Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Luiheid denk. xD

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vanavond m'n keyboard even aan m'n iMac hangen en met de Garageband Lessons beginnen! :+

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand hier nog wat mac spul gehaald bij de MM afgelopen dagen?

Kreeg net mailtje van de MM dat het vandaag hier ook nog geldig is, dus ga zometeen even kijken. Kijken wie ik op zn bek moet slaan om een 23" cinema display voor me te bestellen bij een andere mm :+

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha succes, ik snap het sowieso niet. Je kan hem toch alvast kopen met die korting, en als die dan geleverd is dat je hem ophaalt :confused:

Had hem al in het pats topic staan, maar aanstaande vrijdag kan ik mijn Macbook (MB466) op halen :D. Moet alleen nog even een laptop tasje kopen, die van Tucsano raden jullie aan? Of hebben jullie een andere en betere :)?

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Probleem is dat de 23" Cinema display niet meer gemaakt wordt en bijna nergens meer te krijgen is, alleen overvoorraad dus. Schijnen nog een paar mm's een paar te hebben, maar eigenlijk dus nergens meer te krijgen.

Maar misschien goed nieuws. Goede vriendin die ik gister al had gebeld of ze ergens bij een andere mm een 23" voor me wilden bewaren en opsturen naar MM Leeuwarden en wat niet kon, belde me net op dat ik vanmiddag langs kan komen en dat ze voor mij gaan proberen bij een andere mm er 1 te krijigen als ik vantevoren het geld al betaal ervoor. :cool: Dus ik ben blij, hoop nu alleen dat er nog ergens een 23" ligt :)

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    ff Snel een vraagje voor de kenners :)

Ik wil rustig eens beginnen met een eigen "hobby" site en zit te denken om iWeb 09 of Rapid Weaver te gebruiken.
    Ik heb alleen totaal geen verstand van de technieken etc. dus het moet zo simpel mogelijk zijn om te doorgronden. De looks van de site moeten wel " semi pro" over komen...

Gaat dit lukken met iWeb? En zoja, kan ik via iWeb ook een site uploaden zonder een .me account??

Alvast bedankt voor het inzicht ;)

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij si het zo met iWeb 08 dat je kan kiezen tussen enkele ''thema's'' betreffende je site layout en dat je met Rapid Weaver vanaf ''scratch'' moet beginnen.

Betreffende die .me account. volgens mij met iWeb 08 moet je je map uploaden dus niet vanuit het programma zelf.

iWeb 09 is het mogelijk opm up-te-loaden via ftp

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk aan, dankje.

10. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Dat gaat sowieso lukken met iWeb! Het is echt het meest eenvoudige programma dat er is voor het maken van een degelijke website. Helaas kan je, volgens mij, geen site uploaden zonder een .me account, dus je zal je moeten registreren.

Ik heb nog iWeb 08, dus daar kan het aan liggen!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Onzin. Je hebt helemaal geen MobileMe account nodig om een iWeb pagina te publiceren.

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    In dit geval heb ik niets gezegd. ;)

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nou ik zit op me appeltje. Net Adium geïnstalleerd, maar hoe verander ik mijn msnnaam? :p Heb hem wel verandert (bij accounts) maar hij wil niet veranderen...

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Preferences > Accounts > Edit > Personal > Display Name

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nah kwam zonet online en kon het gewoon veranderen. Naja lekker iig! Nog dingen die ik moet downloaden, riv?

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kom wel even online! :+

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschien leuk om 's van iedereen te zien hoe zijn/haar Mac erbij staat in huis? :)
    Ik zal wel beginnen..

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik binnenkort mn Flickr account heb zal ik ook eens iets posten, is inderdaad leuk.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jammer dat Xboxworld geen HTML posts toestaat, anders kon ik mooi de Flickr foto's doorlinken zodat je ook de full-size pics kon bekijken.

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Huidige setup met o.a. 20" Cinema Display, 2 Bose Triport headphones Silver en Glacier Blue, wireless bluetooth keyboard, Powerbook G4 1,67 Ghz Hi-res scherm 1440x960.

Binnenkort worden een aantal dingen vervangen. Heb een 23" Cinema Display in bestelling en aanbetaald als ze nog ergens 1 nieuw kunnen krijgen. Zet de 20" dan ernaast of misschien verkoop ik hem dan, dunno, even zien. En er komt een Mac Pro bij. Misschien de huidige, misschien de nieuwe die binnenkort komt, even zien hoelang het gaat duren.

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina