Niet echt aangepast maar Johnny is heel anders dan Niko. Johnny rijdt veel beter op een motor dan Niko, dat merk je ook echt. Hij zit er veel steviger op en valt er minder snel van af.
In GTA IV vond ik de motoren echt crap rijden. Terwijl in San Andreas vond ik ze echt heerlijk rijden.
Haha lol. In vind ze prima rijden eigenlijk. Hetzelfde had ik met de auto's ik vond ze realistisch rijden.
Ik ben ook benieuwd naar de hand to hand combat van Johnny.. ik heb vechten in GTA games altijd heel tof gevonden. Gewoon mensen aanvallen, schoppen, meppen..etc.. ik vond het wat traagjes in IV,maar toch nog heel tof...hopelijk heeft johnny wat brute moves.
Eigenlijk zou een kettingzaag wel bij Johnny passen. Dat is wat betreft voor mij het enigste wat ik wil in IV. Hopelijk plaatsen ze dat in de tweede content en een silenced pistool zodat ik kan beginnen aan die duiven.
Hoeveel zal het ong. gaan kosten? En wat is de geschatte tijdsduur..? Zit er nog goed over na te denken of ik het nou wil kopen of niet. Toch nog steeds een van m'n favo games..
Ben ook wel benieuwd naar de "nieuwe" muziek. Nieuwe wapens zouden de game goed doen, meer fun denk ik. Dit wordt een vaste aankoop voor mij. Kan niet meer wachten.
hij gaat 1600 punten kosten trouwens. Xbox 360 Wireless Headset + 1600 punten : 49,- en losse punten zijn 19 euro Xbox 360 microsoft points 1600
19 euro , koop dan gewoon meteen een kaartje van 2100 punten. * Is blij omdat hij voor 17,50 een 2100 punten kaartje heeft gekocht.
hij kost altijd 49 euro, dus je krijgt die punten er gratis bij is ook een draadloze headset he , erg goede dingen moet ik zeggen, volume is ook wat hoger dan bij de normale bedrade headsets
Ik ben tevreden met mijn headset die bij me xbox zat. Alleen als ik aan het drummen ben met Rock Band 2 kan ik wel een draadloze gebruiken anders blijven die stokkies in de draad hangen.
Heb ineens bij men kaartje een extra controller, een jaarabbo op gold en een plat and charge kabeltje gekocht. weet iemand hoe groot het gaat zijn want men schij is maar 20 g en heb nog maar 1g over