[Fifa 09 toernooi no 5 star teams]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tha Niekertje, 30 jan 2009.

1. Tha Niekertje

Tha Niekertje Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

Ik wil een Fifa 09 toernooi opzetten waarbij geen teams met 5 sterren worden gebruikt. Met maximum aantal sterren is dus 4.5 en voor de eerlijkheid van het toernooi wil ik een minimum van 4 instellen tenzij iemand perse met een minder team wil spelen laat het hier dan even weten.

Het toernooi is op basis van knock-out. Er worden 2 wedstrijden per ronde gespeeld1 host je zelf de andere wedstrijd host je tegenstander, bij gelijke stand na 2 wedstrijden, (bijvoorbeeld: je verliest de eerste wedstrijd met 1-2 en wint de tweede wedstrijd met 2-1 = totaalscore van 3-3 ) wordt er een derde beslissingswedstrijd gespeeld. Bij gelijke stand na 90 minuten van die wedstrijd wordt er wel verlengd en eventueel strafschoppen genomen.

De regels zijn als volgt:

*Je speelt 5 minuten per helft.
    * Als beide wedstrijden in een gelijkspel eindigen (bijvoorbeeld 2 keer 0-0) wordt er ook een beslissingswedstrijd gespeeld
    *Wie de beslissingswedstrijd host moeten de spelers zelf uitvechten.
    * Adidas live niet toegestaan.
    * Quiten staat voor opgeven en uitschakeling.
    *Maximaal 2 mensen mogen hetzelfde team kiezen. Mochten 2 dezelfde teams tegen elkaar moeten spelen moeten beide spelers een ander team kiezen.

Heb je tips of ideeen waardoor het toernooi nog leuker kan worden, laat ze hier dan achter.
    De winnaar van het toernooi krijgt van mij een 48-uurs live code, zijn er nog meer mensen die zo'n mooie code willen doneren voor de winnaar laat het even weten.

Als je mee wilt doen meld je dan hier aan. Laat je gamertag en de club waar je mee wilt spelen achter.

Deelnemers tot nu toe:
    Tha Niekertje - Sevilla
    Pyamamannl- Atletico Madrid
    Ferron - Liverpool
    juliussssssss - Arsenal
    EffeX PasSoA - Aston Villa
    Splatman77 - AS Roma
    PowerSlim NL - Tottenham Hotspur
    vPx Secour - Lyon

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  2. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pyamamannl

Atletico madrid

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    ferronn

Liverpool

Btw 32 teams gaat je nooit lukken ik zal voor de 16 gaan :9

4. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    16 gat ook niet lukken,niet alle wetstrijden zullen worden gespeeld ben ik zeker van.

ik zou voor 8 gaan

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    anders maken we ff alle andere 8 xbw tournooien af voordat we weer verder gaan?:+

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    goed idee

7. JOELIOES

JOELIOES Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juliussssssss : Arsenal

8. EffeX PasSoA

EffeX PasSoA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EffeX PasSoA - Aston Villa

9. Tha Niekertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat er nu veel toernooien bezig zijn maar waarom wachten zo moeilijk is het toch niet om aan meerdere toernooien mee te doen?

10. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splatman77

AS Roma als dat niet mag omdat iemand anders al AS roma heeft dan neem ik Man. City

11. Tha Niekertje

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde teams mogen van mij, tot op het moment dat ze tegen elkaar spelen, dan moeten beide spelers een ander team kiezen. Regels hier gelijk op aangepast. Had ik nog niet overnagedacht.

12. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan en wanneer begint het ?

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    PowerSlim NL - Tottenham Hotspur

14. vPx Secour

vPx Secour Guest

:) vPx Secour - Lyon.

15. Tha Niekertje

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment hebben we 8 deelnemers, ik wil even wacht of er zich in dezelfde korte tijd nog 8 mensen aanmelden, dan kunnen we een toernooi met 16 mensen spelen, als er zondagavond geen 16 spelers zijn ga ik het schema maken en horen tegen wie jullie spelen.

Het lijkt me slim om voor de wedstrijden een aantal dagen af te spreken dat bijvoorbeeld de eerste ronde vanaf maandag t/m zondag gespeeld kan worden zodat de tijd niet te beperkt is en sommige mensen geen tijd hebben om te spelen en daardoor uit het toernooi vallen. Mochten alle wedstrijden eerder gespeeld zijn dan kunnen we natuurlijk ook sneller doorgaan met de volgende ronde.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    er zijn hier op xbw van de 20 ongeveer 2 tournooitjes afgemaakt.
    Bij ééntje kreeg je een prijs wat mensen een beetje motiveerde en de andere kwam omdat de leider iedereen goed achter de kont zat.

17. Tha Niekertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mensen ook zeker achter de kont zitten, maar ik begrijp ook dat niet iedereen altijd in staat is om te spelen, daarom wil ik per ronde een week speeltijd hanteren zodat iedereen met zijn tegenstander tot een moment kan komen waarop hij/zij kan spelen.

18. vPx Secour

vPx Secour Guest

Ik zou het eigenlijk houden op 8 man, de meeste spelen GoW2 enzo.

19. Tha Niekertje

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er geen aanmeldingen meer zijn binnengekomen heb ik de loting gedaan de wedstrijden zijn als volgt:

Tottenham - Atletico Madrid
    Liverpool - Lyon
    Arsenal - Sevilla
    Aston Villa - AS Roma

Ik stel voor dat je je tegenstander een friendrequest stuurt en een dag en tijd afspreekt waarom je de wedstrijden speelt. Uitslagen hier posten, voor volgende week zondag moeten alle wedstrijden gespeelt zijn, teams die niet gespeeld hebben gaan niet door natuurlijk. Heb je vragen of iets dergelijks laat het maar horen.

20. vPx Secour

vPx Secour Guest

Ik zal Feronn toevoegen. :)

Deel Deze Pagina