Maybe dat je naar de Lost hide out moet gaan en in zon gele marker moet stappen en de keuze krijgt om te changen. Heeft iemand trouwens al die hide out gevonden? Want kan me een screen herinneren waar op staat Lost territory blabla. Lijkt me wel dat de wapens en voertuigen ook voor niko beschikbaar zijn. Al het andere niet. Hoop wel dat er nieuwe hide outs bij komen en dat je daar ook nieuwe autos kan saven. En tegelijkertijd ook de autos kan pakken die je als niko hebt opgeslagen bij zijn huizen.
Stronghold van The Lost gevonden! Spoiler Ik weet dat het crappy pics zijn! Alderney, in de buurt van die kerk en waar je Eddie Low tegen kwam. Hier ongeveer, niet zo moeilijk om te vinden.
Johnny is echt een badass. Die ene chick is volgens mij toch de dochter van Roy Boccino.. Hopelijk knalt Rockstar dat Grainy Effect er wel uit in de game, lijkt me niks.
3 nieuwe kleine trailers op The Lost Site # Ashley Butler screenshot ("Party girl who has partied too much.") # Republican Space Rangers Video. # "The Martin Serious Show" Promo and Message Board.
en de nieuwe wapens zijn bekend een nieuw pistool nieuwe vol automatische shotgun, afgezaagde shotgun en vermoedelijk ook pijpbommen en een soort mortier
Vond de motoren niet echt lekker rijden in GTA IV, vond ze niet te besturen. Denk niet dat ze de controls hier hebben aangepast.