegedaan met LANs en waarvan sommigen ook bij topclans hebben gespeeld (dat zal denk ik nog wel meevallen bij Xboxworld though :p) en die al langer in 'het vak' zitten dan jij? Jullie kunnen wel goed zijn maar voor een pro clan komt er veel meer bij kijken dan alleen maar skills. Kijk maar naar qG, Reason. Goede spelers maar het ging toch kapot.

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Voeg me maar is toe, kijk ik ff of je een beetje kunt schieten. GT: inT WannaB.
    Voorderest antwoord ik ff niet op al die shit die je gepost hebt want het is een beetje vaag allemaal en niet duidelijk.

15. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

om de spelling gaat het me niet dat als eerst en als ik pro wil overkomen dan zal ik de coma`s en punten wel gebruiken maar uuuh jij denkt dat dit mijn eerste pro clan is? leer eerst iemand kennen voordat je praat toen jij nog leerde lopen was ik al aan het game heb al meer lan`s gezien dan jij huizen ben altijd pc gamer geweest en xboxworld? er worden all de helft zoveel games op xbox live gespeeld BETAALD als een half jaar terug ik heb het dus ook over groeiend cod4
    en als je wil spelen voeg me maar toe Rv Leijnse kijken we of ik een noob ben die uit zijn nek praat pff met jullie coma’s en punten
    denk dat jij gamelux maar is moet gaan rond kijken en op dat forum daar laat ik mijn tekst na kijken voor dat ik hem post met je top clans

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009
  16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je bent nog geen top clan vriend. Er is maar 1 site waar alle top spelers van CoD4 xbox360 zitten en dat is Decerto.

Oh gamelux nu zie ik het, maar dat is meer pc community.

Btw er waren al eerder CoD4 toernooien; matchbox360, consolelounge, devotii etc.

Sommige dingen in jouw posts begrijp ik echt niet.

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  17. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    :lol:

18. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie zich al ingeschreven voor het Decerto cod4 toernooi ?

Decerto -> Gamelux.

Ik heb trouwens nog nooit van jullie gehoord.

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Decerto zit allang vol.

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wie ben jij dan?:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.